Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
slecht argument want die ban staat ook gewoon in zijn notes met reden maar de naam zal hij wel niet meekrijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Het is niet helemaal wat ik bedoel, maar nevermind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef sp3c het volgende:
slecht argument want die ban staat ook gewoon in zijn notes met reden maar de naam zal hij wel niet meekrijgen
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is niet helemaal wat ik bedoel, maar nevermind.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Dat Femme maar opflikkert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paranoia van die topics in je sig.. Heb ze maar weer weggeklikt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het aandeel modjes redelijk transparant is. FA's zie je niet.
Moet je zelf weten, daar heb je mij verder niet mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Paranoia van die topics in je sig.. Heb ze maar weer weggeklikt.
Wat wil je voor antwoord? Begreep je niet helemaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, daar heb je mij verder niet mee.
Nog een nuttig antwoord met je Tweakuhs voorkomen?
Ik jou ook niet helemaal ben ik bang.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat wil je voor antwoord? Begreep je niet helemaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik jou ook niet helemaal ben ik bang.
Je zegt het nu zelf al. M.K. wilde een vraag stellen aan betrokken FA, als ik hier in DEF een mod nodig heb schiet ik C4, Jitzzze of Puma (als die niet in Panama zit) middels DM/PM aan. M.K wil een onderonsje, en dan niet via de pop3, met een FA, maar de FA's zijn in geen velden of wegen te bekennen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat modjes transparanter zijn dan FA's, zie het eerdere voorbeeld van die notes
enige echte verschil is dat de mods forum gebonden zijn, je kunt gemakkelijker gokken wie je posts weghaalde aan de hand van wie er op dat moment online en/of in het desbetreffende topic aanwezig is terwijl FA's forumbreed aanwezig zijn
Wut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Die pennies-qt-0.10.0.0 moet gewoon nog 202406 blocks syncen. Ben nu al een half uur bezig.
ipv savings staat er nu ook incoming 713178 CENT
Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
hij had ook gewoon een willekeurige FA via DM/PM aan kunnen schieten, zoveel zijn dat er niet
Mail=>pop3...quote:hij had ook via forum@fok.nl kunnen mailen
Had gekund, koos hij niet voor.quote:hij had ook in zijn feedback zijn fucking vraag kunnen stellen
Lulkoek.quote:was hem allemaal teveel moeite
prima wmb maar dan moet je ook niet zeuren
fuark. Verkeerde topic.quote:
geen idee wat de reden daarvoor is eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Maar waarom moet dit allemaal zo 'anoniem' dan? FA's te bang om boven het maaiveld uit te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |