Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EAC is niet de toekomst, ik snap dat je het wil promoten, maar doe dat niet met leugens!
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarigequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarige
Voor 1 BTC ga ik niet naar de politie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, dan word ik vervolgd voor het mishandelen van een minderjarige
Ik heb niet eens een halve BTC !!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor 1 BTC ga ik niet naar de politie.
Okay laat maar dan, dan vechten we maar niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een halve BTC !!
Was jij dat nou die gister over The Colony poste?quote:
Tsja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Max KeiserMaar Netflix is eigenlijk wel een bedrijf waarvan ik het zou verwachten.
Koop alle BTC !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Max KeiserMaar Netflix is eigenlijk wel een bedrijf waarvan ik het zou verwachten.
Ja, wieso?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Was jij dat nou die gister over The Colony poste?
Overigens is zijn stelling niet falsifieerbaar. Als het niet waar is kan hij zeggen: "Ik zei alleen dat ze erover nadachten." Maar er is geen manier om te controleren of ze dat wel doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leukquote:
Met verlies verkocht?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
3x raden wie z'n EAC verkocht heeft in de hoop ze later weer goedkoop in te kunnen kopen....
Jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
3x raden wie z'n EAC verkocht heeft in de hoop ze later weer goedkoop in te kunnen kopen....
Ik hoop voor je dat jij het niet bent?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.watbenjedan.comquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar een van de grotere is al gebrokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Cliffie1976 het volgende:
Wel weer die irritante sellwalls de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |