Hij snapte t spelletje ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Die Spekman was wel beschamend slecht. Van zo'n Rens Blom verwacht je dat nog, maar een partijvoorzitter die helemaal niets weet is echt genant.
De week van 20 januari volgens mij.quote:
Wel kwalijk dat de Grote Grijze Geitenbreier niet genoemd werd !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Rurik het volgende:
"Wat weet je van Ome Willem?"
"OME WILLEM ZELF"
Dankje volgende week danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
De week van 20 januari volgens mij.
Leuke kwis idd maar ook Freriks en Van Rossum halen de vaart er steeds uit, ik zap standaard 6 minuten verder want zo lang duurt de introductie. Die 15 vragen duurt ook langquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Goeie TT. Ik snap dat de naam van het programma met een knipoog is, maar het niveau van de kandidaten verpest het spel. Het is namelijk een ontzettend leuk kwisje, het zit heel goed in elkaar, het gaat niet alleen om botte kennis maar ook om associatie en geeft alle mogelijkheden voor een 'educated guess'. Een paar jaar geleden heb ik het heel veel op de Belgische TV gezien, dat was heel erg leuk.
Maar voor de BN-ers zijn de vragen al een stuk makkelijker gemaakt, maar dan nog weten ze niks en wat het helemaal verpest is dat ze te dom zijn om dan toch een goeie gok te doen.
Freriks met name. Op de Belg had je ook van die intermezzo's, maar dan met Jan Verheyen ipv Van Rossum, maar dat was dan leuk want het spel zelf werd met vaart gespeeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Leuke kwis idd maar ook Freriks en Van Rossum halen de vaart er steeds uit, ik zap standaard 6 minuten verder want zo lang duurt de introductie. Die 15 vragen duurt ook lang
Doe het in de ideeënbus van de NCRVquote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Rurik het volgende:
Waarom niet gewoon niet-BN'ers als kandidaten?
Je hebt het over niveau?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt erg, dat niveau zeg. Zijn er nu echt geen intelligente mensen te vinden die ook nog een beetje algemene ontwikkeling hebben en ook een beetje slim zijn zodat ze het spelletjes snappen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |