quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Stryder het volgende:
Als je kijkt hoe ver we zijn gekomen vanaf de china crash moet er heel veel gebeuren wil de koers weer een vrije val maken
Op 5.99 hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Stryder het volgende:
Zit er op 6.90 in, maak me pas zorgen als hij onder de 5 valt
Hahaha ja ik eerst van 6.10 tot 6.80. Toen mn winst gepakt, nu rij ik lekker de rit uitquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef avw1982 het volgende:
Hoezo een sell wall bij EAC
0.0000045 5926605.35316692 26.66972409
Voor Peercoin rijd ik de hele rit uit. Het is een geweldige coin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja ik eerst van 6.10 tot 6.80. Toen mn winst gepakt, nu rij ik lekker de rit uit
Die stond eerder vanavond nog op 700. Zelfde orde van grootte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef avw1982 het volgende:
Hoezo een sell wall bij EAC
0.0000045 5926605.35316692 26.66972409
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef Stryder het volgende:
Het is geen perfecte munt, maar dat bitcoin ook. Denk dat ze prima samen kunnen bestaan en ik hoop dat dat vertrouwen zich uitbetaald.
Die sell wall doorbreek je niet zo snelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Die stond eerder vanavond nog op 700. Zelfde orde van grootte.
weet je nog de vorige lift van ltc. Duurde even, toen ging 'ie van 2,40 door naar 40.quote:
Denk dat de meeste mensen het een beetje vermijden, voor mij is het t misschien weer waard om in te investeren als Midas er eindelijk is. (Als het ooit nog komt).quote:
Nee toen was ik er niet bij dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
weet je nog de vorige lift van ltc. Duurde even, toen ging 'ie van 2,40 door naar 40.
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef wfoes1989 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)o8WVFnyai3e1Hcov9y8T
Adres wat is gebruikt voor de bitpay hack
Bijna 100.000 BTC?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef wfoes1989 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)o8WVFnyai3e1Hcov9y8T
Adres wat is gebruikt voor de bitpay hack
Ik zou niet te veel hopen op Midas en Gox gewoon rustig laten sterven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen het een beetje vermijden, voor mij is het t misschien weer waard om in te investeren als Midas er eindelijk is. (Als het ooit nog komt).
Maar denk dat het ondertussen niet veel impact meer gaat hebben op de markt als je kijkt naar de ontwikkelingen van andere exchanges.
http://thebitcoinnews.co.(...)rth-of-bitcoin-gone/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.
Trollbox only geruchtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wacht, BitPay hack? Heb je daar een linkje van want dat heb ik geloof ik helemaal gemist.
Hahaha is fake, zie twitter bitpay.quote:
Ja volgens mij was het volume op gox ook verschrikkelijk afgenomen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel hopen op Midas en Gox gewoon rustig laten sterven.
dat was oktober.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee toen was ik er niet bij dus dat weet ik niet
Ik mag het hopen, duurt nu wel lang genoeg met die onzinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het volume op gox ook verschrikkelijk afgenomen de laatste tijd.
Die replica's schijnen ook nog vrij prijzig te zijn, als je een goede wil in ieder geval. Weet niet wat je uit wil geven maar aangezien je nog op school zit zou ik denk ik voor de poster gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Hé, even heel erg ongerelateerd. Ik wil heel graag "De schreeuw" in mijn kamer hebben. Echter heb ik geen geld om het schilderij van 120 miljoen te kopen (misschien als ik ooit rijk zou worden van EAC).
Wat doen jullie met schilderijen die jullie niet kunnen bekostigen? Kopen jullie er een poster van? Een nageschilderde replica?
Het origineel is te vinden in Noorwegen en dat vind ik iets te ver om er naar te kijken. Ik wil hem dagelijks kunnen zien.
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die replica's schijnen ook nog vrij prijzig te zijn, als je een goede wil in ieder geval. Weet niet wat je uit wil geven maar aangezien je nog op school zit zou ik denk ik voor de poster gaan.
Tja dan moet je hem maar gewoon gaan stelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.
Bedankt voor de tip. Het is echt zonde. Het liefst wil ik ook de schilderijen van Gustav Klimmt hebben maar het is buiten mijn bereik.
Gelukkig heb je soms hele hoge resolutie-afbeeldingen van schilderijen. Zoals deze Johannes de Doper van Leonardo da Vinci:
https://upload.wikimedia.(...)_C2RMF_retouched.jpg
http://www.google.com/cul(...)eQFdRTFKDtVQ1A?hl=enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, 50 euro zou echt wel mijn maximum zijn.
Bedankt voor de tip. Het is echt zonde. Het liefst wil ik ook de schilderijen van Gustav Klimmt hebben maar het is buiten mijn bereik.
Gelukkig heb je soms hele hoge resolutie-afbeeldingen van schilderijen. Zoals deze Johannes de Doper van Leonardo da Vinci:
https://upload.wikimedia.(...)_C2RMF_retouched.jpg
Bedankt man!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.google.com/cul(...)eQFdRTFKDtVQ1A?hl=en
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef daankes het volgende:
Die crash zal 's nachts toch wel nog komen? Ik wil een weekenddip!
Nope, we stomen komende week in één keer door naar de 1200 Dollar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef daankes het volgende:
Die crash zal 's nachts toch wel nog komen? Ik wil een weekenddip!
Mooi moment om Earth te dumpen, om alle altcoins te dumpen. Wat een crash wordt datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, we stomen komende week in één keer door naar de 1200 Dollar.
Gek genoeg gaan de alt-coins vaak mee met stijgingen van BTC.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi moment om Earth te dumpen, om alle altcoins te dumpen. Wat een crash wordt dat
BTC/LTC is al 3 dagen aan het dalen...quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef Stryder het volgende:
BTC/ALT paren zullen wel blijven stijgen, de andere valutaparen?? Beats me.
Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggenquote:
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?quote:
op de lange termijn grafiek is er niet veel ad hand, hij stijgt vo0ral.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggen
[..]
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?
Denk dat LTC terrein gaat verliezen, maar dat is een gutfeeling. Enkel gebaseerd op 3x niks.
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Stryder het volgende:
Marketcap LTC/PPC is 3:1 een gat dat heel snel gedicht wordt als je naar de afgelopen periode kijkt.
tldr?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)_used_scrypt_poorly/
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.
Die heeft zeker een kans jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat hier in NL dus op zeker een programma wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
Heeft John de Mol al gebeld?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
WPC wetpussycoinquote:
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.
doe eens BTC/LTC en zoek de trendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef snoek1 het volgende:
ligt het aan mij maar LTC doet toch weinig tot niets of is dit de meest stabiele coin op dit moment.
btc/ltc/wdcquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef ulq het volgende:
[..]
We hebben hier iemand met veel LTC's zo te lezen
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzet
Door met wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
btc/ltc/wdc
Ltc gaat nog wel even door.
FTCquote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik heb mijn wallet verder omgezet naar PPC->BTC->FTC
Daar komt voorlopig geen LTC in terug
die kruipt wel weer omhoog.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Dan kan je net zo goed gewoon BTC kopenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef daankes het volgende:
+ FTC is de meest stabiele coin FTC/BTC van de laatste tijd. Verdomd weinig stijging maar ook maar weinig daling.
Kan weinig misgaan daar
Ik zou het maar gewoon verkopen. Mijn ervaren dat het een beetje klote is om allemaal verschillende coins te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.quote:
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).
Die market cap zegt echt helemaal niks. Als ik een coin maak met 1 biljoen coins en ik premine 10% en ik verkoop een paar coins aan mezelf voor 10 dollar dan is de marketcap van mijn coin 1 biljoen dollarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat in het geval van een daling/stijging deze de afgelopen tijd vrij stabiel is geweest. Bij een daling is je verlies dus minimaal en bij een stijging je winst ook minimaal, maar wel meer dan als je puur op BTC zit.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef ulq het volgende:
[..]
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?
Feit, LTC zal ook niet zomaar omvallen. Echter zie je wel de laatste weken dat PPC telkens wat procent inloopt op LTC.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Nou hoop dat dit enigszins te begrijpen valtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef Stryder het volgende:
Daarnaast zie je ook dat de volumes erg toenemen op PPC, de kleine investeerder die de BTC en de LTC boot hebben gemist kunnen er maar zo voor kiezen om hun geld naar een andere coin over te zetten.
Velen doen dit al, zie de toename in het aantal altcoins van de afgelopen weken, hopende op die ene coin die er wel blijft. Helaas is (naar mijn schatting) 99% een "scam"
PPC heeft al een wat hogere marketcap en dus voor dit soort scammers een moeilijker target voor een pump en dump. Al kunnen de whales die in LTC/BTC zitten met gemak in de PPC markt gaan meespelen als ze daar de groei in zien.
Aangezien ze waarschijnlijk ook iets meer indicatoren hebben dan wij, zullen zij de toename in volume/prijs t.o.v. LTC/BTC ook gezien hebben.
En dat is de gok die ik nu heb genomen om het zwaartepunt van mijn wallet te verschuiven naar PPC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |