Het wordt echt met de dag slechterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een chanant programmaIk heb er even een aantal teruggekeken, echt pijnlijk.
Teveel onzinnige gesprekjes, te weinig lachwaardigs, te domme en vervelende kandidaten..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het wordt echt met de dag slechterIk heb twee afleveringen ook al overgeslagen, zaad programma is het geworden
+ Zwaar incapabele presentatorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel onzinnige gesprekjes, te weinig lachwaardigs, te domme en vervelende kandidaten..
Ja die ligt te voor de hand dus dat noem ik niet eens meerquote:
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een chanant programmaIk heb er even een aantal teruggekeken, echt pijnlijk.
Dat sobersoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.
Mexicano is een uitzonderingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.
Dat is een FOK!grapje, van hetzelfde niveau als hont en kadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad voor geen meter uit maar ja...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef computergirl het volgende:
Twee vrouwen met kort haar en een broek, een grote groep mensen heeft het er volgens mij maar moeilijk mee vanavond
OKquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen
Tsja, dit is wel minder dan VIquote:
Het gaat wel over Gijpquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dit is wel minder dan VI
In elk geval niet van de Playboy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Apotheose het volgende:
waar moet ik die margriet en andrea van kennen?
Gijpgodquote:
whehequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval niet van de Playboy.
old and wise ga ik ook draaien op mijn uitvaartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kansloos lijstje, maar hij haalt er toch nog 3 uit.
Dat is de grootste snijplaat ooitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Everybody hurts, dat wil je toch niet
Ik heb die lijst ook bekeken en ik was ze al weer vakkundig vergetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze lijst heb ik overigens met de Top 2000 bekeken dus ik wist er 15![]()
!!!
Ik onthou dat soort lijstjes in 1 blikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die lijst ook bekeken en ik was ze al weer vakkundig vergeten
Als Robin Haasse dat, hoe heet het? Wimbledon, niet heeft gewonnen zal dat toernooi wel niet zo interessant zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier wist ik dan weer niks vanTennis
Je bedoelt Rowwwwwbinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Robin Haasse dat, hoe heet het? Wimbledon, niet heeft gewonnen zal dat toernooi wel niet zo interessant zijn.
Schande dat we anno 2014 niets fatsoenlijks op de buis kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
Deze quiz is dodelijk saai. In het land van Bossie doen ze dat toch beter.
Overkoepelend thema.quote:
Hij geeft wel geld aan ezels in nood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Apotheose het volgende:
die maarten kan ook niet positief zijn he
Doe eens rustig. Maarten Hooligans!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten daalt zojuist weer een stuk in achting
quote:
Ik snap deze post niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel de app. Maar als ik zoek op johannes_vermeer krijg ik niks.
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet helemaal.
Dat is absoluut een feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.
Dat is sow makkeluk jonguh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Philip controleert straks wel of hij zijn horloge nog heeft.
Heb je al een datum voor dat feestje in gedachten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Apotheose het volgende:
old and wise ga ik ook draaien op mijn uitvaart
Z'n dochter staat op foktvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Jaap van Zweden. Daar weet Maurice de Hond nog een leuk mopje over.
ik weet niet precies hoelang deze kwelling nog duurt.Volgens mij zei de seniele presentator dat we op de helft zijnquote:
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
Deze kandidaten ook weer,oer en oersaaiLaatste dag dat ik heb gekeken vandaag
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?
Man man man. Wat een treurnis.quote:
Een psycholoog is geen artsenberoepquote:
Oké, dat zal dan inderdaad nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen artsenberoep
Die twee zijn echt de reden dat dit programma het totaal niet haalt bij de Vlaamse versie.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat is die Freriks ook ongemakkelijk
Hij gaat ook nooit fatsoenlijk in op de teksten van V Rossem waardoor dat ook altijd pijnlijk doodvalt
Echt he.. en bij het noemen van die apostelen moest Wim steeds de achternaam noemen en Opzij niet, lekker consequent.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef golfer het volgende:
Wat een domme actie van Andrea om te passen bij 33 seconden.
En wat raar weer dat over Magritte schilder niet werd goed gerekend omdat het kunstschilder moest zijn en bij Wim Helsen Belg niet werd goed gerekend omdat het Vlaming moest zijn.
Als er twee keer een Jacobus instaat is dat niet onlogisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he.. en bij het noemen van die apostelen moest Wim steeds de achternaam noemen en Opzij niet, lekker consequent.
Was niet alleen daarbij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als er twee keer een Jacobus instaat is dat niet onlogisch.
Hij stond hartstikke strakquote:
Dat gebeurt wel vaker..inderdaad raarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef golfer het volgende:
Wat een domme actie van Andrea om te passen bij 33 seconden.
En wat raar weer dat over Magritte schilder niet werd goed gerekend omdat het kunstschilder moest zijn en bij Wim Helsen Belg niet werd goed gerekend omdat het Vlaming moest zijn.
Zie je ook met Amerika en Verenigde staten of Engeland of groot Brittannië , verschilt soms ook, erg irritantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef alf89 het volgende:
Nederland bleek ook in 1988 van Rusland te hebben gewonnen en niet van de Sovjet Unie. Lekker consequent als Belg en Vlaming wel wat anders is.
Daarom heb ik het inmiddels opgegeven om te kijken. Ik erger me meer dan dat ik er plezier van heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat is die Freriks ook ongemakkelijk
Hij gaat ook nooit fatsoenlijk in op de teksten van V Rossem waardoor dat ook altijd pijnlijk doodvalt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die man die Nederland als antwoord gaf op de vraag welke landen hebben de meeste aantal mosliminwoners:![]()
![]()
Degene die de meeste avonden gewonnen heeft(max 7x) en de meeste punten heeft als meerdere personen dat hebben.. die schuift als laatste aan. Dus zou in principe idd maar 1x hoeven te winnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef SunChaser het volgende:
Hoe werkt de finaleweek? Sommige moeten 5x winnen om te winnen en 1 persoon hoeft 1x te winnen om te winnen?
Ja.. een leuke jury ook meestal. En een leuke presentatorquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef SunChaser het volgende:
In België heb jevtoch elk seizoen n nieuwe jury
Ja en hij heeft altijd een leuk weerwoord enzo. En soms moet hij heel hard lachen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Ja die presentator in België is juist vlot, phillip vind ik traag
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja en hij heeft altijd een leuk weerwoord enzo. En soms moet hij heel hard lachen.
In het algemeen geldt hier dat een concept kopiëren geen garantie op gelijkaardig succes is, maar Philip Freriks en Maarten van Rossem zijn ook wel echt een kukident-duo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Ja die presentator in België is juist vlot, phillip vind ik traag
Cabaretier ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Waar moeten we die middelste man van kennen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is niet zo grappig als dat ik ben.
Okee, je bent inderdaad wel wat grappiger.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
Margriet is tegen het raampje in trein in slaap gevallen zo te zien.
Jaja, je moest gewoon lachen. Geef maar toe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Okee, je bent inderdaad wel wat grappiger.
Beetje gniffelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, je moest gewoon lachen. Geef maar toe.
klopt, maar dat is niet het eerste waar ik aan denk als ik Tiger spijt hoor betuigen over geile neukseks.quote:
Zijn vermogen zal nu wel met een aanzienlijk bedrag geslonken zijn. Dure wip, zegmaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet het eerste waar ik aan denk als ik Tiger spijt hoor betuigen over geile neukseks.
Hij was een van de eerste sport miljardairs, dus zo vreemd is die associatie toch niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet het eerste waar ik aan denk als ik Tiger spijt hoor betuigen over geile neukseks.
Hanneke is een lief mens!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind Hanneke ook wel iemand voor coke.
Zo komt ze ook wel over ja.quote:
Niet en nooit meer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
Waar moeten we die middelste man van kennen?
Die zit er niet. Het is Van Rossem.quote:
Ik zeg Rossumquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit er niet. Het is Van Rossem.
Oké, Kong Riland.quote:
Een tijd lang hoofdredactrice van de Opzij. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:57 schreef MCH het volgende:
Komt ook geen lachje vanaf, of was ze altijd al zo?
Dat straalt er vanafquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:56 schreef MCH het volgende:
Ik wist niet dat die Margriet van het scharen was.
Dat vroeg ik me ook af. Vorig seizoen zei hij wel altijd Lucky tegen Lucky Fonz III, en niet zijn echte naam (wat dat ook mag zijn).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:
waarom zegt Freriks Yousef als zn artiestennaam Sef is
Altijd een goede reactie op dit programma.quote:
Ja, dat geouwehoer over Drenthe is ook goedkoop scorenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd een goede reactie op dit programma.
die was ook erg moelijk, 100.000 maal 16 procent, lagere schoolwerk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Alle drie te lui om die rekenvraag te doen, wat slap.
Het is geen helder licht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Pffff, kan die man ook niet wat gokken dan?
Pasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Pffff, kan die man ook niet wat gokken dan?
Er was vorig jaar een scheidsrechter die echt niks wist, die eindigde met 20 seconden ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Bayswater het volgende:
Zal Spekman de eerste zijn die met 0 seconden eindigt?
Dick Jolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was vorig jaar een scheidsrechter die echt niks wist, die eindigde met 20 seconden ofzo
Toen het nog bij RTL was deed Willibrord Frequin ooit mee. Prachtige afgang was dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was vorig jaar een scheidsrechter die echt niks wist, die eindigde met 20 seconden ofzo
Heb het even nagekeken maar hij had toch nog 180 seconden ofzoquote:
Dat geloof ik niet, hij had echt geen een vraag goed geloof ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken maar hij had toch nog 180 seconden ofzohoe is dat mogelijk?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Partijvoorzitter van de Partij van de Arbeid
Nee in mijn herinnering ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hij had echt geen een vraag goed geloof ik
Waarschijnlijk had het te maken met het feit dat hij extreem makkelijke vragen niet wist. Dan lijk je dommer. Even terugkijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee in mijn herinnering ook niet
http://deslimstemens.ncrv.nl/ncrvgemist/31-7-2013/slimste-mens
Ohja, eerste vraag in de finale, ezelsbruggetje meneer van dalen wacht op antwoord, de o staat voor optellen, waar staan de andere vijf woorden voor. Hij wist nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee in mijn herinnering ook niet
http://deslimstemens.ncrv.nl/ncrvgemist/31-7-2013/slimste-mens
Dat dus!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Die Spekman was wel beschamend slecht. Van zo'n Rens Blom verwacht je dat nog, maar een partijvoorzitter die helemaal niets weet is echt genant.
Nou, dat werd ook wel zo gebracht dat ik me afvroeg of hij het afgerond heeftquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Rurik het volgende:
"Wat weet je van Ome Willem?"
"OME WILLEM ZELF"
Was de vraag niet "Wat weet je nog van de film van Ome Willem?"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Rurik het volgende:
"OME WILLEM ZELF"
Hmmm volgens mij heb je gelijk inderdaad. Maar dan nog ... dan gaan ze niet "Ome Willem" er als antwoord bij zetten natuurlijk. En iemand van zijn leeftijd kent Edwin Rutten toch wel lijkt mij ...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Was de vraag niet "Wat weet je nog van de film van Ome Willem?"
Hij snapte t spelletje ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Die Spekman was wel beschamend slecht. Van zo'n Rens Blom verwacht je dat nog, maar een partijvoorzitter die helemaal niets weet is echt genant.
De week van 20 januari volgens mij.quote:
Wel kwalijk dat de Grote Grijze Geitenbreier niet genoemd werd !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Rurik het volgende:
"OME WILLEM ZELF"
Dankje volgende week danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
De week van 20 januari volgens mij.
Leuke kwis idd maar ook Freriks en Van Rossum halen de vaart er steeds uit, ik zap standaard 6 minuten verder want zo lang duurt de introductie. Die 15 vragen duurt ook langquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Goeie TT. Ik snap dat de naam van het programma met een knipoog is, maar het niveau van de kandidaten verpest het spel. Het is namelijk een ontzettend leuk kwisje, het zit heel goed in elkaar, het gaat niet alleen om botte kennis maar ook om associatie en geeft alle mogelijkheden voor een 'educated guess'. Een paar jaar geleden heb ik het heel veel op de Belgische TV gezien, dat was heel erg leuk.
Maar voor de BN-ers zijn de vragen al een stuk makkelijker gemaakt, maar dan nog weten ze niks en wat het helemaal verpest is dat ze te dom zijn om dan toch een goeie gok te doen.
Freriks met name. Op de Belg had je ook van die intermezzo's, maar dan met Jan Verheyen ipv Van Rossum, maar dat was dan leuk want het spel zelf werd met vaart gespeeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leuke kwis idd maar ook Freriks en Van Rossum halen de vaart er steeds uit, ik zap standaard 6 minuten verder want zo lang duurt de introductie. Die 15 vragen duurt ook lang
Doe het in de ideeënbus van de NCRVquote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Rurik het volgende:
Waarom niet gewoon niet-BN'ers als kandidaten?
Je hebt het over niveau?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt erg, dat niveau zeg. Zijn er nu echt geen intelligente mensen te vinden die ook nog een beetje algemene ontwikkeling hebben en ook een beetje slim zijn zodat ze het spelletjes snappen..?
Nee helemaal niet ! Maar Hettie speelde niet tactischquote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Rurik het volgende:
heb je traumatische ervaringen van de familie Knots of zo?
dat moeten ze ook gewoon helemaal uit die kwis halen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ! Maar Hettie speelde niet tactisch
Ik vond ook dat ze slecht deed.quote:
Ouwe zemelaar!!quote:
Waar moeten we die hele Wilfred eigenlijk van kennen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Wilfred had van mij geen BN'er hoeven worden.
Homo met vriend die in Parijs in elkaar geslagen was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Waar moeten we die hele Wilfred eigenlijk van kennen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef thabit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef thabit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Sef, Pieter en Arjen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef svann het volgende:
Eigenlijk moet je 40+, zoniet 50+ zijn voor deze quiz.
Een vraag over The Matrix (of laatst over scoubidou touwtjes) vind je typisch iets voor veertigers?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef svann het volgende:
Die weten dat ook wel, maar van televisieseries van dertig, veertig jaar geleden weten jongeren niets.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Rurik het volgende:
Een vraag over The Matrix (of laatst over scoubidou touwtjes) vind je typisch iets voor veertigers?
Dus je vindt het debiel dat evangelist werd afgekeurd toen ze missionaris zochten, zonder dat je weet wat beide woorden betekenen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Rurik het volgende:
Wat debiel dat "Vriend van koningin" verkeerd werd gerekend!
Ook toen Dolf "joker" zei bij Tijl Uilenspiegel, terwijl ze "nar" wilden horen. Of toen Wilfred "evangelist" zei terwijl het "missionaris" was. Al zijn evangelist en missionaris misschien twee aparte dingen, dat weet ik niet precies.
Haha, echt nooit geweten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef Rurik het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/term/28/
Hij gokte 30% en het juiste antwoord was 29% toch? Of was er nog een andere vraag met percentages?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef thabit het volgende:
Er was ook een vraag waar je 1% naast mocht zitten. Hij zat er meer dan 3% naast, maar het werd toch goed gerekend.
Misschien dat ze het verschil zo zien: een missionaris wordt gestuurd door een religieuze autoriteit terwijl een evangelist ook spontaan mensen kan bekeren. Ook zitten missionarissen vaak in verre landen. Maar ik vind dat maar een klein detail.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus je vindt het debiel dat evangelist werd afgekeurd toen ze missionaris zochten, zonder dat je weet wat beide woorden betekenen?
Welke was dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef thabit het volgende:
Er was ook een vraag waar je 1% naast mocht zitten. Hij zat er meer dan 3% naast, maar het werd toch goed gerekend.
In de volksmond bedoelen ze dat je er 1 procentpunt naast mag zitten als ze bij een vraag naar een percentage zeggen dat je er 1 procent naast mag zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef thabit het volgende:
Er werd niet bijgezegd tot hoeveel decimalen achter de komma het antwoord moest kloppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef thabit het volgende:
Of wat algemene ontwikkeling hebben en kennis van het verleden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef svann het volgende:
Dit. Ik ben 22 en wist alle vrouwenvleugel dingen hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Of wat algemene ontwikkeling hebben en kennis van het verleden.
Dan moet ik oude kinderprogramma's herkennen? Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Of wat algemene ontwikkeling hebben en kennis van het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |