Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggenquote:
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?quote:
op de lange termijn grafiek is er niet veel ad hand, hij stijgt vo0ral.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat ik te laat was met om en nabij hetzelfde zeggen
[..]
Ja die trend baart me ook zorgen, vermoed weinig nieuwe investeerders/promotie?
Denk dat LTC terrein gaat verliezen, maar dat is een gutfeeling. Enkel gebaseerd op 3x niks.
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Stryder het volgende:
Marketcap LTC/PPC is 3:1 een gat dat heel snel gedicht wordt als je naar de afgelopen periode kijkt.
tldr?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)_used_scrypt_poorly/
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Peercoin kan de nieuwe LTC worden.
Die heeft zeker een kans jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat hier in NL dus op zeker een programma wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
Heeft John de Mol al gebeld?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
M'n buurvrouw heeft zich opgegeven voor The Next BTC
WPC wetpussycoinquote:
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzetquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Litecoin is de eerste coin met scrypt, bijna alle altcoins hebben dat. De diff is echter enorm gestegen.
doe eens BTC/LTC en zoek de trendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef snoek1 het volgende:
ligt het aan mij maar LTC doet toch weinig tot niets of is dit de meest stabiele coin op dit moment.
btc/ltc/wdcquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef ulq het volgende:
[..]
We hebben hier iemand met veel LTC's zo te lezen
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Moet eigenlijk ook niet van dit soort uitspraken doen als ik er de ballen verstand van heb. Maar ik zit iig in PPC en niet in LTC. Dus ik hoop de trend van de afgelopen week doorzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |