Maar kun je wel zonder poule spelen dan? Of weet nog niemand dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Poule opslaan werkt nog niet, oftewel: ze hebben gewoon niet goed getest.
Zullen ze wel expres gedaan hebben omdat ze hem gaan updaten ofzo. Link staat wel in vorig topic.quote:
Beetje paniek zaaien hier!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
oh ik heb de verkeerde app. Ik had eentje van Nick molenaar. Moet die van de AVRO hebben.
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 2 januari #1quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef vuvuzela het volgende:
Waar moet ik zijn om live de aflevering te bespreken?
Al die topics
Blijkbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 2 januari #1Bril nodig?
quote:
Ik kreeg inderdaad allemaal baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]Maar je kan beter via de website ernaar zoeken want in de App store zoekfunctie krijg je alleen niet-officiële apps te zien.
Denk het nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, denk dat ik terug moet kijken straks. Ik ontwijk dit topic even
Al die mensen die hier gepost hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef Tropicalx het volgende:
dat jullie ook nog echt geloven dat ze weg moest
Zie MolTalk-topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er ook weer een afterparty net zoals vorig seizoen?
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef byah het volgende:
[..]
Al die mensen die hier gepost hebben
Snap niet dat dit topic in RLS staat...
Excuus, zie nu dat er een ander live topic is. Vond het zo rustig hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef Djeez het volgende:
Toffe ep weer. Maar ff een vraag van vrouwlief en mij, hoe werkt in godsnaam die laptop van Art? Zit er aan weerskanten een scherm?
Dat moet hem zijn, herkende het Asus-logo al, maar geen idee dat die dingen bestonden. Bedanktquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef DaMart het volgende:
Hoe kun je spelen in die app? Moet je dan per se in een poule zitten?.
Morgen twaalf uur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poulesquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
Heb ik jou niet op Facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik zal je ook eens uitnodigen, geen idee hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Wow, nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dus
quote:Problemen met de app
Direct na de eerste aflevering van Wie is de Mol kampt de iPhone-app met problemen. We krijgen berichten binnen dat gebruikers in de instellingen-tab plotseling accountgegevens zien van andere gebruikers. Het gaat daarbij om een naam en volledig e-mailadres. We raden je af de app momenteel te gebruiken.
bron
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Nog niet gefixed dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar hij zegt "posten naar facebook mislukt"
Toch gelukt dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu in een poule van FOK! ?
Haha nu in twee poules met Pino en Rockfire![]()
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamtquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er net in mijn FP-special ding een kandidate bijverzonnen. Ze heet Sabine. Ben benieuwd wanneer we haar zien._!
Ik zeg 't je, dit is een goeie!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zit gewoon onder de grond, zoals het een echte mol betaamt.
ik hoop niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat hij erin blijft t/m de finale
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Echt, fantastisch getest. Super.twitter:WieIsDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 23:19:25Doordat de #widm app massaal wordt gedownload werkt de database nu niet optimaal. We doen er alles aan om dit ongemak zsm te verhelpen! reageer retweet
Ja, preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo onverwacht ook dat bij een programma met zulke kijkcijfers er zoveel downloads va de app zijn
De leader is het introfilmpje, bedoel je dat of bedoel je de hele eerste aflevering? Want de leader heb ik sowieso nog niets in ontdektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:52 schreef MolFan het volgende:
De leaders wijzen elk jaar richting de mol. De leader had de naam schijnbeweging. Dit moet duiden op het spel waar ze moesten schijnen met de lampjes, wie deed daar gek? Wie bewoog raar/vreemd met zijn zaklamp zodat de ontvangers Tygo en Freek het niet konden ontcijferen/zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |