quote:Problemen met de app
Direct na de eerste aflevering van Wie is de Mol kampt de iPhone-app met problemen. We krijgen berichten binnen dat gebruikers in de instellingen-tab plotseling accountgegevens zien van andere gebruikers. Het gaat daarbij om een naam en volledig e-mailadres. We raden je af de app momenteel te gebruiken.
bron
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Nog niet gefixed dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"
Toch gelukt dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamtquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er net in mijn FP-special ding een kandidate bijverzonnen. Ze heet Sabine. Ben benieuwd wanneer we haar zien._!
Ik zeg 't je, dit is een goeie!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamt.
ik hoop niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat hij erin blijft t/m de finale
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Ja, preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijn
De leader is het introfilmpje, bedoel je dat of bedoel je de hele eerste aflevering? Want de leader heb ik sowieso nog niets in ontdektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:52 schreef MolFan het volgende:
De leaders wijzen elk jaar richting de mol. De leader had de naam schijnbeweging. Dit moet duiden op het spel waar ze moesten schijnen met de lampjes, wie deed daar gek? Wie bewoog raar/vreemd met zijn zaklamp zodat de ontvangers Tygo en Freek het niet konden ontcijferen/zien?
Niet altijd, volgens mij gaat de hint in de naam soms ook over de afvaller.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:30 schreef MolFan het volgende:
De naam van de aflevering bedoel ikDat zijn altijd hints richting de mol of richting iets waar de mol bij betrokken was.
Susan en Jennifer hadden geld toch? Betekent dat dan niet dat een van hen de mol isquote:
Vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:38 schreef MolFan het volgende:
Dan mag jij mij vertellen wanneer dat zo was
Elke. Maar kan ook in 2012 zijn geweest. Of mijn geheugen laat mij in de steek.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet altijd, volgens mij gaat de hint in de naam soms ook over de afvaller.
Kan me iig herinneren dat er een discussie op Fok over was. Kan ik niet meer terugvinden.quote:
Probleem is dat je alleen mensen kunt uitnodigen die je op Facebook hebt. Lastig om dan een FOK! Poule te maken. ..quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tygo vind ik ietwat té aanwezig. Ik had gehoopt dat 't wat minder zou zijn 'IRL', maar het viel wat tegen.
Ja ik baalde wel van maurice. Kende die hele gast niet, maar wat ik e rvan gezien had gister leek ie me leuk. En fanatiek. En cute!quote:Ik hoop dat Aaf en Owen en Freek er lang in blijven. Had Maurice ook wel tof gevonden, maar ja, helaas.
Dat filmpje van Maurice dat bij MolTalk te zien was![]()
Niet per definitie. Het team met mol zou hou dan ook nooit geld gevonden hebben. Dus de andere drie teams hadden wel meer geld kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Me_Wesley het volgende:
In hé dagboek schrijft de mol dat tijdens de opdracht met Chinees spreken de teams zonder mol meer geld hadden kunnen verdienen. Er was maar 1 team dat niét meer geld had kunnen verdienen, dus daar zoubde mol in moeten zitten... Al is dat wel een érg grote hint
Klopt. En nog zes andere vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwerty het volgende:
Ik kan nu bij de app een vraag zien van aflevering 2: 'Wordt de zwarte vrijstelling gevonden?'
Nee, want de teams zonder mol konden meer geld verdienen. Dat kan niet als de mol niet in het team zat dat geld verdiende. Want dat team kon niet meer geld verdienen. Dus dan klopt de uitspraak dat de teams zonder mol meer geld konden verdienen niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet per definitie. Het team met mol zou hou dan ook nooit geld gevonden hebben. Dus de andere drie teams hadden wel meer geld kunnen verdienen.
het is maar hoe je het leest. Waarschijnlijk bedoelt de mol dat de groepjes waar geen mol in zat meer hadden kunnen verdienen. Het groepje waar wel een mol in zat is het logisch dat er niet meer geld verdiend is, want duh de mol zit in dat groepje. Of de mol zit in het groepje waar wel geld verdiend is, en dan kon er ook niet méér dan dat verdiend worden. Het zegt dus helemaal niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Me_Wesley het volgende:
In hé dagboek schrijft de mol dat tijdens de opdracht met Chinees spreken de teams zonder mol meer geld hadden kunnen verdienen. Er was maar 1 team dat niét meer geld had kunnen verdienen, dus daar zoubde mol in moeten zitten... Al is dat wel een érg grote hint
Ja, maar als de mol niet in verdienende groepje zit, dan klopt het toch niet? Want de groepjes zonder mol konden meer verdienen, maar dan kan er dus een groepje zonder mol niét meer verdienenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
het is maar hoe je het leest. Waarschijnlijk bedoelt de mol dat de groepjes waar geen mol in zat meer hadden kunnen verdienen. Het groepje waar wel een mol in zat is het logisch dat er niet meer geld verdiend is, want duh de mol zit in dat groepje. Of de mol zit in het groepje waar wel geld verdiend is, en dan kon er ook niet méér dan dat verdiend worden. Het zegt dus helemaal niks
Of de mol heeft ergens een envellopje laten liggen, of een goedkopere gepakt ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, maar als de mol niet in verdienende groepje zit, dan klopt het toch niet? Want de groepjes zonder mol konden meer verdienen, maar dan kan er dus een groepje zonder mol niét meer verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |