Lekker bezig op de laatste dag van het jaar!quote:
Vanmiddag weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:53 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi carbid knalln zo joaa
We hebben nog over van vorig jaarquote:
Mijn god zeg, niet te geloven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal toch niet om de "NSB" opmerkingen gaan?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:04 schreef EllaN het volgende:
Net een groepje pubers gezien die met vuurwerk aan het kloten waren.. met veiligheidsbrillen op.
Oeh, waar?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alweer terug, vanochtend al los.
Straks weer ff verder.
Drachten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Oeh, waar?
Zo heerlijk in je maag dat gevoel. Lekker jenevertje erbij en hoppa.
Mede Fries? Waar kom jij weg (quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ah, een-mede Fries. Carbid on brother!
Kimswerd, oorspronkelijk dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mede Fries? Waar kom jij weg () dan?
Butaanbrander?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:56 schreef Erasmo het volgende:
M'n nieuwe ontstekingsmechanisme werkt prima trouwens, geen gekloot meer met fakkels
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef Thaboel het volgende:
Schaam schaam. Nog nooit carbid geschoten...
Stadsjongen hequote:
Hij is niet van mij he... http://waldnet.nl/quote:
Zo zit ik al de hele avondquote:
Ik ben positief verrast door de respons van de admins in dat topicquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goede antwoorden in Feedback M.K. Daar kun je wat mee!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben positief verrast door de respons van de admins in dat topic
Godver, daar ging mijn bier...quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben positief verrast door de respons van de admins in dat topic
quote:
Idem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voldoende ingeslagen.
Je mag pm-enquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Idem.
We hebben een reply in het FB topic![]()
![]()
![]()
Daar hebben we nou weer net niks aanquote:
Gezien hoor, alleen ik zou niet weten hoe ik moet PM-en aan forum@fok.nlquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat had sp3c ook al gezegd....
Vrij simpel denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou het zijn om een organogram te bouwen?
Die was er vroeger toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou het zijn om een organogram te bouwen?
Stond volgens mij op de wikiquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wsl altijd met een boog omheen gelopen...
Voor zover ik mij herinner met FOK!namequote:
Eea was vast te transparant en te direct, zodat nu de modjes alle kutzooi op hun bord krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor zover ik mij herinner met FOK!name
Maar in de bestaande wiki kan ik die pagina niet meer terugvinden.
Denk het, kon je goed het verschil tussen admins, forum admins en modjes zien namelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eea was vast te transparant en te direct, zodat nu de modjes alle kutzooi op hun bord krijgen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen vast de beste wensen. Maak er zo een leuk feestje van. En een goed jaar!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Lotusss het volgende:
Hier ook alvast de beste wensen voor iedereen! Dat 2014 nog beter moge zijn dan 2013!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Lotusss het volgende:
Hier ook alvast de beste wensen voor iedereen! Dat 2014 nog beter moge zijn dan 2013!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had een yt willen posten maar hou het wat bescheidener
[ afbeelding ]
DeffersDe beste wensen en maak er iets moois van
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
De beste wensen en een gezond 2014
Idem ER voor jou en Lotusssquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
De beste wensen en een gezond 2014
je kan niet slapen daardoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
Mooi, en nou weer opdonderen met dat vuurwerk.
Ook de beste wensen zoutjequote:Op woensdag 1 januari 2014 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
Janker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
We hebben 2013 symbolisch flink weggeknald ja! Boze geesten durven voorlopig niet meer in de buurt te komenquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat gaat voor jullie hoop ik zeer zeker op
Ik ook.quote:
Het kan sowieso niet heel veel slechter worden dan 2013 voor onsquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:24 schreef Pumatje het volgende:
Gisteren teruggekomen uit panama.. In Holland nieuwjaar "gevierd" ... allemaal gezond jaar gewenst.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:24 schreef Pumatje het volgende:
Gisteren teruggekomen uit panama.. In Holland nieuwjaar "gevierd" ... allemaal gezond jaar gewenst.
quote:
Nee, ik zit naar 7of9 te kijken.quote:
hmm, ken ik niet.quote:
K3? Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmm, ken ik niet.
Wel net een docu gezien over K3
Je loopt achter ERquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmm, ken ik niet.
Wel net een docu gezien over K3
je liet me al schrikken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze K3 dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Keroman_Submarine_Base
Groentjequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Kom je uit je nest, is het twee uur later alweer donker![]()
Enniewee, Gelukkig Nieuwjaar eenieder. De baas bestaat 200 jaar dus zal wel mooi jaar worden.
Reservisten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
We zijn op dit forum nog in de meerderheid dus rustig aan he
Ah, OKquote:
Always outnumbered never outgunnedquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
We zijn op dit forum nog in de meerderheid dus rustig aan he
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Ahhh, ik zat er op te wachten![]()
OM dringt aan op strenge vuurwerkregels EU
The Prodigyquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Always outnumbered never outgunned
Student.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Wellicht kan ik hem hier ook stellen, aangezien er in de sc's altijd wat meer leven is. Ik geloof dat hier wat meer voltijd KL'ers zitten, maar ook wat reservisten.
Wat voor werkgevers/functie hebben jullie die het combineren als reservist mogelijk maakt. Wil me wel aanmelden.
quote:
Dat stukje blue-on-blue uit Jarhead is ook bruut. Wel kut natuurlijk...quote:
als wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, heerlijk gesport
En aangemeld als vrijwilliger
Als vrijwilliger in een bejaardentehuis (jaja, laat de grappen maar komenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als vrijwilliger in een bejaardentehuis (jaja, laat de grappen maar komen)
En als lid van het preventieteam bij ons in de buurt/winkelcentrum/binnenstad.
Je gaat toch geen handhaving worden hequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als vrijwilliger in een bejaardentehuis (jaja, laat de grappen maar komen)
En als lid van het preventieteam bij ons in de buurt/winkelcentrum/binnenstad.
Nee nee whehehequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je gaat toch geen handhaving worden he
Dat zeg je nuquote:
Dat zeg ik nu, en dat zal ik altijd blijven zeggenquote:
want wat weet jij over anti zakkenrollerij? Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu, en dat zal ik altijd blijven zeggen![]()
Nee, het gaat om voorlichting in ons winkelcentrum mbt zakkenrollers, en oudjes helpen en tuig de buurt uitjagen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
want wat weet jij over anti zakkenrollerij? Haha
Dus je weet alleen wat je niet moet doen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Slachtoffer van geweest, lang geleden
En toch gewoon weer de portomonaie in m'n kontzak doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus je weet alleen wat je niet moet doen...
Laatste tijd altijd in mn rugzak. Veel chiller en diep weggestopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch gewoon weer de portomonaie in m'n kontzak doen
De Beul van Gorinchem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu, en dat zal ik altijd blijven zeggen![]()
Nee, het gaat om voorlichting in ons winkelcentrum mbt zakkenrollers, en oudjes helpen en tuig de buurt uitjagen
90% van de tijd in reboza...quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch gewoon weer de portomonaie in m'n kontzak doen
Een paar weken per jaar het sierpaard uithangen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:34 schreef Lotusss het volgende:
Nog steeds niemand gepost. Stelletje mietjes hier
Dat zeg je een week na Kerstquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm, ik zoek een DEF sport tenue op marktplaats. Niet te vinden in mijn maat
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm, ik zoek een DEF sport tenue op marktplaats. Niet te vinden in mijn maat
Oranje zwart met groen trainingspak... Oh wacht, dat had ik de laatste keer aan toen ik sport had... Zal wel weer veranderd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:22 schreef sp3c het volgende:
en wat is een DEF sporttenu?
groene korte broek met gaten erin of wat?
Ik wou een vraag stellen, maar die knaken admins hebben het topic gesloten voordat ik mijn vraag kon stellen onder het mom van "bans worden niet besproken" mijn vraag ging helemaal niet over de bansquote:
Nee fuck dat, ik ben wel klaar met muurpratenquote:
Wie de def FA was...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef sp3c het volgende:
mag ik dan op zijn minst weten wat de vraag was?
Nee vragen worden niet besproken met m.kquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef sp3c het volgende:
mag ik dan op zijn minst weten wat de vraag was?
nou dan zal het ook wel niet zo belangrijk zijn geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee vragen worden niet besproken met m.k [ afbeelding ]
Correct, maar zelfs dat werd niet beantwoord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:33 schreef sp3c het volgende:
nee dat was het niet hij wilde weten wie het was zodat hij zijn brandende vraag kon stellen
Lopen die lui weg voor hun verantwoordelijkheden en acties ofzo? Zijn ze bang? Want ik krijg een beetje vieze smaak in mijn bek van dit gedrag. Laat de modjes de kutzooi maar opvangen dan zitten wij lekker uit de wind... Dat gevoel krijg ik een beetje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef sp3c het volgende:
nee dat wist je van te voren, daar hebben we het in het FB topic al over gehad
Die notes kan nog geld aan verdiend worden, daar kan ik dan nog enigzins inkomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef sp3c het volgende:
nee als je vraagt welke mod je genote heeft dan krijg je net zo goed geen antwoord, dan vind ik het niet meer dan fair als dat voor de admins ook geld
Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
slecht argument want die ban staat ook gewoon in zijn notes met reden maar de naam zal hij wel niet meekrijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Het is niet helemaal wat ik bedoel, maar nevermind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
slecht argument want die ban staat ook gewoon in zijn notes met reden maar de naam zal hij wel niet meekrijgen
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is niet helemaal wat ik bedoel, maar nevermind.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Dat Femme maar opflikkert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paranoia van die topics in je sig.. Heb ze maar weer weggeklikt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het aandeel modjes redelijk transparant is. FA's zie je niet.
Moet je zelf weten, daar heb je mij verder niet mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Paranoia van die topics in je sig.. Heb ze maar weer weggeklikt.
Wat wil je voor antwoord? Begreep je niet helemaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, daar heb je mij verder niet mee.
Nog een nuttig antwoord met je Tweakuhs voorkomen?
Ik jou ook niet helemaal ben ik bang.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat wil je voor antwoord? Begreep je niet helemaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik jou ook niet helemaal ben ik bang.
Je zegt het nu zelf al. M.K. wilde een vraag stellen aan betrokken FA, als ik hier in DEF een mod nodig heb schiet ik C4, Jitzzze of Puma (als die niet in Panama zit) middels DM/PM aan. M.K wil een onderonsje, en dan niet via de pop3, met een FA, maar de FA's zijn in geen velden of wegen te bekennen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat modjes transparanter zijn dan FA's, zie het eerdere voorbeeld van die notes
enige echte verschil is dat de mods forum gebonden zijn, je kunt gemakkelijker gokken wie je posts weghaalde aan de hand van wie er op dat moment online en/of in het desbetreffende topic aanwezig is terwijl FA's forumbreed aanwezig zijn
Wut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Die pennies-qt-0.10.0.0 moet gewoon nog 202406 blocks syncen. Ben nu al een half uur bezig.
ipv savings staat er nu ook incoming 713178 CENT
Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
hij had ook gewoon een willekeurige FA via DM/PM aan kunnen schieten, zoveel zijn dat er niet
Mail=>pop3...quote:hij had ook via forum@fok.nl kunnen mailen
Had gekund, koos hij niet voor.quote:hij had ook in zijn feedback zijn fucking vraag kunnen stellen
Lulkoek.quote:was hem allemaal teveel moeite
prima wmb maar dan moet je ook niet zeuren
fuark. Verkeerde topic.quote:
geen idee wat de reden daarvoor is eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Maar waarom moet dit allemaal zo 'anoniem' dan? FA's te bang om boven het maaiveld uit te komen?
beetje hobbyen en leuk rendement proberen te halen.quote:
Dat snap ik dat je als 1 team wilt overkomen. Alleen zo jammer dat het op ons overkomt als het ontlopen van welke vorm van verantwoordelijkheid dan ook. De hele tijd maar dat 'we bespreken niks met de gewone user en jullie moeten het maar slikken' dat begint gewoon een beetje kut te wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee wat de reden daarvoor is eigenlijk
maar ik zou ook niet willen dat ik voor elke note die ik zet aangesproken werd omdat mijn naam erbij staat, ben je de hele dag aan het beantwoorden en dan heb ik het nog niet over de scheldpartijen die je soms over je heen krijgt omdat je het gewaagd hebt aan iemand zijn post te komen
kan me voorstellen dat je als rew/fok als 1 blok over wilt komen
Pharkus, opa.bakkebaard, Snakey en nog een paarquote:
nee geen lulkoek, hij weet prima hoe het werkt, we hebben het hem uitgelegd en als hij er dan voor kiest om dom te doen dan krijg je geen reactiequote:[..]
Mail=>pop3...
[..]
Had gekund, koos hij niet voor.
[..]
Lulkoek.
maar dat kunnen ze wel, doen ze ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je als 1 team wilt overkomen. Alleen zo jammer dat het op ons overkomt als het ontlopen van welke vorm van verantwoordelijkheid dan ook. De hele tijd maar dat 'we bespreken niks met de gewone user en jullie moeten het maar slikken' dat begint gewoon een beetje kut te worden
Tja je neemt het modschap toch om dingen in goede banen te leiden maar als jullie 'bazen/meerdere' de richtlijnen niet willen/kunnen verdedigen blijven jullie met de shit zitten.
Ps dit is geen aanval op jou ofzo alleen een kleine opmerking.
Maar je kan toch wel gewoon achter je eigen daden gaan staan? Niemand hier noemt de bans (waardoor het begonnen is) onrechtvaardig. Want niemand zelfs betrokkenen weten de reden niet. Maar gewoon een vraagje wie het gedaan heeft word afgedaan met ja hoef je niet te weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als iedereen zegt op welke manier je daarover in discussie kunt gaan en je stug met je oogkleppen je eigen ding blijft doen dan krijg je idd geen reactie
Betrokkenen krijgen standaard een DM met reden en tijdsduur van de ban. Zij weten het wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel gewoon achter je eigen daden gaan staan? Niemand hier noemt de bans (waardoor het begonnen is) onrechtvaardig. Want niemand zelfs betrokkenen weten de reden niet. Maar gewoon een vraagje wie het gedaan heeft word afgedaan met ja hoef je niet te weten.
Hoe kan je in een team werken dat alles maar van zich afschuift sp3c...
Slap gehengel weer allemaal. Laat de FA's hier lekker wegblijven. Volgens mij ging het hier wel lekker zolang Jitz, C4 en puma hun dingetje hier blijven doen.
Mocht er in zo'n DM 'crewbash' hebben gestaan is dat natuurlijk wel heul algemeen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Betrokkenen krijgen standaard een DM met reden en tijdsduur van de ban. Zij weten het wel.
quote:
Dafuq?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
Thaboel, doe inderdaad niet zo kinderachtig zeg
Je weet zelf ook waarom je de Noord Koreaanse vlag post; gedraag je niet zo als een kleuter zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Dafuq?
Wat doe ik nou weer. Gewoon een vlag van een militaire grootmacht (:') ) gepost en nu ben ik kinderachtig.
laat maar jongenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Dafuq?
Wat doe ik nou weer. Gewoon een vlag van een militaire grootmacht (:') ) gepost en nu ben ik kinderachtig.
Ga van de winter lekker bij de strooi en veegdienst van rijkswaterstaat. Je bent al lekker bezig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef sp3c het volgende:
sowiewo is het jammer dat je als mod niet zo'n discussie kunt voeren zonder dat mensen zich als kleuters beginnen te gedragen
kan me voorstellen dat dit 1 van de redenen is waarom men gestopt is met die banmeldingen
ik snap hem nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga van de winter lekker bij de strooi en veegdienst van rijkswaterstaat. Je bent al lekker bezig.
Al wel kudo's dat je steeds terug komt.
Omdat de user best wel weet wat hij/zij heeft gepost.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mocht er in zo'n DM 'crewbash' hebben gestaan is dat natuurlijk wel heul algemeen...
Waarom geen linkjes met de bewuste posts in die dm/pm?
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat de user best wel weet wat hij/zij heeft gepost.
Dat is dan je eigen schuld.quote:
Al een campingsmoking van Def kunnen vinden?quote:
Nope. Maar ik regel wel iets bij iemandquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al een campingsmoking van Def kunnen vinden?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef sp3c het volgende:
oeh 'het was gewoon een grapje' hadden we nog niet gehad hier
Je hebt wel een nieuwe zin Mocht je het er nog steeds niet mee eens zijn raad ik je aan om te mailen naar forum @ fok .nl ipv Bel w&s en je weet hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef jitzzzze het volgende:
Nou is het wel klaar Thaboel, de antwoorden op je vragen/opmerkingen zijn gegeven. Mocht je het er nog steeds niet mee eens zijn raad ik je aan om te mailen naar forum @ fok .nl
Maar het was persoons gebonden... Toen er veel lui langskwamen om keuringvragen te stellen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef sp3c het volgende:
das geen nieuwe zin hoor, hoe lang loop je hier nu al rond?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt wel een nieuwe zin Mocht je het er nog steeds niet mee eens zijn raad ik je aan om te mailen naar forum @ fok .nl ipv Bel w&s en je weet het![]()
Maja nu heb ik het weer gedaan.
Zal misschien me er toch eens aanwagen. Misschien helpt hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nee, je hebt 'het' niet gedaan. Maar door je laatste antwoorden heb je elke vorm van serieuze discussie onmogelijk gemaakt.
Wellicht; wij kunnen je uitleggen hoe het in elkaar steekt. De FA's kunnen je vertellen waarom iets zo is; zij maken het beleid tenslotte.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal misschien me er toch eens aanwagen. Misschien helpt het![]()
Nou ik ben eten. Zodra ik terug ben verwacht ik minimaal 1 filmpje met tieten (voor zover google het toelaat)
Er mag ge DM't worden hoor. (voor de filmpjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wellicht; wij kunnen je uitleggen hoe het in elkaar steekt. De FA's kunnen je vertellen waarom iets zo is; zij maken het beleid tenslotte.
Een filmpje met tetten kan je hier sowieso vergeten, ga daarvoor maar naar KPD
Als ik dat had gedaan had de FA in kwestie zich nooit laten zienquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
ik snap er geen bal meer van hoor
als hij gewoon zijn vraag normaal had gesteld dan had hij gewoon normaal antwoord gekregen
Ik speel helemaal geen rare spelletjes man, waar haal je dat nou weer vandaan dan? Als er hier iemand rare spelletjes spelen dan zijn het die FA's welquote:mits het niet over de specifieke ban ging, als hij daar vragen over heeft dan moet hij mailen, als je daar dan geen zin in hebt en rare spelletjes gaat spelen dan krijg je geen antwoord
verrassend mang
komt bij mij over als een heel raar spelletje over helemaal niets
Nee want ik wil dat iedereen de vraag en het antwoord kon zien, dat heb ik je eerder ook al gezegd...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
hij had ook gewoon een willekeurige FA via DM/PM aan kunnen schieten, zoveel zijn dat er niet
Ik vind het idd jammer om mijn tijd nog langer te verdoen door tegen een muur te pratenquote:was hem allemaal teveel moeite
Ja stel je eens voor dat je word aangesproken op je kut actiesquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ik zou ook niet willen dat ik voor elke note die ik zet aangesproken werd omdat mijn naam erbij staat, ben je de hele dag aan het beantwoorden en dan heb ik het nog niet over de scheldpartijen die je soms over je heen krijgt omdat je het gewaagd hebt aan iemand zijn post te komen
Ik doe niet dom, de FA die dat topic heeft gesloten, dat is pas een domme, die gaat er blind vanuit dat ik over een ban wil gaan praten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef sp3c het volgende:
nee geen lulkoek, hij weet prima hoe het werkt, we hebben het hem uitgelegd en als hij er dan voor kiest om dom te doen dan krijg je geen reactie
zo werkt dat nu eenmaal
Je grammofoonplaat staat te clippen manquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:39 schreef sp3c het volgende:
maar ben ik nu gewoon te lang blauw en zie ik het helemaal verkeerd dan?
hij heeft blijkbaar een prangende vraag die niet over zijn ban gaat aan degene die hem gebanned heeft
vervolgens krijgt hij als reactie dat dat laatste in principe niet publiekelijk besproken wordt en dat hij daarvoor moet mailen
daar is hij naar eigen zeggen te lam voor!
vervolgens krijgt hij te horen dat hij voor dat eerste anders ook wel een topic in feedback kan openen
vervolgens opent hij een topic met de tweede vraag maar zonder de eerste vraag waarvan hem door meerdere mensen is verteld dat hij daar in de regel geen antwoord op gaat krijgen
en vervolgens jammeren dat het gesloten werd
dat is toch gewoon
Dat gaat automatish als je het idee hebt alsof je tegen een kind staat te pratenquote:
De enige die ik ken is Opa bakkebaard... En die ken ik nog als standaard zwarte...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Pharkus, opa.bakkebaard, Snakey en nog een paar
das op zich wel een goed punt, die staan niet in de index ofzo, die herken je alleen aan hun tagje
misschien eens aankaarten ergens
maar daarom moet je ook gewoon een mailtje sturen, das een gezamelijke inbox
Misschien ben ik dan een beetje te afgestompt binnen defensie met het begrip "open en eerlijke communicatie" als ik de CDS of wie dan ook een persoonlijke vraag wil stellen kan ik hem rechtstreeks benaderen via de mail, hell ik kan zelfs bij hem op bezoek als ik dat zou willen. Maar hier moet eea maar in een algemene inbox gedonderd worden zonder dat je weet tegen wie je aan het kleppen bent.quote:nee geen lulkoek, hij weet prima hoe het werkt, we hebben het hem uitgelegd en als hij er dan voor kiest om dom te doen dan krijg je geen reactie
zo werkt dat nu eenmaal
Top. Ik ook bijna, totdat het kabinet mijn functie wegbezuinigde. Nu maar weer (wellicht) opnieuw proberen, dan als reservist vanwege mijn leeftijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben AchJa... Onderofficier bij de KL.
Waarbij gezeten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Top. Ik ook bijna, totdat het kabinet mijn functie wegbezuinigde. Nu maar weer (wellicht) opnieuw proberen, dan als reservist vanwege mijn leeftijd.
Ik ben boos. Nog geen filmpje ontvangen,quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef sp3c het volgende:
oeh ik ga boodschappen doen en ook eten
2 filmpjes met goede tieten dus, minimaal
Luchtmacht Inlichtingen en veiligheidquote:
Ah roger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Luchtmacht Inlichtingen en veiligheid
De tieten van sp3c wil je heus niet zien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben boos. Nog geen filmpje ontvangen,
Niet gezien. Maar ik hoor er wel goede dingen over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier Unsere Mütter, unsere Väter gezien? Staat op netflix, zocht iets te kijken voor vanavond.
Past wmb zo in het rijtje van BoB, Generation Kill, edquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier Unsere Mütter, unsere Väter gezien? Staat op netflix, zocht iets te kijken voor vanavond.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar ik hoor er wel goede dingen over.
Wacht even hoor! Jouw to-see-list is korter aan het worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zelfs ik heb die al van mijn to-see-list afgehaald, want gezien.
Dat niet, want er wordt nog steeds aan toegevoegdquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht even hoor! Jouw to-see-list is korter aan het worden?
maar niemand kon de vraag zien, die bestaat alleen in je hoofd want je weigert hem te stellen, dan moet je niet zeuren dat je geen antwoord krijgt hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef m.k het volgende:
Nee want ik wil dat iedereen de vraag en het antwoord kon zien, dat heb ik je eerder ook al gezegd...
Lees door dan simpelequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niemand kon de vraag zien, die bestaat alleen in je hoofd want je weigert hem te stellen, dan moet je niet zeuren dat je geen antwoord krijgt hoor
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan had de FA in kwestie zich nooit laten zien
Idd omdat een van de FA's weer eens een domme aanname maakt zoals ze wel vaker doen. Bijvoorbeeld bij Sine pari toen hij gebanned werd voor doodsbedreigingenquote:
Wat voor een aanname doe ik dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:44 schreef sp3c het volgende:
nu doe je zelf een domme aanname, dat lijkt me een tikje hypocriet op deze manier
Ja hoor lekker makkelijk, je weet het zelf ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik ga wat anders doen hoor, dit kan echt niet serieus zijn![]()
![]()
ik weet niet eens wat de vraag isquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja hoor lekker makkelijk, je weet het zelf ook niet neem ik aan?
En alle FA's (wie dat dan ook mogen zijn) zitten nu lachend met een biertje in hun klauwen mee te lezen hoe jij puin aan het ruimen bent. Dat is een beetje de kern van het verhaal.quote:
Dat is niet waar. Als m.k. gewoon zijn vraag had gesteld via de geldende gang van zaken hier op FOK!, wat hem is aangegeven, had hij heus wel antwoord gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En alle FA's (wie dat dan ook mogen zijn) zitten nu lachend met een biertje in hun klauwen mee te lezen hoe jij puin aan het ruimen bent. Dat is een beetje de kern van het verhaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
ik ruim toch geen puin, ik probeer een discussie te voeren met jullie maar 'sommigen' hebben hier klaarblijkelijk geen zin in
quote:
quote:
kloptquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik ga wat anders doen hoor, dit kan echt niet serieus zijn![]()
![]()
Dat heb ik toch gedaan, de tering zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als m.k. gewoon zijn vraag had gesteld via de geldende gang van zaken hier op FOK!, wat hem is aangegeven, had hij heus wel antwoord gekregen.
Jij hebt alleen gevraagd waar jij die vraag kon stellen. Dat antwoord heb je gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, de tering zeg
ja want DAAR begon dit hele verhaal mee natuurlijk, volgens mij heb ik in voorgaande posts best mijn best gedaan om er een normale discussie van te maken maar ik blijf niet bezigquote:
"Welke Forum admin heeft er de agelopen dagen in DEF met de banhamer gezwaaid? Ik wil een serieuze vraag stellen... " Is wat ik in dat topic hebt gevraagd. ik heb geen antwoord gehad op die vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gevraagd waar jij die vraag kon stellen. Dat antwoord heb je gekregen.
Stel je vraag dan ook op die manier.
nee je vroeg wie er met de banhamer liep te zwaaien, daar heb je gewoon antwoord op gekregenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, de tering zeg
Het antwoord was mailen. Dat het antwoord jou niet aanstaat is wat anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef m.k het volgende:
[..]
"Welke Forum admin heeft er de agelopen dagen in DEF met de banhamer gezwaaid? Ik wil een serieuze vraag stellen... " Is wat ik in dat topic hebt gevraagd. ik heb geen antwoord gehad op die vraag.
Gaan we ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef AchJa het volgende:
Ik heb het idee dat we hier niet echt gaan uitkomen...
Ik vind de aangeboden middelen anders maar behoorlijk mager.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaan we ook niet.
Het antwoord wat sommigen willen horen komt toch niet zonder de aangeboden middelen te gebruiken.
Probeer hem nog wat verder uit de tent te lokken.quote:
quote:
Heeft hij toch gezegd...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
zeg dat dan gelijk, dat maakt een en ander wel lastiger
Aanmelden op FOK! zonder emailadres? Gaat wat lastig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
zeg dat dan gelijk, dat maakt een en ander wel lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |