Niet te overtreffen opener en opkomstquote:
Bijzonder hoe ontzettend hoog The National altijd scoort op MM. Alle albums (vanaf boxer) zijn bijna boven de 4.10 gemiddeld. Geen (moderne) band doet het beter.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Top 100 van 2013 op MuMe, geen verrassende winnaar. http://www.musicmeter.nl/list/top2013
Editors op 10Darkside op 12
Eerlijk gezegd ken ik ook geen band die al 10 jaar en 5 albums lang zo presteert als The National.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bijzonder hoe ontzettend hoog The National altijd scoort op MM. Alle albums (vanaf boxer) zijn bijna boven de 4.10 gemiddeld. Geen (moderne) band doet het beter.
5. The Lion King Soundtrackquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:04 schreef methodmich het volgende:
Nostalgie:
http://www.buzzfeed.com/perpetua/albums-that-are-now-20-years-old
Op naar mooie reissues komend jaar!
Grappig om te zien dat al die albums uit hetzelfde jaar zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:04 schreef methodmich het volgende:
Nostalgie:
Toch ook wel een beetje de 20-jarige verjaardag van Britpop. (ik mis Pulp - His 'n' Hers ook in de lijstquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:04 schreef methodmich het volgende:
Nostalgie:
Ja, een paar dissonanten. Hoewel, die liedjes over oom Scar waren echt wel goed!quote:
die is toch van 1993? Had dan dit jaar al gekundquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:00 schreef Arn0 het volgende:
Toch ook wel een beetje de 20-jarige verjaardag van Britpop. (ik mis Pulp - His 'n' Hers ook in de lijst)
Vaak zijn het goedkope cash-ins, maar af en toe zijn reissues toch wel fijn? Wat nieuw livemateriaal, wat coole demos, alternatieve takes en outtakes vind ik altijd wel interessant als het een favoriete band van mij betreft.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef ranja het volgende:
10 van die 36 heb ik al trouwens, hoef ik geen re-issue van![]()
Van de rest ook niet trouwens, die heb ik niet voor niets niet.
Nope, ook 1994!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef ranja het volgende:
[..]
die is toch van 1993? Had dan dit jaar al gekund
Of 29 augustusquote:
Plus een The National discussiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel ironisch dat het topic door popmuziek goed gaat lopen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf lees ik hier nu weer?
Ik vond al eerder dat die plotselinge stijging verdacht veel op Justin Timberlake.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:04 schreef Norrage het volgende:
Ik zit een beetje te lezen daar, maar het lijkt alsof het door Justin Timberlake kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vond al eerder dat die plotselinge stijging verdacht veel op Justin Timberlake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker omdat je het nog dikgedrukt moesten maken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Fegalundquote:
Mooie score. Heb er 8 nog steeds in bezit en heb er 5 ooit wel gehad, maar later weer verkocht bij de goede oude Plaatboef. Daar kon je albums verkopen die je nooit meer draaide. Wel voor minder geld, maar goed, dan had je weer wat geld terug om zelf wat nieuws te kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef ranja het volgende:
10 van die 36 heb ik al trouwens, hoef ik geen re-issue van![]()
Van de rest ook niet trouwens, die heb ik niet voor niets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |