quote:
bolpuntcomquote:
quote:
Aardig stabiel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Sands het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.earthcoin.biz%2Feacpricedown.jpg&t=535&c=gwp-ulf1aS1-8A]afbeelding[/url] ]![]()
Wel ok, vanmorgen even bij mijn ouders langs geweest. Daarna werken, maar kreeg een halve dag vrij. Lekker rustig wel zoquote:
Geen kater morgen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel ok, vanmorgen even bij mijn ouders langs geweest. Daarna werken, maar kreeg een halve dag vrij. Lekker rustig wel zo
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisquote:
Dus geen:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisLaatste speciaalbiertje opgedronken met oud op nieuw.
Morgenmiddag wel even met een vriend naar ons favoriet café een biertje drinken op mijn verjaardag, maar niks wat uit de hand gaat lopen ofzo.
Geen avondwinkel of bierkoerier in je buurt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen biertje aangeraakt, was in de veronderstelling dat ik nu ongeveer pas thuis zou komen vanuit het werk. Dus ik heb niet eens bier in huisLaatste speciaalbiertje opgedronken met oud op nieuw.
Morgenmiddag wel even met een vriend naar ons favoriet café een biertje drinken op mijn verjaardag, maar niks wat uit de hand gaat lopen ofzo.
Vast wel, maar ik hoef niet perse nu nog wat te drinken, dan drink ik liever morgen een goed speciaalbiertje in plaats van nu een blik heineken ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen avondwinkel of bierkoerier in je buurt?
Viel onder 2, kijk waar ie nu is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Stryder het volgende:
Zit er op 6.90 in, maak me pas zorgen als hij onder de 5 valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |