Door met wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
btc/ltc/wdc
Ltc gaat nog wel even door.
FTCquote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik heb mijn wallet verder omgezet naar PPC->BTC->FTC
Daar komt voorlopig geen LTC in terug
die kruipt wel weer omhoog.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Dan kan je net zo goed gewoon BTC kopenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef daankes het volgende:
+ FTC is de meest stabiele coin FTC/BTC van de laatste tijd. Verdomd weinig stijging maar ook maar weinig daling.
Kan weinig misgaan daar
Ik zou het maar gewoon verkopen. Mijn ervaren dat het een beetje klote is om allemaal verschillende coins te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.
Beetje wat toto met TIPS had
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.quote:
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).
Die market cap zegt echt helemaal niks. Als ik een coin maak met 1 biljoen coins en ik premine 10% en ik verkoop een paar coins aan mezelf voor 10 dollar dan is de marketcap van mijn coin 1 biljoen dollarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat in het geval van een daling/stijging deze de afgelopen tijd vrij stabiel is geweest. Bij een daling is je verlies dus minimaal en bij een stijging je winst ook minimaal, maar wel meer dan als je puur op BTC zit.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef ulq het volgende:
[..]
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?
Feit, LTC zal ook niet zomaar omvallen. Echter zie je wel de laatste weken dat PPC telkens wat procent inloopt op LTC.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Nou hoop dat dit enigszins te begrijpen valtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef Stryder het volgende:
Daarnaast zie je ook dat de volumes erg toenemen op PPC, de kleine investeerder die de BTC en de LTC boot hebben gemist kunnen er maar zo voor kiezen om hun geld naar een andere coin over te zetten.
Velen doen dit al, zie de toename in het aantal altcoins van de afgelopen weken, hopende op die ene coin die er wel blijft. Helaas is (naar mijn schatting) 99% een "scam"
PPC heeft al een wat hogere marketcap en dus voor dit soort scammers een moeilijker target voor een pump en dump. Al kunnen de whales die in LTC/BTC zitten met gemak in de PPC markt gaan meespelen als ze daar de groei in zien.
Aangezien ze waarschijnlijk ook iets meer indicatoren hebben dan wij, zullen zij de toename in volume/prijs t.o.v. LTC/BTC ook gezien hebben.
En dat is de gok die ik nu heb genomen om het zwaartepunt van mijn wallet te verschuiven naar PPC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |