Toto heeft nog zoiets.quote:
Dan verkoop je toch 0,0001 minder?quote:
ja had de sell order op bitonic al geplaatst, nu al te laat, wat een kut systeem. Kunnen ze toch wel uit die gigantische fee die ze rekenen aftrekken. Maar neequote:
Net mijn volledige buy order op 30 gevuldquote:Op maandag 6 januari 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
Zolang BTC niet boven de 1000 gaat zal LTC rond de 30 blijven sukkelen denkt mijn glazen bol.
450 binnen het uur.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BTC nog verder omhoog deze week ja/nee?¿?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Alles stijgt, en EAC daalt. Heerlijk om 100% daarin te hebbenBen gisteren uit EAC gestapt, had geen zin meer om te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het voor 29.5quote:Op maandag 6 januari 2014 12:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Net mijn volledige buy order op 30 gevuld
Dan tel je de bekendheid en de acceptatie door bedrijven enz. voor de handigheid even niet mee? ;-)quote:
Het wordt eens tijd....quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy hopelijk vandaag nog met EAC.
LTC zal populairder zijn bij bedrijven omdat het sneller is dan BTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan tel je de bekendheid en de acceptatie door bedrijven enz. voor de handigheid even niet mee? ;-)
Ja bedelaars vragen ook altijd om een micro centquote:
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Maakt het enkel triester hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja bedelaars vragen ook altijd om een micro cent
Gisteren zei hij op iRC dat het voorlopig nog niet zo ver is.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef tralalala het volgende:
Stiekem hoop ik dit ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
LTC zal populairder zijn bij bedrijven omdat het sneller is dan BTC.
Snap dat niet hoor. Er staan talloze crapcoins op Cryptsy, maar EAC toevoegen is moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gisteren zei hij op iRC dat het voorlopig nog niet zo ver is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |