https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Primaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef robin007bond het volgende:
MichaelScott, mag ik jouw UI overnemen ter promotie van EarthCoin? Als dat niet mag pluk ik wel een ander EarthCoin logo van de site om die vervolgens te scalen.
Deze is toch niet serieus hoop ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Was jij nou een man of een vrouw?
Bijnaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
Zo vermoed ik dat Maxbet een blonde adonis is
Nee MagNet, tevens terecht het opperhoofd van dit topicquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef MichaelScott het volgende:
Maar Maxbet en trolletje zijn dus het oudste?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee toto, tevens terecht het opperhoofd van dit topic
quote:
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is toch niet serieus hoop ik?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga ook mee doen met de EAC UI
Niet echt...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Je was toch eerst een vrouw?
Ik weet al hoe het komt. Michael dacht bij "roze zeekat" stiekem aan "roze zeepoes" omdat kat en poes natuurlijk.quote:
quote:
Zoute mosselsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet al hoe het komt. Michael dacht bij "roze zeekat" stiekem aan "roze zeepoes" omdat kat en poes natuurlijk.
Vervolgens zag hij een vagina zo zout als de zee voor zich.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zoute mossels![]()
Maar het kwam gewoon vanwege dat roze, dat associeer ik altijd met meisjes.
Heb ze wel eens hariger gezienquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb ze wel eens hariger gezien
Ja, nu niet meer dus.quote:
EAC is niet de toekomst, ik snap dat je het wil promoten, maar doe dat niet met leugens!quote:
Je hebt eigenlijk gelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EAC is niet de toekomst, ik snap dat je het wil promoten, maar doe dat niet met leugens!
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EAC is niet de toekomst, ik snap dat je het wil promoten, maar doe dat niet met leugens!
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarigequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarige
Voor 1 BTC ga ik niet naar de politie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarige
Ik heb niet eens een halve BTC !!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor 1 BTC ga ik niet naar de politie.
Okay laat maar dan, dan vechten we maar niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een halve BTC !!
Was jij dat nou die gister over The Colony poste?quote:
Tsja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Max KeiserMaar Netflix is eigenlijk wel een bedrijf waarvan ik het zou verwachten.
Koop alle BTC !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Max KeiserMaar Netflix is eigenlijk wel een bedrijf waarvan ik het zou verwachten.
Ja, wieso?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Was jij dat nou die gister over The Colony poste?
Overigens is zijn stelling niet falsifieerbaar. Als het niet waar is kan hij zeggen: "Ik zei alleen dat ze erover nadachten." Maar er is geen manier om te controleren of ze dat wel doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leukquote:
Met verlies verkocht?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
3x raden wie z'n EAC verkocht heeft in de hoop ze later weer goedkoop in te kunnen kopen....
Jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
3x raden wie z'n EAC verkocht heeft in de hoop ze later weer goedkoop in te kunnen kopen....
Ik hoop voor je dat jij het niet bent?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.watbenjedan.comquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar een van de grotere is al gebrokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Cliffie1976 het volgende:
Wel weer die irritante sellwalls de hele tijd.
Staat een link bij. Volgens mij is dat het aantal BTC dat je verhandeld hebt tegen gereduceerd tariefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
wat betekent 'Action volume' bij finances op btc-e? staat op 1.1 btc bij mij.
owja had die link ff snel bekeken, niet gelezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat een link bij. Volgens mij is dat het aantal BTC dat je verhandeld hebt tegen gereduceerd tarief
Je moet ze niet zo pesten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
https://coinedup.com/OrderBook?market=TIPS&base=LTC
x1000
Aantal BTC dat je hebt verhandeld tussen 1 en 9 januari om een reduced fee te krijgen in de rest van de maand januari. Minimum van 500 BTC moet je in die dagen verhandelen om daarna een gereduceerde fee te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
wat betekent 'Action volume' bij finances op btc-e? staat op 1.1 btc bij mij.
ja zie t nu thnxquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef daankes het volgende:
[..]
Aantal BTC dat je hebt verhandeld tussen 1 en 9 januari om een reduced fee te krijgen in de rest van de maand januari. Minimum van 500 BTC moet je in die dagen verhandelen om daarna een gereduceerde fee te krijgen.
Oftwel, alleen voor de "grote" handelaren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
https://coinedup.com/OrderBook?market=TIPS&base=LTC
x1000
ik d8 dat ie omlaag aan t gaan was, maar t valt vooralsnog mee idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, of kijk ik verkeerd
quote:
bolpuntcomquote:
quote:
Aardig stabiel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Sands het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.earthcoin.biz%2Feacpricedown.jpg&t=535&c=gwp-ulf1aS1-8A]afbeelding[/url] ]![]()
Wel ok, vanmorgen even bij mijn ouders langs geweest. Daarna werken, maar kreeg een halve dag vrij. Lekker rustig wel zoquote:
Geen kater morgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel ok, vanmorgen even bij mijn ouders langs geweest. Daarna werken, maar kreeg een halve dag vrij. Lekker rustig wel zo
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisquote:
Dus geen:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisLaatste speciaalbiertje opgedronken met oud op nieuw.
Morgenmiddag wel even met een vriend naar ons favoriet café een biertje drinken op mijn verjaardag, maar niks wat uit de hand gaat lopen ofzo.
Geen avondwinkel of bierkoerier in je buurt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisLaatste speciaalbiertje opgedronken met oud op nieuw.
Morgenmiddag wel even met een vriend naar ons favoriet café een biertje drinken op mijn verjaardag, maar niks wat uit de hand gaat lopen ofzo.
Vast wel, maar ik hoef niet perse nu nog wat te drinken, dan drink ik liever morgen een goed speciaalbiertje in plaats van nu een blik heineken ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen avondwinkel of bierkoerier in je buurt?
Viel onder 2, kijk waar ie nu is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Stryder het volgende:
Zit er op 6.90 in, maak me pas zorgen als hij onder de 5 valt
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Stryder het volgende:
Als je kijkt hoe ver we zijn gekomen vanaf de china crash moet er heel veel gebeuren wil de koers weer een vrije val maken
Op 5.99 hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Stryder het volgende:
Zit er op 6.90 in, maak me pas zorgen als hij onder de 5 valt
Hahaha ja ik eerst van 6.10 tot 6.80. Toen mn winst gepakt, nu rij ik lekker de rit uitquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef avw1982 het volgende:
Hoezo een sell wall bij EAC
0.0000045 5926605.35316692 26.66972409
Voor Peercoin rijd ik de hele rit uit. Het is een geweldige coin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja ik eerst van 6.10 tot 6.80. Toen mn winst gepakt, nu rij ik lekker de rit uit
Die stond eerder vanavond nog op 700. Zelfde orde van grootte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef avw1982 het volgende:
Hoezo een sell wall bij EAC
0.0000045 5926605.35316692 26.66972409
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef Stryder het volgende:
Het is geen perfecte munt, maar dat bitcoin ook. Denk dat ze prima samen kunnen bestaan en ik hoop dat dat vertrouwen zich uitbetaald.
Die sell wall doorbreek je niet zo snelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Die stond eerder vanavond nog op 700. Zelfde orde van grootte.
weet je nog de vorige lift van ltc. Duurde even, toen ging 'ie van 2,40 door naar 40.quote:
Denk dat de meeste mensen het een beetje vermijden, voor mij is het t misschien weer waard om in te investeren als Midas er eindelijk is. (Als het ooit nog komt).quote:
Nee toen was ik er niet bij dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
weet je nog de vorige lift van ltc. Duurde even, toen ging 'ie van 2,40 door naar 40.
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef wfoes1989 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)o8WVFnyai3e1Hcov9y8T
Adres wat is gebruikt voor de bitpay hack
Bijna 100.000 BTC?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef wfoes1989 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)o8WVFnyai3e1Hcov9y8T
Adres wat is gebruikt voor de bitpay hack
Ik zou niet te veel hopen op Midas en Gox gewoon rustig laten sterven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen het een beetje vermijden, voor mij is het t misschien weer waard om in te investeren als Midas er eindelijk is. (Als het ooit nog komt).
Maar denk dat het ondertussen niet veel impact meer gaat hebben op de markt als je kijkt naar de ontwikkelingen van andere exchanges.
http://thebitcoinnews.co.(...)rth-of-bitcoin-gone/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.
Trollbox only geruchtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.
Hahaha is fake, zie twitter bitpay.quote:
Ja volgens mij was het volume op gox ook verschrikkelijk afgenomen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel hopen op Midas en Gox gewoon rustig laten sterven.
dat was oktober.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee toen was ik er niet bij dus dat weet ik niet
Ik mag het hopen, duurt nu wel lang genoeg met die onzinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het volume op gox ook verschrikkelijk afgenomen de laatste tijd.
Die replica's schijnen ook nog vrij prijzig te zijn, als je een goede wil in ieder geval. Weet niet wat je uit wil geven maar aangezien je nog op school zit zou ik denk ik voor de poster gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Hé, even heel erg ongerelateerd. Ik wil heel graag "De schreeuw" in mijn kamer hebben. Echter heb ik geen geld om het schilderij van 120 miljoen te kopen (misschien als ik ooit rijk zou worden van EAC).
Wat doen jullie met schilderijen die jullie niet kunnen bekostigen? Kopen jullie er een poster van? Een nageschilderde replica?
Het origineel is te vinden in Noorwegen en dat vind ik iets te ver om er naar te kijken. Ik wil hem dagelijks kunnen zien.
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die replica's schijnen ook nog vrij prijzig te zijn, als je een goede wil in ieder geval. Weet niet wat je uit wil geven maar aangezien je nog op school zit zou ik denk ik voor de poster gaan.
Tja dan moet je hem maar gewoon gaan stelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.
Bedankt voor de tip. Het is echt zonde. Het liefst wil ik ook de schilderijen van Gustav Klimmt hebben maar het is buiten mijn bereik.
Gelukkig heb je soms hele hoge resolutie-afbeeldingen van schilderijen. Zoals deze Johannes de Doper van Leonardo da Vinci:
https://upload.wikimedia.(...)_C2RMF_retouched.jpg
http://www.google.com/cul(...)eQFdRTFKDtVQ1A?hl=enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.
Bedankt voor de tip. Het is echt zonde. Het liefst wil ik ook de schilderijen van Gustav Klimmt hebben maar het is buiten mijn bereik.
Gelukkig heb je soms hele hoge resolutie-afbeeldingen van schilderijen. Zoals deze Johannes de Doper van Leonardo da Vinci:
https://upload.wikimedia.(...)_C2RMF_retouched.jpg
Bedankt man!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.google.com/cul(...)eQFdRTFKDtVQ1A?hl=en
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef daankes het volgende:
Die crash zal 's nachts toch wel nog komen? Ik wil een weekenddip!
Nope, we stomen komende week in één keer door naar de 1200 Dollar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef daankes het volgende:
Die crash zal 's nachts toch wel nog komen? Ik wil een weekenddip!
Mooi moment om Earth te dumpen, om alle altcoins te dumpen. Wat een crash wordt datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, we stomen komende week in één keer door naar de 1200 Dollar.
Gek genoeg gaan de alt-coins vaak mee met stijgingen van BTC.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi moment om Earth te dumpen, om alle altcoins te dumpen. Wat een crash wordt dat
BTC/LTC is al 3 dagen aan het dalen...quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef Stryder het volgende:
BTC/ALT paren zullen wel blijven stijgen, de andere valutaparen?? Beats me.
Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggenquote:
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?quote:
op de lange termijn grafiek is er niet veel ad hand, hij stijgt vo0ral.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggen
[..]
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?
Denk dat LTC terrein gaat verliezen, maar dat is een gutfeeling. Enkel gebaseerd op 3x niks.
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Stryder het volgende:
Marketcap LTC/PPC is 3:1 een gat dat heel snel gedicht wordt als je naar de afgelopen periode kijkt.
tldr?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)_used_scrypt_poorly/
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.
Die heeft zeker een kans jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat hier in NL dus op zeker een programma wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
Heeft John de Mol al gebeld?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
WPC wetpussycoinquote:
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.
doe eens BTC/LTC en zoek de trendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef snoek1 het volgende:
ligt het aan mij maar LTC doet toch weinig tot niets of is dit de meest stabiele coin op dit moment.
btc/ltc/wdcquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef ulq het volgende:
[..]
We hebben hier iemand met veel LTC's zo te lezen
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzet
Door met wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
btc/ltc/wdc
Ltc gaat nog wel even door.
FTCquote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik heb mijn wallet verder omgezet naar PPC->BTC->FTC
Daar komt voorlopig geen LTC in terug
die kruipt wel weer omhoog.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Dan kan je net zo goed gewoon BTC kopenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef daankes het volgende:
+ FTC is de meest stabiele coin FTC/BTC van de laatste tijd. Verdomd weinig stijging maar ook maar weinig daling.
Kan weinig misgaan daar
Ik zou het maar gewoon verkopen. Mijn ervaren dat het een beetje klote is om allemaal verschillende coins te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.quote:
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).
Die market cap zegt echt helemaal niks. Als ik een coin maak met 1 biljoen coins en ik premine 10% en ik verkoop een paar coins aan mezelf voor 10 dollar dan is de marketcap van mijn coin 1 biljoen dollarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat in het geval van een daling/stijging deze de afgelopen tijd vrij stabiel is geweest. Bij een daling is je verlies dus minimaal en bij een stijging je winst ook minimaal, maar wel meer dan als je puur op BTC zit.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef ulq het volgende:
[..]
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?
Feit, LTC zal ook niet zomaar omvallen. Echter zie je wel de laatste weken dat PPC telkens wat procent inloopt op LTC.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Nou hoop dat dit enigszins te begrijpen valtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef Stryder het volgende:
Daarnaast zie je ook dat de volumes erg toenemen op PPC, de kleine investeerder die de BTC en de LTC boot hebben gemist kunnen er maar zo voor kiezen om hun geld naar een andere coin over te zetten.
Velen doen dit al, zie de toename in het aantal altcoins van de afgelopen weken, hopende op die ene coin die er wel blijft. Helaas is (naar mijn schatting) 99% een "scam"
PPC heeft al een wat hogere marketcap en dus voor dit soort scammers een moeilijker target voor een pump en dump. Al kunnen de whales die in LTC/BTC zitten met gemak in de PPC markt gaan meespelen als ze daar de groei in zien.
Aangezien ze waarschijnlijk ook iets meer indicatoren hebben dan wij, zullen zij de toename in volume/prijs t.o.v. LTC/BTC ook gezien hebben.
En dat is de gok die ik nu heb genomen om het zwaartepunt van mijn wallet te verschuiven naar PPC.
Ok daar heb dan dus vrij weinig aanquote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.
Denk dat ltc zelfs een beetje ondergewaardeerd is momenteel.
Rationeel gezien heb je gelijk, in de crypto-currency wereld gaan dingen echter niet altijd zoals je verwacht dat ze gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Robuustheid het volgende:
Echt, ik blijf mij verbazen over het hardnekkige geloof hier in LTC.
LTC heeft maar 1 verschil tegenover BTC. En dat is Scrypt algoritme. Dus? Het gaat of je je transacties in no-time kunt valideren binnen digitale omgevingen, zonder afhankelijk te zijn van tussenpersonen of overheden. Ik zie werkelijk niet wat voor verschil LTC daarin kan maken.
Mensen kopen LTC omdat ze hopen dat het een klapper geeft als Bitcoin. Nou, dan moet het wel eerst een reden hebben hé. Gasten... verkoop je LTC en denk eens na waarom Bitcoin een waarde heeft. Het is niet zomaar dat men zit te gokken. Men dicht namelijk waarde toe aan Bitcoin.
Bericht van gister toch maar even terug gezocht:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Robuustheid het volgende:
Echt, ik blijf mij verbazen over het hardnekkige geloof hier in LTC.
LTC verschilt van BTC dat ze Scrypt algoritme hanteren i.p.v. SHA-256. Met als reden dat het vriendelijker is voor huis-tuin-keuken mining. Ik zie niet in waarin dat überhaupt een argument kan zijn. Het gaat of je je transacties in no-time kunt valideren binnen digitale omgevingen, zonder afhankelijk te zijn van tussenpersonen of overheden. Ik zie werkelijk niet wat voor verschil LTC daarin kan maken.
Mensen kopen LTC omdat ze hopen dat het een klapper geeft als Bitcoin. Nou, dan moet het wel eerst een reden hebben hé. Gasten... verkoop je LTC en denk eens na waarom Bitcoin een waarde heeft. Het is niet zomaar dat men zit te gokken. Men dicht namelijk waarde toe aan Bitcoin.
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Dat blijft voor mij gerommel in de ether. Het gaat mij eerder om een long-term perspectief, een periode van 5 jaar bijvoorbeeld. Buy-hold heeft altijd in futures- en optie market gewerkt, en dat zal ook gebeuren in crypto-currency. Echter, dit topic zit klaarblijkelijk vol met daytraders. Geloof mij, dat is een fulltime-baan met veel achterliggende kennis en resources. Iets dat maar voor weinigen weggelegd is. Daar moet je niet aan wagen, ik ben hier tot nu toe alleen maar wilde speculaties tegengekomen zonder dat men verder keek dan z'n neus lang was.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rationeel gezien heb je gelijk, in de crypto-currency wereld gaan dingen echter niet altijd zoals je verwacht dat ze gaan.
Bedankt voor je bijdrage, dan vraag ik mij af waarom het niet net zo goed zou kunnen gelden voor een andere altcoin?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:19 schreef Maxbet het volgende:
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.
Litecoin heeft die positie gekregen door de eerste te zijn, en ook open te staan voor zulke dingen. Tevens zijn er enkele devs die actief zijn bij bitcoin ook actief bij litecoin, dit maakt het ook makkelijker om dingen voor te stellen/proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, dan vraag ik mij af waarom het niet net zo goed zou kunnen gelden voor een andere altcoin?
Zoals ik het zie zitten we nog steeds in de alpha fase, er is nog geen definitieve vorm bekend.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Litecoin heeft die positie gekregen door de eerste te zijn, en ook open te staan voor zulke dingen. Tevens zijn er enkele devs die actief zijn bij bitcoin ook actief bij litecoin, dit maakt het ook makkelijker om dingen voor te stellen/proberen
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo
Rechtstreeks uit de stad zegt mijn glazen bol dat LTC en NMC niet met de rest meegestegen zijn en dat ik in elk 50% moet stoppen.
Morgen maar eens kijken of het klopt.
Truste!
Morgen komen ze weer aan de beurt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo
Rechtstreeks uit de stad zegt mijn glazen bol dat LTC en NMC niet met de rest meegestegen zijn en dat ik in elk 50% moet stoppen.
Morgen maar eens kijken of het klopt.
Truste!
Naar wat ik heb begrepen is de pre-mine vernietigd.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:10 schreef ulq het volgende:
Waarover is die NVC trouwens zo veel waard? Het trading volume is daar verdomde laag (een beetje net als bij FTC) en ik had gelezen dat die coins voor een aanzienlijk deel gepremined is?
Dacht ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 11:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen is de pre-mine vernietigd.
Mocht je een andere bron vinden dan hoor ik dat graag
The future is nowquote:
Dat zie ik niet zo heel snel meer gebeurenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik ben alleen bang dat de overheid/banken het toch zullen dwarsbomen.
Als dat niet gebeurt kan het idd erg snel gaan, je leest elke dag wel over bedrijven die btc accepteren. ook voor mensen die Western Union willen omzeilen is het handig en landen waar het geld snel minder waard wordt zoals z-amerika.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo heel snel meer gebeuren.
Zit te denken om bij te kopen, denk dat het de eerste drie maanden wel eens heel snel kan gaan.
Ik ben bang voor China, als je even fiat opent zie je dat het grootste gedeelte btc's nog steeds naar China gaat. Dit terwijl niemand precies weet waarom de chinezen nog vertrouwen hebben. Hoeft weinig te gebeuren of iedereen begint daar weer zijn coins te dumpen en er is echt te weinig vraag om dan de koers niet totaal in te laten storten. Zeg maar wat in december gebeurde alleen dan erger.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik ben alleen bang dat de overheid/banken het toch zullen dwarsbomen.
Je ziet nu ook al met Zynga, waarvan ik denk dat het pas maandag echt effect gaat hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt kan het idd erg snel gaan, je leest elke dag wel over bedrijven die btc accepteren. ook voor mensen die Western Union willen omzeilen is het handig en landen waar het geld snel minder waard wordt zoals z-amerika.
maar op fiatleak zijn dat alleen gekochte btc of ook verkopen? ik wacht ook sowieso nog tot eind van deze maand tot ik nog meer ga kopen, ze kunnen idd alles nog dumpen voordat ze geen geld meer mogen storten. al zou je verwachten dat dat al in de prijs verwerkt zit.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik ben bang voor China, als je even fiat opent zie je dat het grootste gedeelte btc's nog steeds naar China gaat. Dit terwijl niemand precies weet waarom de chinezen nog vertrouwen hebben. Hoeft weinig te gebeuren of iedereen begint daar weer zijn coins te dumpen en er is echt te weinig vraag om dan de koers niet totaal in te laten storten. Zeg maar wat in december gebeurde alleen dan erger.
Tijdens typen van deze reactie gingen er 100 coins naar china en 12 naar de us en 1 naar europa....
De verkopen die je ziet zijn niet perse aan Chinezen, maar verkopen op Chinese exchanges. Er zijn genoeg Europeanen/Amerikanen die daar traden vanwege de prijzen/fee's.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef Stryder het volgende:
China kan ik nog niet heel goed plaatsen, dus als iemand daar zijn mening over heeft hoor ik dat graag
Maar zou deze angst al niet verweven zijn in de huidige koers?
Dit is iets waar men al een maand rekening mee houdt.
De koers is redelijk stabiel voor iets dat zo'n grote impact zou kunnen hebben.
En porn.com zal ook veel geld in omgaan. Maar ik had begrepen dat die fondsen een ETF wilden uitbrengen voor btc, deze volgt de btc prijs, er worden dus geen btc's gekocht. correct me als ik het niet goed heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je ziet nu ook al met Zynga, waarvan ik denk dat het pas maandag echt effect gaat hebben.
Zynga zet een miljard om per jaar volgens mij. Overstock met een miljard per jaar volgt ook in 2014.
Als dan Netflix bitcoin ook accepteert met een omzet van circa 4 miljard per jaar.
De hedgefunds van mogelijk Fortress Investments/Winklevoss.
Verdere investeringen van Wall Street.
Dit kan echt als een katalysator gaan werken en het kan zomaar zijn dat elke prijs onder de 1000 dollar eigenlijk spotgoedkoop is.
Dat is zeker waar, het is zo moeilijk in te schatten wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De verkopen die je ziet zijn niet perse aan Chinezen, maar verkopen op Chinese exchanges. Er zijn genoeg Europeanen/Amerikanen die daar traden vanwege de prijzen/fee's.
Fiatleak zegt niet zo heel erg veel imo. Hoeveel hier doen er wel niet zaken op Amerikaanse exchanges?
Dat is waar, maar een investering door deze partijen zal logischerwijs leiden tot meer vertrouwen--> meer investeringen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
En porn.com zal ook veel geld in omgaan. Maar ik had begrepen dat die fondsen een ETF wilden uitbrengen voor btc, deze volgt de btc prijs, er worden dus geen btc's gekocht. correct me als ik het niet goed heb.
Glazenbol muntjesquote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef habitue het volgende:
Ik wil dus ASAP miljonair worden, welke muntjes moet ik kopen?
Komt ook omdat je dat niet overal hebt gehoord, de eerste keer dat ik over die hack hoorde was toen er werd beweerd dat het nep was.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:16 schreef Stryder het volgende:
Dat kan je hier vinden.
http://bitcoinity.org/markets/list?currency=ALL&span=24h
Markt is zeer stabiel inderdaad, met de "bitpay hack" zakte de koers 10 dollar volgens mij
Ik kan niet wachten tot een grote dump, dan durf ik daarna gelijk al mijn spaargeld er in te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik ben bang voor China, als je even fiat opent zie je dat het grootste gedeelte btc's nog steeds naar China gaat. Dit terwijl niemand precies weet waarom de chinezen nog vertrouwen hebben. Hoeft weinig te gebeuren of iedereen begint daar weer zijn coins te dumpen en er is echt te weinig vraag om dan de koers niet totaal in te laten storten. Zeg maar wat in december gebeurde alleen dan erger.
Tijdens typen van deze reactie gingen er 100 coins naar china en 12 naar de us en 1 naar europa....
Ik zou zeggen TIPS (FedoraCoin)quote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef habitue het volgende:
Ik wil dus ASAP miljonair worden, welke muntjes moet ik kopen?
Voor best wat risico zit je hier wel goed. Al lijkt het me inderdaad wel slim om jezelf eerst te verdiepen en te spelen met een aanzienlijk kleiner bedrag.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef habitue het volgende:
Ik heb +/- 30k om te investeren en wil best wat risico nemen, kopen jullie vooral bitcoins of vooral kleine opkomende munten?
heb je die sell orders weleens gezien op coinedup? https://coinedup.com/OrderBook?market=TIPS&base=BTC Ook komen er nog 450 miljard coins bij, ik zie niet in waarom deze munt op korte termijn nog meer waard gaat worden. en als het tegenzit halen ze em van coinedup af.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen TIPS (FedoraCoin)
Hier is Toto helemaal verrot op gegaan. Maar ze zijn nu zo laag dat ze niet omlaag kunnen, als jij een heel groot bedrag van koopt denken mensen dat het weer gaat stijgen en kopen ze misschien wel weer enorm, ook komen er extra dingen bij voor die coin.
Een uur geleden is er een Zynga/Bitcoin artikel op Wall Street Journal verschenen, zag dit nog wel aankomenquote:
Het hele idee van litecoin is dat deze gebruikt moet worden voor kleine aankopen. Waarom zou die dan zoveel waard moeten worden?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef Murdera het volgende:
hoe de fuck is het mogelijk dat LTC zo enorm achterblijft
Als je echt veel risico wil nemen zou ik wat Tips kopen tot de prijs te hoog is.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:52 schreef habitue het volgende:
Ik heb +/- 30k om te investeren en wil best wat risico nemen, kopen jullie vooral bitcoins of vooral kleine opkomende munten?
Niet naar hem luisteren,quote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je echt veel risico wil nemen zou ik wat Tips kopen tot de prijs te hoog is.
Maar je kan beter eerst op Bitsim oefenen en niet zomaar gelijk al je geld investeren, wat je natuurlijk ook niet van plan is. Ik zou beginnen met 1k en experimenteer met exchanges, als er een crash is ofzo, daarna gelijk veel kopen.
1000+quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef robin007bond het volgende:
Ben echt benieuwd wat BTC gaat doen.
All in op PPCquote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef habitue het volgende:
Laat ik me er eerst maar eens in gaan verdiepen.
Als hij door de 970 gaat dan verwacht ik iets heel mooisquote:
450 miljard is toch niet zo heel veel als het maar 4 LTC satoshi kocht. Dat is 18000 LTC = ongeveer 3330000 euro, daar zou hij bijna 10% van kunnen kopen en dan stijgt de prijs echt wel waardoor hij het later weer kan verkopen, ook willen veel mensen met de trein mee als ze zien dat het omhoog gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb je die sell orders weleens gezien op coinedup? https://coinedup.com/OrderBook?market=TIPS&base=BTC Ook komen er nog 450 miljard coins bij, ik zie niet in waarom deze munt op korte termijn nog meer waard gaat worden.
Ik probeer je te helpen, als hij het koopt stijgt de prijs en kan jij het verkopen!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren,
Blijf HEEEEEEL ver weg van TIPS!!
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet wat de meesten er in zagen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen, als hij het koopt stijgt de prijs en kan jij het verkopen!
Verloren ook weer niet, ik zie het eerder als halveert, ietsje meer heb ik nog over. En BTC prijs is omhoog gegaan dus het valt allemaal reuze meequote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.
Als het op Cryptsy komt zullen we wel zien wat er gebeurt.Ik hoop op het beste, maar beschouw het geld gewoon als verloren nu.
ik keek meer naar btc/tipsquote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
450 miljard is toch niet zo heel veel als het maar 4 LTC satoshi kocht. Dat is 18000 LTC = ongeveer 3330000 euro, daar zou hij bijna 10% van kunnen kopen en dan stijgt de prijs echt wel waardoor hij het later weer kan verkopen, ook willen veel mensen met de trein mee als ze zien dat het omhoog gaat.
quote:
Oh en nog een hele goede tip: Vertrouw nooit zomaar iemand op een forum of in een trollbox, denk zelf na.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef habitue het volgende:
Laat ik me er eerst maar eens in gaan verdiepen.
Hahaha ja zou de gemiddelde persoon op internet niet blind vertrouwen als ik 30k moet investerenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh en nog een hele goede tip: Vertrouw nooit zomaar iemand op een forum of in een trollbox, denk zelf na.
Er komen gewoon te veel miners die er zo snel mogelijk af willen en te snel tevreden zijn. Ook komen er steeds meer en sneller nieuwere munten bij waardoor munten van 2 weken al heel oud zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, wat een bende is dat zeg. tips/eac etc etc
Denk dat de nieuwe munt hype een beetje over is, gezien een paar mensen daar al heel goed aan verdiend hebben en heel veel mensen er meer aan zijn verloren
Het schommelt nu tussen 300 en 450. Nu staat het op 347, ik zou gewoon beetje kopen en snelle winst pakkenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik stap ook eens in een altcoins. Doge helemaal gemist, maar EAC komt dus niet van de grond. Jammer
Was ik ook echt neit van plan hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja zou de gemiddelde persoon op internet niet blind vertrouwen als ik 30k moet investeren
Idd, hier op 484 ingestapt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het schommelt nu tussen 300 en 450. Nu staat het op 347, ik zou gewoon beetje kopen en snelle winst pakken
Als ik nog BTC of geld had had ik dat ook gedaan, maar helaas heb ik het meeste al besteed aan EAC toen het wat duurder was.
Daar gaat het vertrouwenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.
Als het op Cryptsy komt zullen we wel zien wat er gebeurt.Ik hoop op het beste, maar beschouw het geld gewoon als verloren nu.
Denk het ook eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, wat een bende is dat zeg. tips/eac etc etc
Denk dat de nieuwe munt hype een beetje over is, gezien een paar mensen daar al heel goed aan verdiend hebben en heel veel mensen er meer aan zijn verloren
Verstandigquote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef habitue het volgende:
Hier om advies vragen zal ik iig neit snel meer doen
[..]
Was ik ook echt neit van plan hoor.![]()
Was benieuwd welke tips ik zou krijgen. Denk dat ik zo eerst 2 bitcoins ga kopen en eens zien wat er mee gebeurt de komende weken.
Misschien dat je nog mazzel kunt hebben met gokken:quote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die nu nog tips kopen verdienen een klap op hun bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |