Maar kun je wel zonder poule spelen dan? Of weet nog niemand dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Poule opslaan werkt nog niet, oftewel: ze hebben gewoon niet goed getest.
Zullen ze wel expres gedaan hebben omdat ze hem gaan updaten ofzo. Link staat wel in vorig topic.quote:
Beetje paniek zaaien hier!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
oh ik heb de verkeerde app. Ik had eentje van Nick molenaar. Moet die van de AVRO hebben.
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 2 januari #1quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef vuvuzela het volgende:
Waar moet ik zijn om live de aflevering te bespreken?
Al die topics
Blijkbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 2 januari #1Bril nodig?
quote:
Ik kreeg inderdaad allemaal baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]Maar je kan beter via de website ernaar zoeken want in de App store zoekfunctie krijg je alleen niet-officiële apps te zien.
Denk het nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, denk dat ik terug moet kijken straks. Ik ontwijk dit topic even
Al die mensen die hier gepost hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef Tropicalx het volgende:
dat jullie ook nog echt geloven dat ze weg moest
Zie MolTalk-topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er ook weer een afterparty net zoals vorig seizoen?
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef byah het volgende:
[..]
Al die mensen die hier gepost hebben
Snap niet dat dit topic in RLS staat...
Excuus, zie nu dat er een ander live topic is. Vond het zo rustig hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef Djeez het volgende:
Toffe ep weer. Maar ff een vraag van vrouwlief en mij, hoe werkt in godsnaam die laptop van Art? Zit er aan weerskanten een scherm?
Dat moet hem zijn, herkende het Asus-logo al, maar geen idee dat die dingen bestonden. Bedanktquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef DaMart het volgende:
Hoe kun je spelen in die app? Moet je dan per se in een poule zitten?.
Morgen twaalf uur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poulesquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
Heb ik jou niet op Facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik zal je ook eens uitnodigen, geen idee hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Wow, nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dus
quote:Problemen met de app
Direct na de eerste aflevering van Wie is de Mol kampt de iPhone-app met problemen. We krijgen berichten binnen dat gebruikers in de instellingen-tab plotseling accountgegevens zien van andere gebruikers. Het gaat daarbij om een naam en volledig e-mailadres. We raden je af de app momenteel te gebruiken.
bron
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Nog niet gefixed dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"
Toch gelukt dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamtquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er net in mijn FP-special ding een kandidate bijverzonnen. Ze heet Sabine. Ben benieuwd wanneer we haar zien._!
Ik zeg 't je, dit is een goeie!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamt.
ik hoop niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat hij erin blijft t/m de finale
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Ja, preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijn
De leader is het introfilmpje, bedoel je dat of bedoel je de hele eerste aflevering? Want de leader heb ik sowieso nog niets in ontdektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:52 schreef MolFan het volgende:
De leaders wijzen elk jaar richting de mol. De leader had de naam schijnbeweging. Dit moet duiden op het spel waar ze moesten schijnen met de lampjes, wie deed daar gek? Wie bewoog raar/vreemd met zijn zaklamp zodat de ontvangers Tygo en Freek het niet konden ontcijferen/zien?
Niet altijd, volgens mij gaat de hint in de naam soms ook over de afvaller.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:30 schreef MolFan het volgende:
De naam van de aflevering bedoel ikDat zijn altijd hints richting de mol of richting iets waar de mol bij betrokken was.
Susan en Jennifer hadden geld toch? Betekent dat dan niet dat een van hen de mol isquote:
Vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:38 schreef MolFan het volgende:
Dan mag jij mij vertellen wanneer dat zo was
Elke. Maar kan ook in 2012 zijn geweest. Of mijn geheugen laat mij in de steek.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet altijd, volgens mij gaat de hint in de naam soms ook over de afvaller.
Kan me iig herinneren dat er een discussie op Fok over was. Kan ik niet meer terugvinden.quote:
Probleem is dat je alleen mensen kunt uitnodigen die je op Facebook hebt. Lastig om dan een FOK! Poule te maken. ..quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tygo vind ik ietwat té aanwezig. Ik had gehoopt dat 't wat minder zou zijn 'IRL', maar het viel wat tegen.
Ja ik baalde wel van maurice. Kende die hele gast niet, maar wat ik e rvan gezien had gister leek ie me leuk. En fanatiek. En cute!quote:Ik hoop dat Aaf en Owen en Freek er lang in blijven. Had Maurice ook wel tof gevonden, maar ja, helaas.
Dat filmpje van Maurice dat bij MolTalk te zien was![]()
Niet per definitie. Het team met mol zou hou dan ook nooit geld gevonden hebben. Dus de andere drie teams hadden wel meer geld kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Me_Wesley het volgende:
In hé dagboek schrijft de mol dat tijdens de opdracht met Chinees spreken de teams zonder mol meer geld hadden kunnen verdienen. Er was maar 1 team dat niét meer geld had kunnen verdienen, dus daar zoubde mol in moeten zitten... Al is dat wel een érg grote hint
Klopt. En nog zes andere vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwerty het volgende:
Ik kan nu bij de app een vraag zien van aflevering 2: 'Wordt de zwarte vrijstelling gevonden?'
Nee, want de teams zonder mol konden meer geld verdienen. Dat kan niet als de mol niet in het team zat dat geld verdiende. Want dat team kon niet meer geld verdienen. Dus dan klopt de uitspraak dat de teams zonder mol meer geld konden verdienen niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet per definitie. Het team met mol zou hou dan ook nooit geld gevonden hebben. Dus de andere drie teams hadden wel meer geld kunnen verdienen.
het is maar hoe je het leest. Waarschijnlijk bedoelt de mol dat de groepjes waar geen mol in zat meer hadden kunnen verdienen. Het groepje waar wel een mol in zat is het logisch dat er niet meer geld verdiend is, want duh de mol zit in dat groepje. Of de mol zit in het groepje waar wel geld verdiend is, en dan kon er ook niet méér dan dat verdiend worden. Het zegt dus helemaal niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Me_Wesley het volgende:
In hé dagboek schrijft de mol dat tijdens de opdracht met Chinees spreken de teams zonder mol meer geld hadden kunnen verdienen. Er was maar 1 team dat niét meer geld had kunnen verdienen, dus daar zoubde mol in moeten zitten... Al is dat wel een érg grote hint
Ja, maar als de mol niet in verdienende groepje zit, dan klopt het toch niet? Want de groepjes zonder mol konden meer verdienen, maar dan kan er dus een groepje zonder mol niét meer verdienenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
het is maar hoe je het leest. Waarschijnlijk bedoelt de mol dat de groepjes waar geen mol in zat meer hadden kunnen verdienen. Het groepje waar wel een mol in zat is het logisch dat er niet meer geld verdiend is, want duh de mol zit in dat groepje. Of de mol zit in het groepje waar wel geld verdiend is, en dan kon er ook niet méér dan dat verdiend worden. Het zegt dus helemaal niks
Of de mol heeft ergens een envellopje laten liggen, of een goedkopere gepakt ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, maar als de mol niet in verdienende groepje zit, dan klopt het toch niet? Want de groepjes zonder mol konden meer verdienen, maar dan kan er dus een groepje zonder mol niét meer verdienen
Het ligt er maar net aan hoe strak je oogkleppen zitten en hoe je dit wilt lezen volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, want de teams zonder mol konden meer geld verdienen. Dat kan niet als de mol niet in het team zat dat geld verdiende. Want dat team kon niet meer geld verdienen. Dus dan klopt de uitspraak dat de teams zonder mol meer geld konden verdienen niet.
Als ze niet de mol zijn klopt die uitspraak niet, want dan is er een groepje zonder mol dat niet meer had kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe strak je oogkleppen zitten en hoe je dit wilt lezen volgens mij.
Ik lees het in ieder geval niet zo dat één van die twee dames per se de mol moet zijn. Maar we gaan het over een behoorlijk aantal weken zien
Ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ze niet de mol zijn klopt die uitspraak niet, want dan is er een groepje zonder mol dat niet meer had kunnen verdienen.
Sofie en Owen die deden of ze iets hadden gezien en maar wat hadden verzonnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:52 schreef MolFan het volgende:
De leaders wijzen elk jaar richting de mol. De leader had de naam schijnbeweging. Dit moet duiden op het spel waar ze moesten schijnen met de lampjes, wie deed daar gek? Wie bewoog raar/vreemd met zijn zaklamp zodat de ontvangers Tygo en Freek het niet konden ontcijferen/zien?
Ze wonen allemaal in die drie stedenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
De Mol woont in Amsterdam, Utrecht of Veenendaal. Dat gaan we eens even uitzoeken.
Hmm.. oké. Voor de rest heb ik niet veel kunnen ontdekken. De stad zelf is zo'n mierenhoop van borden, cijfers en tekens dat daar amper iets in te ontdekken is. Voor de rest vond ik beide opdrachten wel érg lastig direct.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ze wonen allemaal in die drie steden
wat staat er dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef marcodej het volgende:
Oh, het zijn vragen over aflevering 2...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oké. Kan je dan niet beter dit subforum mijden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind al die vragen over aflevering 2 wel een spoiler.
Spoiler in de app dan hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, oké. Kan je dan niet beter dit subforum mijden?
Dat kan ook.quote:
Nee, maar ik dacht dat je mijn post bedoelde. Dat was immers een vraag over de tweede aflevering.quote:
Dat ze in duo's zouden werken zou nog wel kunnen. Maar nu weet ik al datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan ook.
[..]
Nee, maar ik dacht dat je mijn post bedoelde. Dat was immers een vraag over de tweede aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als alle vragen uit de app over de 2e afl. gepost gaat worden, dan kan je al meer weten.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dat klopt dan ook niet neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het uberhaupt vaag dat je nu al vragen over afl 2 moet gaan beantwoorden.
Die zijn nog gesloten, dus nee..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef larsico het volgende:
Hebben jullie de vragen over aflevering 1 ook helemaal niet kunnen beantwoorden?
Ja, dat is raar inderdaad, er klopt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef larsico het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat je die van aflevering 2 wel kan beantwoorden?
Dat is toch raar dan? Hoe kun je nou iets weten als iets nog niet geweest isquote:De nieuwe vragen zijn elke vrijdagmiddag vanaf 12 uur beschikbaar. Via een pushbericht word je hiervan op de hoogte gesteld. Je hebt tot aanvang van de nieuwe aflevering de tijd om deze vragen te beantwoorden en te wijzigen. De vragen gaan altijd over de komende uitzending. Let op: Tijdens de uitzending komen er dus geen vragen in beeld.
Ik vond het ook wel gek dat als ze het geld aan Art even dat je Tygo (?) of iemand anders) roept: huh je had er toch 5?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Gokspel dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is toch raar dan? Hoe kun je nou iets weten als iets nog niet geweest is
Dan hadden ze ook wel de vragen voor de eerste afleveringen kunnen doenquote:
Welke moeite? Ik doe geen moeite ergens voor hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Iwanius het volgende:
Jongens weten jullie wat ik doe en misschien moeten jullie dat ook doen?.
Alles over je heen laten komen en afwachten want straks denk je vooraf alles al in kanen en kruiken te hebben,blijkt dan dat al je moeite voor niets is geweest omdat men toch stiekem e.e.a.heeft veranderd ten faveure van het programma.
Ach, ik kijk WIDM nog steeds voor mijn plezier, dus alle 'moeite' die ik erin steek is ook voor mijn plezier..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Iwanius het volgende:
Alles over je heen laten komen en afwachten want straks denk je vooraf alles al in kanen en kruiken te hebben,blijkt dan dat al je moeite voor niets is geweest omdat men toch stiekem e.e.a.heeft veranderd ten faveure van het programma.
Toen waren er databaseproblemen toch ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook wel de vragen voor de eerste afleveringen kunnen doen
Ah, blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:06 schreef rick--man het volgende:
Mijn vermoeden na de eerste aflevering is Jan-Willem.
Bij de intro van de aflevering staat eerst "de mol" in beeld en vervolgens de naam en gezicht van Jan-Willem. Tevens komt na zijn naam en gezicht de tekst "De mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan" in beeld.
Dit met de informatie dat Jan-Willem de radiopresentator (!) van de Roodshow is bij Radio 2. Een radiopresentator staat niet in de schijnwerpers, want die komt niet in beeld.
Dit is iets wat mij enorm opviel in deze aflevering. Voor de rest kan ik nog niet echt goed verdachten bepalen op basis van de eerste aflevering.
Tevens ben ik enorm blij dat het weer is begonnen.
Klopt zag het gisteren al in combinatie met wat ik in mijn eerdere post heb geplaatst.quote:
Het was veel toffer geweest als ze ons dezelfde test als de kandidaten hadden laten makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iwaniusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Iwanius het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 09:38:02Verdiep je dit weekend in 粵劇. #widm reageer retweet
wat heeft het voor nut om vragen over de aflevering te stellen die al geweest is? Dan kun je toch alles opzoeken? Bij een voetbal poule ga je toch ook niet antwoorden over een wedstrijd die al is geweest wat de score is en wie er wint? Want dat weet iedereen dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet echt, die krijgen ook persoonlijke vragen, zoals die schoenmaat waar Aaf het al over had. Wij hebben niet de mogelijkheid om bij de kandidaten naar zulke info te gaan vissen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was veel toffer geweest als ze ons dezelfde test als de kandidaten hadden laten maken
Oeh dat zou ideaal zijn! Dan maak ik ook eens kans te winnen straks met het WK...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut om vragen over de aflevering te stellen die al geweest is? Dan kun je toch alles opzoeken? Bij een voetbal poule ga je toch ook niet antwoorden over een wedstrijd die al is geweest wat de score is en wie er wint? Want dat weet iedereen dan.
Ik zit ook op Jan-Willem. De voornaamste reden is z'n gedrag tijdens het tweede spel:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:06 schreef rick--man het volgende:
Mijn vermoeden na de eerste aflevering is Jan-Willem.
Bij de intro van de aflevering staat eerst "de mol" in beeld en vervolgens de naam en gezicht van Jan-Willem. Tevens komt na zijn naam en gezicht de tekst "De mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan" in beeld.
Dit met de informatie dat Jan-Willem de radiopresentator (!) van de Roodshow is bij Radio 2. Een radiopresentator staat niet in de schijnwerpers, want die komt niet in beeld.
Dit is iets wat mij enorm opviel in deze aflevering. Voor de rest kan ik nog niet echt goed verdachten bepalen op basis van de eerste aflevering.
Tevens ben ik enorm blij dat het weer is begonnen.
Maar was dat cijfer wel goed?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit ook op Jan-Willem. De voornaamste reden is z'n gedrag tijdens het tweede spel:
a) JW probeert Daphne wijs te maken dat ze de lichtshow kunnen beïnvloeden (:D)
b) Daphne vraagt: "Moeten we ze niet duidelijk maken dat we hier staan?" waarop JW gelijk zegt: "Dat lijkt me niet"
c) Nadat het eerste team een verkeerd cijfer heeft genoemd, roept JW vanuit het niets het juiste getal voor de pincode, terwijl Daphne heeft gezegd dat ze helemaal niks hebben gezien. Bij afsluiting van de opdracht benadrukt JW nog even glunderend dat zij het enige team waren dat een cijfer goed had.
Typisch mollengedrag in mijn ogen.
Niets is wat t lijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na aflevering 1 heb ik in ieder geval Daphne en Freek weggestreept, die waren veel te blij dat ze mochten blijven.
Nee, dat is niet zo. Art zegt ook gewoon "34".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar was dat cijfer wel goed?
Ik lees overal dat de oorsponkelijke code met 43 begon en dat Tygo er 34 van maakte.
twitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:57:04Oma (90) kijkt voor het eerst #widm. Iedereen kan ophouden met speuren, ze weet het zeker: @artrooijakkers is de mol. reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:03 schreef jcdragon het volgende:
twitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:57:04Oma (90) kijkt voor het eerst #widm. Iedereen kan ophouden met speuren, ze weet het zeker: @artrooijakkers is de mol. reageer retweet
Zo lang nog?quote:
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo lang nog?![]()
Ik heb ook al hele enge verhalen gehoord dat we in februari 3 weken moeten wachten
Ze wisten toch al van te voren dat Wie is de Mol? nu zou zijn? Plan die spelen dan daar lekker omheen ofzo..quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt... stomme Olympische Spelen...
Precies, beetje jammer ditquote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wisten toch al van te voren dat Wie is de Mol? nu zou zijn? Plan die spelen dan daar lekker omheen ofzo..
Stelletje amateurs, die van het Olympisch committeequote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
Waaaaaaaat? 3 weken wachten in februari?
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDan moeten we eerst weer helemaal gaan leren wie wie ook alweer was enzo
Je hebt geen tv nu?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Zal nog eens TV aanvragen bij UPC
Op m'n nieuwe stekkie. Zat te twijfelen of ik TV erbij zou nemen. Wie is de Mol is een van de weinige programma's die ik echt volg.quote:
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op m'n nieuwe stekkie. Zat te twijfelen of ik TV erbij zou nemen. Wie is de Mol is een van de weinige programma's die ik echt volg.
Ohhh, ik heb Netflix daarvoorquote:Op zondag 5 januari 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk ook, maar vind het toch wel prettig
Dat ik em wel gewoon aan kan zetten als ik wil en wat hersenloos kan kijken als ik dat wil
![]()
En af en toe komt er wat leuks voorbij
Dit was wel heel overtuigend geacteerd dan... sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Niets is wat t lijktje kunt ook spelen dat je blij bent en het totaal niet verwacht had
Waarom zou dat niet mogen in dit spel? Er ging pas iemand weg na 20 vragen. Als ze de mol is, zou het slim zijn om de eerste 10 vragen fout te doen.. ze gaat immers toch niet weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was wel heel overtuigend geacteerd dan... sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol niet
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen in dit spel? Er ging pas iemand weg na 20 vragen. Als ze de mol is, zou het slim zijn om de eerste 10 vragen fout te doen.. ze gaat immers toch niet weg.
Yvon Jaspers kreeg toch wel een rood scherm?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...
Ja, en dat kan de programmaleiding ook helemaal niet beïnvloeden of zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.
Dat kan altijd, natuurlijk. Maar wat TheVulture ook zegt, het is een beetje een ongeschreven regel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en dat kan de programmaleiding ook helemaal niet beïnvloeden of zo
Het zou juist een goede mol actie kunnen zijn. Ze wist dat ze er niet uitging doordat rode scherm, de rest verdacht haar minder en de rest wist eigenlijk nog steeds niet of ze op het goede spoor zaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.
Maar zoiets dachten we vorig jaar ook bij Tim, omdat het er zo dik bovenop lag dat hij niet de mol kón zijn vanwege zijn rode scherm.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het zou juist een goede mol actie kunnen zijn. Ze wist dat ze er niet uitging doordat rode scherm, de rest verdacht haar minder en de rest wist eigenlijk nog steeds niet of ze op het goede spoor zaten.
Dat heb ik de eerste keer al gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
Ik ga nu gewoon eens de aflevering bekijken met het oog op Jan-Willem
Nee, de 9 kandidaten die voor haar gingen kregen een groen scherm, dus iedereen dacht dat Yvon naar huis moest. Uiteindelijk kreeg zij ook groen, met de mededeling dat ze natuurlijk niet iemand al op dag 1 naar huis zouden sturen! Yvon Jaspers heeft nooit een rood scherm gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yvon Jaspers kreeg toch wel een rood scherm?
Een sterke hint, maar wel héél opzichtig zeg. Waarom zou de regie dat er in de 1e aflevering al zo prominent instoppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Moira. het volgende:
Overigens is dit ook wel echt een dikke mol-hint, hoor.
Jan-Willem hou ik ook maar in mijn achterhoofd op mijn lijstje.
Edit: Alleen is het wel jammer dat de mol dan in de eerste aflevering al bekend is door zo'n hint, dat was met 'Case is the mole' ook het geval.
Kijk maar wat ze deden bij 'Case is the mole', dat lag er nog veel dikker bovenop in de 1e aflevering. Dus het zou me echt niks verbazenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een sterke hint, maar wel héél opzichtig zeg. Waarom zou de regie dat er in de 1e aflevering al zo prominent instoppen.
Vroeger hebben ze dat inderdaad gezegd maar volgens mij zeggen ze nu heel bewust bij de intro dat de mol nooit naar huis hoeft ipv kan geen rood scherm krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
En bij mijn weten geldt nog steeds dat de Mol nooit een rood scherm krijgt, dus Daphne is niet de mol
Dat vind ik anders, daar heeft iemand toen behoorlijk op zitten puzzelen om daar achter te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk maar wat ze deden bij 'Case is the mole', dat lag er nog veel dikker bovenop in de 1e aflevering. Dus het zou me echt niks verbazen
Dat lijkt volgens anderen toch wel sterk naar Susan te wijzen:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Rockfire het volgende:
Ook al in het hints topic gepost, maar omdat ik dat zelf soms mis ook nog even snel hier:
Ik weet niet of dit hier al is gemeld, maar als ik in het molboekje de pagina "Achter de schermen" scan met Layar, dan krijg ik dit filmpje te zien:
quote:Oké...omdat de hints van WIDM meestal knetter vergezocht zijn en ik dol ben op onlogische theorieën.....de zangeres van Skunk Anansie heet Skin, maar haar echte naam is Deborah Anne Dyer.
Dyer is vrij vertaald naar het Nederlands een 'verver'.
Susan Visser is vooral bekend om haar rol in Gooische vrouwen als de schilderes Anouk Verschuur, die naast schilderen ook vooral voor het genot (hedonisme) gaat.
wieisdemol2014.nlquote:Susan Visser speelt Martha in het toneelstuk DAT SMOEL
(He daar zit ook het woord mol in verborgen. DAT S MOLE)
"Deze Martha komt uit een goed milieu en heeft ooit de kunstacademie gedaan.
Ze kampt met een verslaving aan drank en pillen. Haar man heeft haar verlaten en zit met een nieuw gezin in Hong Kong(!). "
De Zoon van Susan in dit toneelstuk heet HENRY!
Hier is een item uit RTL Boulevard:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)c5-86ae-958cd22df3e7
Susan en Albert vertellen hierin zelfs dat Susan niet graag in de spotlights staat!
Duidelijker kan het niet!
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol niet
Omdat Jennifer de plek spottequote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Susan bracht toch geld binnen in aflevering 1?
Mijn gutfeeling zegt trouwens Sofie na aflevering 1... Vooral bij die lichtjes-opdracht was ze redelijk subtiel
Hmm, da's waar. Maar dit is ook niet echt iets wat iedereen gelijk is opgevallen, toch? Ik zag het iig pas toen ik dat vlog filmpje bekeekquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik anders, daar heeft iemand toen behoorlijk op zitten puzzelen om daar achter te komen.
True, true, je kan alles heen-en-terug denkenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef texelonia het volgende:
De opdracht was 'maak jezelf kenbaar' en dat is wat Jan-Willem deed, door in spiegelbeeld MOL te seinen naar Freek en Tycho, in de hoop zich daardoor te onderscheiden van de honderden andere lampen. De redactie heeft de aflevering schijnbeweging genoemd zodat iedereen Jan-Willem als mol zou verdenken. En dát is de echte schijnbeweging
Net als dat rode scherm van Daphne, dat iedereen denkt dat ze niet de mol kan zijn daardoor. Of juíst wel, omdat iedereen dénkt dat het niet kan. Of toch niet, omdat iedereen denkt dat ze het juíst is terwijl het eigenlijk niet kan.
Mindfuckers!
Misschien betekent het dat jouw mol door is in het spel?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
In de app staat bij mij een groen vlak met een vinkje over mijn mol Jennifer... zou dat een hint zijn?.
Bij mij staat er een vinkje over mijn winnaar Sofiequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
In de app staat bij mij een groen vlak met een vinkje over mijn mol Jennifer... zou dat een hint zijn?.
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Neee, niet Owen![]()
Jammer!
Zo m'n FPstukje maar schrijven... denk niet dat ik ga wisselen van mol, gewoon, omdat ik verder geen flauw idee heb
Ja! Althans, vorige week wel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Vlindur het volgende:
Haha. Je kunt in de app de top 10 nu bekijken.
Ik sta op plaats 41138![]()
Waarom kon ik die dan niet vinden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Althans, vorige week wel!
ja: FOK! op het spoor van De Mol 2014 - Aflevering 1quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...
Bij mij zelfde lijst met 2 & 3 omgedraaid.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef themole het volgende:
Momenteel mijn mollijst:
1. Jan-Willem
2. Daphne
3. Sophie
Maar ik ga de aflevering nog een keer rustig kijken de komende week om misschien 1 & 2 om te wisselen. Beetje vervelend dat mijn twee hoofdverdachten met zijn tweetjes in een team geen geld binnenhalen.
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic #3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:42 schreef Droathoah het volgende:
Is dit het topic waarin volop gespeculeerd wordt of is dat een ander topic?
Bedankt!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic #3
Je kan ook lid worden van de Avro voor een tientje, dan krijg je het bordspel er bij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef DaMart het volgende:
Binnenkort ook een WIDM-bordspel.
http://www.bol.com/nl/p/w(...)r=ADVNLTWI603000SN03
Ik vind dat niet zo erg, nu kan ik de OS mooi volgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef Beursaap het volgende:
De 27e pas een nieuwe afleveringDie kut OS ook!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij je voelt na de grote deceptie van gisterquote:
Heel erg blij dat WIDM weer lekker WIDM voor me was: in het ongewisse zoals 90% van de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij je voelt na de grote deceptie van gister
Ik let altijd vooral op hoe de kandidaten doen in die biechten achteraf, maar zelfs daar deed JW altijd enorm nepquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heel erg blij dat WIDM weer lekker WIDM voor me was: in het ongewisse zoals 90% van de rest van Nederland
Kans is natuurlijk groter dat ik één van de vele mensen ben die het pas bij de laatste paar afleveringen (of helemaal niet) goed heeft dan dat ik bij één van de weinige mensen hoor die het vanaf het begin af aan goed had
Zou wel leuk zijn geweest natuurlijk, maar nu heeft WIDM me er weer in laten stinken en ben daar stiekem wel blij mee omdat het anders best een obvious kutseizoen was geweest
Hoewel ik me wel enorm verbaas over JW's communicatieskills: echt alles leek mega geacteerd
Ja ik vraag me ook echt af hoe dat zitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik let altijd vooral op hoe de kandidaten doen in die biechten achteraf, maar zelfs daar deed JW altijd enorm nep
Begin me een beetje zorgen te maken over die man nu hij de mol niet blijkt te zijn.
Neuh, echt niet. Vorige aflevering zoveel geld verdienen en dan deze laatste aflevering overduidelijk mollen met die hond.....pfffff.... zo een niet mol.quote:
Beste nepmol tot de 7e aflevering, danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh, echt niet. Vorige aflevering zoveel geld verdienen en dan deze laatste aflevering overduidelijk mollen met die hond.....pfffff.... zo een niet mol.
Ik had wel je gezicht willen zien, toen JW zijn scherm kreegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beste nepmol tot de 7e aflevering, dan
Beetje zo:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had wel je gezicht willen zien, toen JW zijn scherm kreeg
quote:
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, als je maar meer molt dan de echte mol ben je al gauw meer verdacht dan de echte mol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]![]()
JW heeft 80% van de kijkers weten te foppen.
WIDM is briljant
Jan-Willem heeft gewoon hartstikke veel geld binnengebracht. Dat is geen mollen, dat is gewoon het spel leuk meespelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, als je maar meer molt dan de echte mol ben je al gauw meer verdacht dan de echte mol.
stond op briefje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Burrito het volgende:
Ik zit vanaf begin al op Sofie. Is het nu al bekend hoe ze wist dat die zwarte vrijstelling aan die waterval hing?
Ja, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heel erg blij dat WIDM weer lekker WIDM voor me was: in het ongewisse zoals 90% van de rest van Nederland
Kans is natuurlijk groter dat ik één van de vele mensen ben die het pas bij de laatste paar afleveringen (of helemaal niet) goed heeft dan dat ik bij één van de weinige mensen hoor die het vanaf het begin af aan goed had
Zou wel leuk zijn geweest natuurlijk, maar nu heeft WIDM me er weer in laten stinken en ben daar stiekem wel blij mee omdat het anders best een obvious kutseizoen was geweest
Hoewel ik me wel enorm verbaas over JW's communicatieskills: echt alles leek mega geacteerd
Nederland is natuurlijk alles behalve praktisch en organisatorisch te doen...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland xD
Ach zal me eigenlijk worst wezen. Tuurlijk is het leuk unieke omgevingen op te zoeken, mooi om te kijken. Maar daar zijn er toch honderden van op de wereld. Dus mss geen uniek land maar wel andere locaties gebruiken. Dat komt wel goed![]()
Opzet van WIDM blijft gewoon top en leuk om te kijken
Uit me post bleek ook wel heel duidelijk dat ik niet bepaald serieus was -.-quote:Op maandag 17 maart 2014 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
Nederland is natuurlijk alles behalve praktisch en organisatorisch te doen...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Alles weten over het afgelopen seizoen van Wie is de Mol?
Lees dan ons exclusief interview met de eindredacteur: Interview: Anton Jongstra (eindredacteur WIDM 2014)
Baasquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Lees dan ons exclusief interview met de eindredacteur: Interview: Anton Jongstra (eindredacteur WIDM 2014)
Leuk!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuk interview!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk niet dat de nieuwe eindredacteur veel nieuwe spelelementen erin gaat zetten. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben trouwens wel benieuwd of er volgend seizoen niet allerlei dingen in gaan zitten die hij jaren heeft lopen tegenhouden ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |