Ik probeer je te helpen, als hij het koopt stijgt de prijs en kan jij het verkopen!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren,
Blijf HEEEEEEL ver weg van TIPS!!
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet wat de meesten er in zagen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen, als hij het koopt stijgt de prijs en kan jij het verkopen!
Verloren ook weer niet, ik zie het eerder als halveert, ietsje meer heb ik nog over. En BTC prijs is omhoog gegaan dus het valt allemaal reuze meequote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.
Als het op Cryptsy komt zullen we wel zien wat er gebeurt.Ik hoop op het beste, maar beschouw het geld gewoon als verloren nu.
ik keek meer naar btc/tipsquote:Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
450 miljard is toch niet zo heel veel als het maar 4 LTC satoshi kocht. Dat is 18000 LTC = ongeveer 3330000 euro, daar zou hij bijna 10% van kunnen kopen en dan stijgt de prijs echt wel waardoor hij het later weer kan verkopen, ook willen veel mensen met de trein mee als ze zien dat het omhoog gaat.
quote:
Oh en nog een hele goede tip: Vertrouw nooit zomaar iemand op een forum of in een trollbox, denk zelf na.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef habitue het volgende:
Laat ik me er eerst maar eens in gaan verdiepen.
Hahaha ja zou de gemiddelde persoon op internet niet blind vertrouwen als ik 30k moet investerenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh en nog een hele goede tip: Vertrouw nooit zomaar iemand op een forum of in een trollbox, denk zelf na.
Er komen gewoon te veel miners die er zo snel mogelijk af willen en te snel tevreden zijn. Ook komen er steeds meer en sneller nieuwere munten bij waardoor munten van 2 weken al heel oud zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, wat een bende is dat zeg. tips/eac etc etc
Denk dat de nieuwe munt hype een beetje over is, gezien een paar mensen daar al heel goed aan verdiend hebben en heel veel mensen er meer aan zijn verloren
Het schommelt nu tussen 300 en 450. Nu staat het op 347, ik zou gewoon beetje kopen en snelle winst pakkenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik stap ook eens in een altcoins. Doge helemaal gemist, maar EAC komt dus niet van de grond. Jammer
Was ik ook echt neit van plan hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja zou de gemiddelde persoon op internet niet blind vertrouwen als ik 30k moet investeren
Idd, hier op 484 ingestapt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het schommelt nu tussen 300 en 450. Nu staat het op 347, ik zou gewoon beetje kopen en snelle winst pakken
Als ik nog BTC of geld had had ik dat ook gedaan, maar helaas heb ik het meeste al besteed aan EAC toen het wat duurder was.
Daar gaat het vertrouwenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk weet ik in de toekomst beter om te gaan met hypes.
Als het op Cryptsy komt zullen we wel zien wat er gebeurt.Ik hoop op het beste, maar beschouw het geld gewoon als verloren nu.
Denk het ook eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, wat een bende is dat zeg. tips/eac etc etc
Denk dat de nieuwe munt hype een beetje over is, gezien een paar mensen daar al heel goed aan verdiend hebben en heel veel mensen er meer aan zijn verloren
Verstandigquote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef habitue het volgende:
Hier om advies vragen zal ik iig neit snel meer doen
[..]
Was ik ook echt neit van plan hoor.![]()
Was benieuwd welke tips ik zou krijgen. Denk dat ik zo eerst 2 bitcoins ga kopen en eens zien wat er mee gebeurt de komende weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |