Oranje zwart met groen trainingspak... Oh wacht, dat had ik de laatste keer aan toen ik sport had... Zal wel weer veranderd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:22 schreef sp3c het volgende:
en wat is een DEF sporttenu?
groene korte broek met gaten erin of wat?
Ik wou een vraag stellen, maar die knaken admins hebben het topic gesloten voordat ik mijn vraag kon stellen onder het mom van "bans worden niet besproken" mijn vraag ging helemaal niet over de bansquote:
Nee fuck dat, ik ben wel klaar met muurpratenquote:
Wie de def FA was...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef sp3c het volgende:
mag ik dan op zijn minst weten wat de vraag was?
Nee vragen worden niet besproken met m.kquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef sp3c het volgende:
mag ik dan op zijn minst weten wat de vraag was?
nou dan zal het ook wel niet zo belangrijk zijn geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee vragen worden niet besproken met m.k [ afbeelding ]
Correct, maar zelfs dat werd niet beantwoord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:33 schreef sp3c het volgende:
nee dat was het niet hij wilde weten wie het was zodat hij zijn brandende vraag kon stellen
Lopen die lui weg voor hun verantwoordelijkheden en acties ofzo? Zijn ze bang? Want ik krijg een beetje vieze smaak in mijn bek van dit gedrag. Laat de modjes de kutzooi maar opvangen dan zitten wij lekker uit de wind... Dat gevoel krijg ik een beetje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef sp3c het volgende:
nee dat wist je van te voren, daar hebben we het in het FB topic al over gehad
Die notes kan nog geld aan verdiend worden, daar kan ik dan nog enigzins inkomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef sp3c het volgende:
nee als je vraagt welke mod je genote heeft dan krijg je net zo goed geen antwoord, dan vind ik het niet meer dan fair als dat voor de admins ook geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |