abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135090434
Hahaha ik heb mijn wallet verder omgezet naar PPC->BTC->FTC

Daar komt voorlopig geen LTC in terug :)
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135090445
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

btc/ltc/wdc

Ltc gaat nog wel even door.
Door met wat?
Stil blijven staan?
pi_135090452
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik heb mijn wallet verder omgezet naar PPC->BTC->FTC

Daar komt voorlopig geen LTC in terug :)
FTC :')
pi_135090462
ltc naar ¤ 34 (ooit gehad en verkocht) zie ik niet meer zo gauw
pi_135090497
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.
En kan het niet over mijn hard verkrijgen om het weg te doen.

Beetje wat toto met TIPS had :')
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
  zondag 5 januari 2014 @ 00:34:19 #181
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135090498
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef ulq het volgende:

[..]

Door met wat?
Stil blijven staan?
die kruipt wel weer omhoog.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135090528
+ FTC is de meest stabiele coin FTC/BTC van de laatste tijd. Verdomd weinig stijging maar ook maar weinig daling.

Kan weinig misgaan daar
pi_135090537
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:
Ja ik word voorlopig ook niet vrolijk van de FTC, maar het is maar 5 procent van mijn wallet.

:D :')
pi_135090543
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef daankes het volgende:
+ FTC is de meest stabiele coin FTC/BTC van de laatste tijd. Verdomd weinig stijging maar ook maar weinig daling.

Kan weinig misgaan daar
Dan kan je net zo goed gewoon BTC kopen
pi_135090556
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Stryder het volgende:

Ik zou het maar gewoon verkopen. Mijn ervaren dat het een beetje klote is om allemaal verschillende coins te hebben.
pi_135090564
Hard :')
pi_135090569
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef ulq het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed gewoon BTC kopen
Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.

Al geldt dat eigenlijk al niet meer als je BTC's hebt :')
pi_135090584
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef Stryder het volgende:
Hard :')
Hardt
pi_135090594
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef daankes het volgende:

[..]

Small risk - Small Reward. Nog altijd beter dan puur in BTC stoppen als iemand zo denkt.
Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?
pi_135090658
De community van Feathercoin is wel goed bezig en er zit wel wat talent, als ze het goed aanpakken kan je best nog eens verrast worden.

Daarnaast, ik kan er nu max 5% procent op verliezen. Niets wat met een week hodlen niet op te vangen is :)
pi_135090659
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef ulq het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat je risico vermijdt door FTC te kopen ipv BTC omdat BTC/FTC stil staat?
Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).
  zondag 5 januari 2014 @ 00:40:40 #192
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135090687
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135090703
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef daankes het volgende:

[..]

Vermijden niet, maar dat je met FTC nog een kans hebt op wat extra's in het geval dat FTC/BTC stijgt. Maar aangezien die kans niet zo groot is --> Small Risk (kleine daling FTC/BTC) - Small Reward (kleine stijging FTC/BTC).
Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?
pi_135090749
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk naar de marketcap van btc en ltc. En dan naar de rest. Dan zie je wie de belangrijke spelers zijn.
Die market cap zegt echt helemaal niks. Als ik een coin maak met 1 biljoen coins en ik premine 10% en ik verkoop een paar coins aan mezelf voor 10 dollar dan is de marketcap van mijn coin 1 biljoen dollar :')
pi_135090757
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef ulq het volgende:

[..]

Wie zegt dat de kans op een stijging van BTC/FTC niet net zo groot of kleiner is als de kans op een daling?
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat in het geval van een daling/stijging deze de afgelopen tijd vrij stabiel is geweest. Bij een daling is je verlies dus minimaal en bij een stijging je winst ook minimaal, maar wel meer dan als je puur op BTC zit.
pi_135090778
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Feit, LTC zal ook niet zomaar omvallen. Echter zie je wel de laatste weken dat PPC telkens wat procent inloopt op LTC.

Je weet niet wat er gaat gebeuren, persoonlijk denk/hoop ik dat de waarde van PPC eind deze maand 2 dollar hoger ligt dan nu. Een rustige stijging is over het algemeen wat beter voor een munt dan een keiharde rush omhoog.
  zondag 5 januari 2014 @ 00:47:10 #197
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135090882
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat het over is met LTC.
Het schijnt ook dat ie best wel overgewaardeerd is als je kijkt naar de mining-mogelijkheden. Dat je je mining hardware relatief heel erg snel hebt terugverdiend met deze prijs. Kan niet met zekerheid zeggen in hoeverre dit klopt though.
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.

Denk dat ltc zelfs een beetje ondergewaardeerd is momenteel.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_135090947
Daarnaast zie je ook dat de volumes erg toenemen op PPC, de kleine investeerder die de BTC en de LTC boot hebben gemist kunnen er maar zo voor kiezen om hun geld naar een andere coin over te zetten.

Velen doen dit al, zie de toename in het aantal altcoins van de afgelopen weken, hopende op die ene coin die er wel blijft. Helaas is (naar mijn schatting) 99% een "scam"

PPC heeft al een wat hogere marketcap en dus voor dit soort scammers een moeilijker target voor een pump en dump. Al kunnen de whales die in LTC/BTC zitten met gemak in de PPC markt gaan meespelen als ze daar de groei in zien.

Aangezien ze waarschijnlijk ook iets meer indicatoren hebben dan wij, zullen zij de toename in volume/prijs t.o.v. LTC/BTC ook gezien hebben.

En dat is de gok die ik nu heb genomen om het zwaartepunt van mijn wallet te verschuiven naar PPC.
pi_135090979
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef Stryder het volgende:
Daarnaast zie je ook dat de volumes erg toenemen op PPC, de kleine investeerder die de BTC en de LTC boot hebben gemist kunnen er maar zo voor kiezen om hun geld naar een andere coin over te zetten.

Velen doen dit al, zie de toename in het aantal altcoins van de afgelopen weken, hopende op die ene coin die er wel blijft. Helaas is (naar mijn schatting) 99% een "scam"

PPC heeft al een wat hogere marketcap en dus voor dit soort scammers een moeilijker target voor een pump en dump. Al kunnen de whales die in LTC/BTC zitten met gemak in de PPC markt gaan meespelen als ze daar de groei in zien.

Aangezien ze waarschijnlijk ook iets meer indicatoren hebben dan wij, zullen zij de toename in volume/prijs t.o.v. LTC/BTC ook gezien hebben.

En dat is de gok die ik nu heb genomen om het zwaartepunt van mijn wallet te verschuiven naar PPC.
Nou hoop dat dit enigszins te begrijpen valt :s) :')
pi_135091049
Ondertussen Bitfinex op een ATH, rise my little altcoins >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')