Ik ben boos. Nog geen filmpje ontvangen,quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef sp3c het volgende:
oeh ik ga boodschappen doen en ook eten
2 filmpjes met goede tieten dus, minimaal
Luchtmacht Inlichtingen en veiligheidquote:
Ah roger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Luchtmacht Inlichtingen en veiligheid
De tieten van sp3c wil je heus niet zien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben boos. Nog geen filmpje ontvangen,
Niet gezien. Maar ik hoor er wel goede dingen over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier Unsere Mütter, unsere Väter gezien? Staat op netflix, zocht iets te kijken voor vanavond.
Past wmb zo in het rijtje van BoB, Generation Kill, edquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier Unsere Mütter, unsere Väter gezien? Staat op netflix, zocht iets te kijken voor vanavond.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar ik hoor er wel goede dingen over.
Wacht even hoor! Jouw to-see-list is korter aan het worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zelfs ik heb die al van mijn to-see-list afgehaald, want gezien.
Dat niet, want er wordt nog steeds aan toegevoegdquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht even hoor! Jouw to-see-list is korter aan het worden?
maar niemand kon de vraag zien, die bestaat alleen in je hoofd want je weigert hem te stellen, dan moet je niet zeuren dat je geen antwoord krijgt hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef m.k het volgende:
Nee want ik wil dat iedereen de vraag en het antwoord kon zien, dat heb ik je eerder ook al gezegd...
Lees door dan simpelequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niemand kon de vraag zien, die bestaat alleen in je hoofd want je weigert hem te stellen, dan moet je niet zeuren dat je geen antwoord krijgt hoor
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan had de FA in kwestie zich nooit laten zien
Idd omdat een van de FA's weer eens een domme aanname maakt zoals ze wel vaker doen. Bijvoorbeeld bij Sine pari toen hij gebanned werd voor doodsbedreigingenquote:
Wat voor een aanname doe ik dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:44 schreef sp3c het volgende:
nu doe je zelf een domme aanname, dat lijkt me een tikje hypocriet op deze manier
Ja hoor lekker makkelijk, je weet het zelf ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef sp3c het volgende:
ik ga wat anders doen hoor, dit kan echt niet serieus zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |