Het wordt echt met de dag slechterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een chanant programmaIk heb er even een aantal teruggekeken, echt pijnlijk.
Teveel onzinnige gesprekjes, te weinig lachwaardigs, te domme en vervelende kandidaten..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het wordt echt met de dag slechterIk heb twee afleveringen ook al overgeslagen, zaad programma is het geworden
+ Zwaar incapabele presentatorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel onzinnige gesprekjes, te weinig lachwaardigs, te domme en vervelende kandidaten..
Ja die ligt te voor de hand dus dat noem ik niet eens meerquote:
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een chanant programmaIk heb er even een aantal teruggekeken, echt pijnlijk.
Dat sobersoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.
Mexicano is een uitzonderingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die chanant zeggen in plaats van gênant staan ook niet hoog op de slimstenlijst.
Dat is een FOK!grapje, van hetzelfde niveau als hont en kadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad voor geen meter uit maar ja...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef computergirl het volgende:
Twee vrouwen met kort haar en een broek, een grote groep mensen heeft het er volgens mij maar moeilijk mee vanavond
OKquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen TV / [NL] De slimste mens #22 - Alleen maar domme mensen
Tsja, dit is wel minder dan VIquote:
Het gaat wel over Gijpquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dit is wel minder dan VI
In elk geval niet van de Playboy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Apotheose het volgende:
waar moet ik die margriet en andrea van kennen?
Gijpgodquote:
whehequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval niet van de Playboy.
old and wise ga ik ook draaien op mijn uitvaartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kansloos lijstje, maar hij haalt er toch nog 3 uit.
Dat is de grootste snijplaat ooitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Everybody hurts, dat wil je toch niet
Ik heb die lijst ook bekeken en ik was ze al weer vakkundig vergetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze lijst heb ik overigens met de Top 2000 bekeken dus ik wist er 15![]()
!!!
Ik onthou dat soort lijstjes in 1 blikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die lijst ook bekeken en ik was ze al weer vakkundig vergeten
Als Robin Haasse dat, hoe heet het? Wimbledon, niet heeft gewonnen zal dat toernooi wel niet zo interessant zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier wist ik dan weer niks vanTennis
Je bedoelt Rowwwwwbinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Robin Haasse dat, hoe heet het? Wimbledon, niet heeft gewonnen zal dat toernooi wel niet zo interessant zijn.
Schande dat we anno 2014 niets fatsoenlijks op de buis kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
Deze quiz is dodelijk saai. In het land van Bossie doen ze dat toch beter.
Overkoepelend thema.quote:
Hij geeft wel geld aan ezels in nood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Apotheose het volgende:
die maarten kan ook niet positief zijn he
Doe eens rustig. Maarten Hooligans!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten daalt zojuist weer een stuk in achting
quote:
Ik snap deze post niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel de app. Maar als ik zoek op johannes_vermeer krijg ik niks.
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet helemaal.
Dat is absoluut een feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.
Dat is sow makkeluk jonguh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Philip controleert straks wel of hij zijn horloge nog heeft.
Heb je al een datum voor dat feestje in gedachten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Apotheose het volgende:
old and wise ga ik ook draaien op mijn uitvaart
Z'n dochter staat op foktvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Jaap van Zweden. Daar weet Maurice de Hond nog een leuk mopje over.
ik weet niet precies hoelang deze kwelling nog duurt.Volgens mij zei de seniele presentator dat we op de helft zijnquote:
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
Deze kandidaten ook weer,oer en oersaaiLaatste dag dat ik heb gekeken vandaag
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?
Man man man. Wat een treurnis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |