ik weet niet eens wat de vraag isquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja hoor lekker makkelijk, je weet het zelf ook niet neem ik aan?
En alle FA's (wie dat dan ook mogen zijn) zitten nu lachend met een biertje in hun klauwen mee te lezen hoe jij puin aan het ruimen bent. Dat is een beetje de kern van het verhaal.quote:
Dat is niet waar. Als m.k. gewoon zijn vraag had gesteld via de geldende gang van zaken hier op FOK!, wat hem is aangegeven, had hij heus wel antwoord gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En alle FA's (wie dat dan ook mogen zijn) zitten nu lachend met een biertje in hun klauwen mee te lezen hoe jij puin aan het ruimen bent. Dat is een beetje de kern van het verhaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
ik ruim toch geen puin, ik probeer een discussie te voeren met jullie maar 'sommigen' hebben hier klaarblijkelijk geen zin in
quote:
quote:
kloptquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik ga wat anders doen hoor, dit kan echt niet serieus zijn![]()
![]()
Dat heb ik toch gedaan, de tering zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als m.k. gewoon zijn vraag had gesteld via de geldende gang van zaken hier op FOK!, wat hem is aangegeven, had hij heus wel antwoord gekregen.
Jij hebt alleen gevraagd waar jij die vraag kon stellen. Dat antwoord heb je gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, de tering zeg
ja want DAAR begon dit hele verhaal mee natuurlijk, volgens mij heb ik in voorgaande posts best mijn best gedaan om er een normale discussie van te maken maar ik blijf niet bezigquote:
"Welke Forum admin heeft er de agelopen dagen in DEF met de banhamer gezwaaid? Ik wil een serieuze vraag stellen... " Is wat ik in dat topic hebt gevraagd. ik heb geen antwoord gehad op die vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gevraagd waar jij die vraag kon stellen. Dat antwoord heb je gekregen.
Stel je vraag dan ook op die manier.
nee je vroeg wie er met de banhamer liep te zwaaien, daar heb je gewoon antwoord op gekregenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, de tering zeg
Het antwoord was mailen. Dat het antwoord jou niet aanstaat is wat anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef m.k het volgende:
[..]
"Welke Forum admin heeft er de agelopen dagen in DEF met de banhamer gezwaaid? Ik wil een serieuze vraag stellen... " Is wat ik in dat topic hebt gevraagd. ik heb geen antwoord gehad op die vraag.
Gaan we ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef AchJa het volgende:
Ik heb het idee dat we hier niet echt gaan uitkomen...
Ik vind de aangeboden middelen anders maar behoorlijk mager.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaan we ook niet.
Het antwoord wat sommigen willen horen komt toch niet zonder de aangeboden middelen te gebruiken.
Probeer hem nog wat verder uit de tent te lokken.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |