Ok daar heb dan dus vrij weinig aanquote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb gister hier nog een stukje geschreven over waarom ltc waarde heeft, ga het op mobiel alleen niet speciaal terug zoeken.
Denk dat ltc zelfs een beetje ondergewaardeerd is momenteel.
Rationeel gezien heb je gelijk, in de crypto-currency wereld gaan dingen echter niet altijd zoals je verwacht dat ze gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Robuustheid het volgende:
Echt, ik blijf mij verbazen over het hardnekkige geloof hier in LTC.
LTC heeft maar 1 verschil tegenover BTC. En dat is Scrypt algoritme. Dus? Het gaat of je je transacties in no-time kunt valideren binnen digitale omgevingen, zonder afhankelijk te zijn van tussenpersonen of overheden. Ik zie werkelijk niet wat voor verschil LTC daarin kan maken.
Mensen kopen LTC omdat ze hopen dat het een klapper geeft als Bitcoin. Nou, dan moet het wel eerst een reden hebben hé. Gasten... verkoop je LTC en denk eens na waarom Bitcoin een waarde heeft. Het is niet zomaar dat men zit te gokken. Men dicht namelijk waarde toe aan Bitcoin.
Bericht van gister toch maar even terug gezocht:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Robuustheid het volgende:
Echt, ik blijf mij verbazen over het hardnekkige geloof hier in LTC.
LTC verschilt van BTC dat ze Scrypt algoritme hanteren i.p.v. SHA-256. Met als reden dat het vriendelijker is voor huis-tuin-keuken mining. Ik zie niet in waarin dat überhaupt een argument kan zijn. Het gaat of je je transacties in no-time kunt valideren binnen digitale omgevingen, zonder afhankelijk te zijn van tussenpersonen of overheden. Ik zie werkelijk niet wat voor verschil LTC daarin kan maken.
Mensen kopen LTC omdat ze hopen dat het een klapper geeft als Bitcoin. Nou, dan moet het wel eerst een reden hebben hé. Gasten... verkoop je LTC en denk eens na waarom Bitcoin een waarde heeft. Het is niet zomaar dat men zit te gokken. Men dicht namelijk waarde toe aan Bitcoin.
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom LTC zijn geld waard is.
Dat blijft voor mij gerommel in de ether. Het gaat mij eerder om een long-term perspectief, een periode van 5 jaar bijvoorbeeld. Buy-hold heeft altijd in futures- en optie market gewerkt, en dat zal ook gebeuren in crypto-currency. Echter, dit topic zit klaarblijkelijk vol met daytraders. Geloof mij, dat is een fulltime-baan met veel achterliggende kennis en resources. Iets dat maar voor weinigen weggelegd is. Daar moet je niet aan wagen, ik ben hier tot nu toe alleen maar wilde speculaties tegengekomen zonder dat men verder keek dan z'n neus lang was.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rationeel gezien heb je gelijk, in de crypto-currency wereld gaan dingen echter niet altijd zoals je verwacht dat ze gaan.
Bedankt voor je bijdrage, dan vraag ik mij af waarom het niet net zo goed zou kunnen gelden voor een andere altcoin?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:19 schreef Maxbet het volgende:
Omdat Litecoin een prima backup is mocht er een probleem met SHA boven komen drijven. Tevens is LTC een perfecte 'testcoin'. De devs van Bitcoin zijn vrij conservatief met het doorvoeren van ingrijpende veranderingen/verbeteringen door de positie en marketcap die Bitcoin ondertussen heeft. Men kan (en doet trouwens) daarvoor bij Litecoin aankloppen om het daar eerst te proberen alvorens het bij Bitcoin te implementeren.
Litecoin heeft die positie gekregen door de eerste te zijn, en ook open te staan voor zulke dingen. Tevens zijn er enkele devs die actief zijn bij bitcoin ook actief bij litecoin, dit maakt het ook makkelijker om dingen voor te stellen/proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, dan vraag ik mij af waarom het niet net zo goed zou kunnen gelden voor een andere altcoin?
Zoals ik het zie zitten we nog steeds in de alpha fase, er is nog geen definitieve vorm bekend.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Litecoin heeft die positie gekregen door de eerste te zijn, en ook open te staan voor zulke dingen. Tevens zijn er enkele devs die actief zijn bij bitcoin ook actief bij litecoin, dit maakt het ook makkelijker om dingen voor te stellen/proberen
quote:Op zondag 5 januari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo
Rechtstreeks uit de stad zegt mijn glazen bol dat LTC en NMC niet met de rest meegestegen zijn en dat ik in elk 50% moet stoppen.
Morgen maar eens kijken of het klopt.
Truste!
Morgen komen ze weer aan de beurt.quote:Op zondag 5 januari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
Zoooo
Rechtstreeks uit de stad zegt mijn glazen bol dat LTC en NMC niet met de rest meegestegen zijn en dat ik in elk 50% moet stoppen.
Morgen maar eens kijken of het klopt.
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |