Schande dat we anno 2014 niets fatsoenlijks op de buis kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
Deze quiz is dodelijk saai. In het land van Bossie doen ze dat toch beter.
Overkoepelend thema.quote:
Hij geeft wel geld aan ezels in nood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Apotheose het volgende:
die maarten kan ook niet positief zijn he
Doe eens rustig. Maarten Hooligans!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten daalt zojuist weer een stuk in achting
quote:
Ik snap deze post niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel de app. Maar als ik zoek op johannes_vermeer krijg ik niks.
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet helemaal.
Dat is absoluut een feit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt dus niet de De Slimste-app.
Dat is sow makkeluk jonguh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Philip controleert straks wel of hij zijn horloge nog heeft.
Heb je al een datum voor dat feestje in gedachten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Apotheose het volgende:
old and wise ga ik ook draaien op mijn uitvaart
Z'n dochter staat op foktvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Jaap van Zweden. Daar weet Maurice de Hond nog een leuk mopje over.
ik weet niet precies hoelang deze kwelling nog duurt.Volgens mij zei de seniele presentator dat we op de helft zijnquote:
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
Deze kandidaten ook weer,oer en oersaaiLaatste dag dat ik heb gekeken vandaag
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En morgen is de laatste dag dat je morgen kijkt?
Man man man. Wat een treurnis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |