Nederland is natuurlijk alles behalve praktisch en organisatorisch te doen...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland xD
Ach zal me eigenlijk worst wezen. Tuurlijk is het leuk unieke omgevingen op te zoeken, mooi om te kijken. Maar daar zijn er toch honderden van op de wereld. Dus mss geen uniek land maar wel andere locaties gebruiken. Dat komt wel goed![]()
Opzet van WIDM blijft gewoon top en leuk om te kijken
Uit me post bleek ook wel heel duidelijk dat ik niet bepaald serieus was -.-quote:Op maandag 17 maart 2014 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
Nederland is natuurlijk alles behalve praktisch en organisatorisch te doen...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Alles weten over het afgelopen seizoen van Wie is de Mol?
Lees dan ons exclusief interview met de eindredacteur: Interview: Anton Jongstra (eindredacteur WIDM 2014)
Baasquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Lees dan ons exclusief interview met de eindredacteur: Interview: Anton Jongstra (eindredacteur WIDM 2014)
Leuk!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Leuk interview!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk niet dat de nieuwe eindredacteur veel nieuwe spelelementen erin gaat zetten. Maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben trouwens wel benieuwd of er volgend seizoen niet allerlei dingen in gaan zitten die hij jaren heeft lopen tegenhouden ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |