Eerlijk zijn is niet altijd even makkelijk. Even door de zure appel heen bijtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Wish me luck..ga date een berichtje sturen hoe ik erin sta. Heb inmiddels een berichtje of vijf gehad en netjes beantwoord maar het werkt op mijn zenuwen en dat is een teken dat het ook niet nog gaat komen. Jammer. Ik vind het echt het kutste wat er is om te doen, liever is het andersom. Maar het is wel eerlijker.
Thanks Thijsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is niet altijd even makkelijk. Even door de zure appel heen bijten
Sterkte! Herken het wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Wish me luck..ga date een berichtje sturen hoe ik erin sta. Heb inmiddels een berichtje of vijf gehad en netjes beantwoord maar het werkt op mijn zenuwen en dat is een teken dat het ook niet nog gaat komen. Jammer. Ik vind het echt het kutste wat er is om te doen, liever is het andersom. Maar het is wel eerlijker.
balen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Je doet het overkomen alsof je een overlijdensbericht gaat brengen. Dear god.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook nogal morbide.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof je een overlijdensbericht gaat brengen. Dear god.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
quote:Lieve date.
Vijf berichtjes. Vijf antwoorden.
Je mag bedroefd zijn. Verdrietig.
Maar nu is het einde daar.
Ik ga je, in dit aardse leven, nooit meer antwoorden
Uit het oog, uit het hart,
en nu ook je nummer uit mijn telefoon
Leeg zal mijn whatsapp zijn
ik hoop dat ik nu de rust vind
waar ik dankzij jouw berichtjes
altijd zo naar op zoek was
Het ga je goed
daar ver
op dat wereldwijde netwerk
Eefje801
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Houd wel de balans goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?![]()
Ja, 5 stukjsquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd wel de balans goed
Heb je al een reactie terug eefje?
Haha, hij is de zuurpruim van het topic, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?![]()
Hoe is het met je dee-heeet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd wel de balans goed
Heb je al een reactie terug eefje?
Beste wensen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Beste wensen! Ik heb gisteren met mn dronken harses een like frenzy gedaan op tinder. Nu heb ik allemaal matches die ik niet wil
Je hoeft er niet mee te praten toch? Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Beste wensen! Ik heb gisteren met mn dronken harses een like frenzy gedaan op tinder. Nu heb ik allemaal matches die ik niet wil
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:32 schreef freshy98 het volgende:
De zwaaibuurman is een rode draad in jouw leven, of niet?
Ziek zijn kan toch ? Ik zou bij een derde keer afzeggen een punt erachter zetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date van morgen gaat niet door, ze is ziek. Nu maar hopen dat het geen uitstel = afstel verhaal worden gaat. En ik had er echt weer eens ouderwets zin in ook. Als dit een voorbode is voor het komende jaar...
Jammer.. Misschien heeft ze wat te enthousiast oud en nieuw gevierd?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date van morgen gaat niet door, ze is ziek. Nu maar hopen dat het geen uitstel = afstel verhaal worden gaat. En ik had er echt weer eens ouderwets zin in ook. Als dit een voorbode is voor het komende jaar...
Ja, ik zie het wel. Had me er weer eens ouderwets op verheugd, maar goed...quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer.. Misschien heeft ze wat te enthousiast oud en nieuw gevierd?
Het is nog maar januari toch..
Afzeggingen zijn gewoon niet leuk, ik kan er ook slecht tegen als ik zin in een date had. Heeft ze wat nieuws voorgesteld? Vind ik altijd wel een goede graadmeter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel. Had me er weer eens ouderwets op verheugd, maar goed...
Ja, dat wel. Zuigt alleen dat ik nu de tijd heb en het straks weer een gepuzzel gaat worden ivm drukte voor me.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Afzeggingen zijn gewoon niet leuk, ik kan er ook slecht tegen als ik zin in een date had. Heeft ze wat nieuws voorgesteld? Vind ik altijd wel een goede graadmeter.
Dat wel, maar ik ben dan eerlijk gezegd altijd best wel gesloopt. Wekker gaat om 05:45 uur en moet ik dus wel rond 23:30 uur max in bed liggen anders ben ik helemaal niet te genieten. Als ik dan om half 7 of soms nog later thuis ben moet ik eerst nog eten, douchen etc. en zit ik op half 8 / 20 uur en dan blijven er maar 3 uurtjes over en ik doe kwartier over om naar haar te komen. Daarom wordt het vaak maar 1x per week want in het weekend is ze 9 vd 10 keer terug naar huis en dat is minimaal 2 uur verderop (ze studeert vlakbij de plaats waar ik woon), en daarnaast heb ik doordeweeks ook nog andere verplichtingenquote:
We hebben dus helemaal niet hetzelfde probleem. Je zit godverdomme op een kwartiertje afstand, man. Ga daar dan douchen en vreten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ben dan eerlijk gezegd altijd best wel gesloopt. Wekker gaat om 05:45 uur en moet ik dus wel rond 23:30 uur max in bed liggen anders ben ik helemaal niet te genieten. Als ik dan om half 7 of soms nog later thuis ben moet ik eerst nog eten, douchen etc. en zit ik op half 8 / 20 uur en dan blijven er maar 3 uurtjes over en ik doe kwartier over om naar haar te komen. Daarom wordt het vaak maar 1x per week want in het weekend is ze 9 vd 10 keer terug naar huis en dat is minimaal 2 uur verderop (ze studeert vlakbij de plaats waar ik woon), en daarnaast heb ik doordeweeks ook nog andere verplichtingen
Ik ben nu ook nog steeds verkouden. Niet zo charmant om zo te zitten snotteren op een date.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef MissGump het volgende:
Ook mijn date heeft gecanceld!![]()
Hij is ook ziek, hoezo hebben ze allemaal zo'n zwak gestel?
Beterschap!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog steeds verkouden. Niet zo charmant om zo te zitten snotteren op een date.
Hoezo heeft het invloed op je zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:22 schreef craftyvirus het volgende:
Oke... als je dus eigenlijk nog met je ex bezig bent, en er nog niet over heen bent, ga dan niet op een datingsite! Het is niet goed voor je zelfvertrouwen...
Oww.. hij is daardoor erachter gekomen dat hij nog niet over z'n ex heen is?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Cue zegt... het ligt toch niet aan jou?
Dat het kut kan zijn als je erachter komt snap ik wel, maar het staat los van jou als persoon....
Oh wacht, ik dacht dat hij een meisje had ontmoet die niet over haar ex heen wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww.. hij is daardoor erachter gekomen dat hij nog niet over z'n ex heen is?
Daarbij snap ik niet wat de ex ermee te maken heeft met het wel/niet krijgen van reacties bv (zo had ik hem geinterpreteerd)
Eh ja. Dat kan dus ook. Dat vage gedoe ook altijd hier met die uitlokposts waar iedereen op hapt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat hij een meisje had ontmoet die niet over haar ex heen was
sorryquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh ja. Dat kan dus ook. Dat vage gedoe ook altijd hier met die uitlokposts waar iedereen op hapt.
Zou het niet daar niet in kunnen zitten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:24 schreef craftyvirus het volgende:
Als een kip zonder kop allerlei (te slechte) berichten gestuurd
Wanhoop straal je uit en daar zijn vrouwen/mensen heel gevoelig voorquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:24 schreef craftyvirus het volgende:
Haha! Oke mijn post was multi-interpretabel merk ik al...
- Ik ben na 8 jaar verlaten door mijn dus inmiddels ex. Ben daardoor erg gaan twijfelen aan mezelf. Zeker omdat het voor haar een gevoelskwestie was, dat het vlammetje simpelweg uit is gegaan,
- In een emotioneel moment ingeschreven bij een dating site
- Als een kip zonder kop allerlei (te slechte) berichten gestuurd naar alles wat 37 graden en vrouw was.
- Weinig tot geen reactie krijgen
- Denken "zie je, ik ga alleen eindigen" "ik ben niet aantrekkelijk genoeg" enz enz
Haha ik gok van niet.. maarre hoe zag ze er uit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhoop straal je uit en daar zijn vrouwen/mensen heel gevoelig voorEerst rust en vrede voor jezelf vinden
. Sterkte daarmee!
Doet me denken aan een vrouw die ik gister via tinder sprakzelfde verhaal, zelfde lengte relatie, je zou bijna denken dat jij degene bent die ze heeft verlaten
Blond en ze heet Paulaquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:34 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Haha ik gok van niet.. maarre hoe zag ze er uit?
Nou ja, je bent in ieder geval dus niet alleenquote:
Dat blijkt :-Dquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, je bent in ieder geval dus niet alleen
Misschien ook weer een geruststelling
Terug denken aan de leuke momenten en voor de rest naar de toekomst kijken met nieuwe leuke momenten en avonturen! Tijd voor een nieuw hoofdstuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef craftyvirus het volgende:
Maar goed ik snap niet hoe mensen er mee om kunnen gaan.. ik ben een compleet wrak...
Ach, het levert wel prachtige situaties op als je aan de een vraagt hoe het achter de kassa was terwijl ze had gezegd dat ze dierenarts isquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Met teveel vrouwen tegelijk appen is ook niet echt handig.Zoveel informatie vanuit diverse kanten en dan gewoon of dingen gaan vergeten, of dingen door elkaar halen.
hoe is het met je date?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, het levert wel prachtige situaties op als je aan de een vraagt hoe het achter de kassa was terwijl ze had gezegd dat ze dierenarts is
een bro-tip. Zeg niet tegen haar: "hey, ik zag dat je tindert. Ik vind dit niet leuk". Want dan is ze pleite.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef schermafbeelding het volgende:
Date gehad, was bovenverwachting leuk, bij haar thuis. Zoenen enz enz.
Dag erna weer appen, nog steeds leuk, blah blah. Maar nu zag ik op Tinder en FB dat ze rustig doorgaat met Tinderen en vrienden maken. Opzich heb ik daar niks over te zeggen natuurlijk (weet ik), maar ik heb daar wel een beetje een probleem mee. Ben ook wel een beetje achterdochtig aangelegd, door vervelende ervaringen, maar ik denk dan van, dan is ze direct weer opzoek naar nog iets beters (wat ze natuurlijk *onmogelijk* vindt).
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om? Ik heb echt zoiets van, donder dan maar weer op.
Hoe kan je uberhaupt zien dat iemand op tinder zit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef schermafbeelding het volgende:
Dag erna weer appen, nog steeds leuk, blah blah. Maar nu zag ik op Tinder en FB dat ze rustig doorgaat met Tinderen en vrienden maken. Opzich heb ik daar niks over te zeggen natuurlijk (weet ik), maar ik heb daar wel een beetje een probleem mee. Ben ook wel een beetje achterdochtig aangelegd, door vervelende ervaringen, maar ik denk dan van, dan is ze direct weer opzoek naar nog iets beters (wat ze natuurlijk *onmogelijk* vindt).
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om? Ik heb echt zoiets van, donder dan maar weer op.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef schermafbeelding het volgende:
En waarom wil je dan weten wat 'wij' zouden doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef schermafbeelding het volgende:
Hmmmm, ik kom nog wat onenightstands te kortquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.html
Therapiequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef schermafbeelding het volgende:
Beiden zijn niet leuk aldus een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of hij kwam haar daar tegen en knapte geestelijk als een twijgje of hij dacht vrij snel in een ander broekje te komen om zijn gedachten wat te verzetten en kreeg afwijzing na afwijzing.
Denk ik.
Idemquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Hmmmm, ik kom nog wat onenightstands te kort
Toch een voornemen voor 2014 gevonden dus
Ja, hij moet het accepteren dat hij met een slet date.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Therapie
want dit zit toch echt bij jou
als jij zo onzeker bent dat je daar niet mee om kunt gaan moet je wat doen aan die onzekerheid
Het is inderdaad ook nooit een doel op zich geweest en zal dat ook niet worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem
Alhoewel een 1 night stand an sich niet een doel is...
Het is vaak dat het perongeluk gebeurd (meestal door HAAR (verkeerde) keuze
)
Therapie is de enige oplossing.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:42 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, hij moet het accepteren dat hij met een slet date.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:42 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, hij moet het accepteren dat hij met een slet date.
Vind ik ook overdreven om hiervoor gelijk in therapie te gaan.quote:
Als iemand al achterdochtig wordt / iemand wil claimen terwijl er (wat lijkt) 1 date is geweest. Dan klopt er toch iets niet helemaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven om hiervoor gelijk in therapie te gaan.
In mijn ervaring maakt dat soms zelfs meer stuk dan dat het heelt
Ow, dus ik heb nog minimaal zes ONS tegoed? Qua serieuze relaties zit ik al op de helft dus dat is prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.html
Preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand al achterdochtig wordt / iemand wil claimen terwijl er (wat lijkt) 1 date is geweest. Dan klopt er toch iets niet helemaal.
Therapie hoeft natuurlijk niet gelijk, maar hij moet het wel vooral bij zichzelf gaan zoeken en niet bij de ander.
Helder. Al vind ik het zelf ook dubbel, wat Seikcid zegt. Moet nog veel leren op het online dating gebied denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies
Therapie was ook maar half serieus, dat kan hij zelf het beste inschatten
Mijn punt was meer dat dit echt voor 100% bij hem ligt en dat hij de enige is die er iets aan kan en moet doen
Thanks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef conleche het volgende:
Zolang er nog geen relatie is, is het toch niet heel onlogisch dat ze verder kijkt op Tinder? Het wil hoogstens zeggen dat ze niet heel erg verliefd is, maar dat gebeurt maar zelden zo op het eerste gezicht bij een eerste date. Ze vond je leuk genoeg om mee te flikflooien, dus waarschijnlijk wil ze wel nog eens afspreken. (Als het haar beviel tenminste en ze intussen niet groener gras heeft gevonden op Tinder.)
Zorg dat ze je zo leuk gaat vinden dat ze wel verliefd wordt en ze zal vanzelf ophouden met Tinderen. Dat krijg je in ieder geval niet voor elkaar door te gaan zeuren.
Geil. Mits van een vriendin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Schiet me trouwens nu te binnen: ik lag gisteren op de bank met een date. Weet niet eens meer waarom maar we hadden beiden onze telefoons vast. Krijgt zij op dat moment een appje binnen :
ah ok veel plezier! X-je tussen je dijen
"Hij is hier niet, zal ik het dan maar doen?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Schiet me trouwens nu te binnen: ik lag gisteren op de bank met een date. Weet niet eens meer waarom maar we hadden beiden onze telefoons vast. Krijgt zij op dat moment een appje binnen :
Er is maar weinig wat jij niet geil vindt, nietwaar rukkertje?quote:
Ik trek(!) de grens bij poepseks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is maar weinig wat jij niet geil vindt, nietwaar rukkertje?
oh dat interesseert me werkelijk helemaal niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Hij is hier niet, zal ik het dan maar doen?"
Wel zuur hoor (dat berichtje, niet tussen haar benen)
Sommige mensen weten meteen of het wat kan worden (of zeggen dat in ieder geval) en sommige mensen nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Helder. Al vind ik het zelf ook dubbel, wat Seikcid zegt. Moet nog veel leren op het online dating gebied denk ik
Betrap mezelf er ook steeds op dat ik regelmatig kijk wanneer iemand online is geweest en bedenk daar dan zelf een reden bij. Fcking irritant.
Snap ik, je weet tenslotte niet hoe hun relatie isquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh dat interesseert me werkelijk helemaal niks
Je ligt op de bank met een date en je gaat appen? Die moet je me uitleggen. Als ik eenmaal zover ben (hopelijk ooit weer) ben ik toch met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Er zitten twee kanten aan, niet iedereen is hetzelfde. Dus opmerkingen als 'het ligt 100% bij hem' kloppen imo niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sommige mensen weten meteen of het wat kan worden (of zeggen dat in ieder geval) en sommige mensen niet
Ik hoor bij de laatste categorie
Het kan zijn dat jij bij die eerste hoort maar het is niet fair (en niet handig) om dat te projecteren op je date
Dan schrik je iemand alleen maar af
Dat hij er onzeker van wordt, ligt 100% bij hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef watheet het volgende:
[..]
Er zitten twee kanten aan, niet iedereen is hetzelfde. Dus opmerkingen als 'het ligt 100% bij hem' kloppen imo niet.
Zij schrikt met haar gedrag hem of anderen evengoed af. Waardoor hij er ook klaar mee zou kunnen zijn.
edit: En ik zou er in ieder geval niet extra m'n best door gaan doen en achter haar aanlopen omdat ze zo doet.![]()
Ik betrek het waarschijnlijk teveel op mezelf, maar het zou voor mij wel een afknapper kunnen zijn als ze met anderen date tussen onze dates door. Of als ze hier heel actief naar op zoek is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hij er onzeker van wordt, ligt 100% bij hem.
Dat hij t verder niet snapt of niet leuk vindt dat is hem goed recht natuurlijk. Maar realistisch vind ik t niet.
Hetenige wat hij weet is dat zr blijkbaar nog optinder heeft aangemeld en op facebook (geen idee hoe hij dat ziet). Niets gaat over t feit dat ze anderen echt date.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik betrek het waarschijnlijk teveel op mezelf, maar het zou voor mij wel een afknapper kunnen zijn als ze met anderen date tussen onze dates door. Of als ze hier heel actief naar op zoek is.
Blijkbaar is hij zelf ook ingelogd geweest, dus zou zij nu ook hem aan de kant moeten zetten met dezelfde redenatie?
Het heeft niet met onzekerheid te maken maar met trots/ eigenwaarde.
1) ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Je ligt op de bank met een date en je gaat appen? Die moet je me uitleggen. Als ik eenmaal zover ben (hopelijk ooit weer) ben ik toch met andere dingen bezig.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hetenige wat hij weet is dat zr blijkbaar nog optinder heeft aangemeld en op facebook (geen idee hoe hij dat ziet). Niets gaat over t feit dat ze anderen echt date.
En hij zegt zelf dat hij t uit onzekerheid doet.
Er zijn maar weinig mensen (denk ik) die na een eerste dat gelijk al het contact stoppen met evt andere mensen waar ze nog mee in gesprek zijn. Evt logde ze in om te zeggen dat ze aan t daten is met iemand.
AH, de basis van elke goede relatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef watheet het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Misschien zit zij ook wel op tinder om te controleren of hij er ook op zit
Niet de moeite om op deze kromme logica te reageren. Je wil het wel heel graag veroordelen als iemand er anders in staat dan jij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je trots en eigenwaarde af laat hangen van iemand die je nauwelijks kent vind ik dat toch behoorlijk onzeker...
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef watheet het volgende:
[..]
Niet de moeite om op deze kromme logica te reageren. Je wil het wel heel graag veroordelen als iemand er anders in staat dan jij.
Als je zelf beslist met wie ik wel of niet wil doorgaan dan is dat geen onzekerheid..
Dat is wel erg kort door de bocht. Een mens word wie hij is door opvoeding en opgedane ervaringen. Er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat negatieve ervaringen in de (vroege) jeugd een invloed hebben op de latere gedragingen van personen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.
sim-pel
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Een mens word wie hij is door opvoeding en opgedane ervaringen. Er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat negatieve ervaringen in de (vroege) jeugd een invloed hebben op de latere gedragingen van personen.
quote:Hij: Dank....drie simpele vragen; 8 of 23, blauw of oranje, 12 mei of 19 september?
Ik: 8 blauw 12 mei
Hij: Heb je er nog redenen bij?
Ik: Nee niet echt
Ik: ik moest gewoon kiezen toch?
Hij: Ja, ben ook blij met je antwoorden
Hij: Ik las namelijk ooit een test over mensenkennis...en je kan iemand in drie vragen kennen
Ik: Ow nou laat je analyse los
Hij: Wat opvalt is dat jij steeds het eerste antwoord kiest, terwijl het normaal is het laatste antwoord te kiezen
Hij: Kortom, je nam de vragen serieus en beantwoordde ze eerlijk
Hij: Serieus en eerlijk zijn de eerste eigenschappen...
Hij: Dan 8 of 23... In China is 8 een geluksgetal en 23 het ongeluksgetal..... Blijkbaar ben je voor het geluk geboren...
dit jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.
sim-pel
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
Nou hij las ooit
dat is positief toch?
jij zei zelf dat je het dan afkapt omdat het je trots en eigenwaarde krenkt...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.
quote:
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:55 schreef habitue het volgende:
Sinds vandaag weer vrijgezel, Binnenkort maar eens kijken of ik mn wachtwoorden nog weet.
Dat is niet wat je eerder beweerde. Eerder beweerde dat het gedrag van een date je eigenwaarde en trots beïnvloed in negatieve zin. Dus of je spreekt je zelf nu tegen of je hebt je eerder verkeerd uitgedrukt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.
Ja, eerlijk gezegd ben ik er nu ook wel even klaar mee. Wacht nog wel een tijd voor ik echt weer wat ga ondernemen. Al weet je natuurlijk nooit hoe dingen lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sexquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.
Daar heb ik mn portie al wel van gehad afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sex
Dat vond ik dus ook zo gaar daar. Krijg je allemaal van die Sjonnies te zien met blote bast en gouden ketting.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:55 schreef PG18 het volgende:
Ik heb me zojuist weer aangemeld bij Badoo, maar waarom hebben ze er in godsnaam een beoordelingsysteem in zitten waarmee je dus foto's van zowel mannen als vrouwen kan beoordelen.Ik wil geen cijfer van andere mannen krijgen... Sterker nog, ik wil dat ze mijn foto's niet eens te zien krijgen.
Afgezien van je interessante spelling kan je best zelfverzekerd zijn en je laten beinvloeden door je omgeving. Juist goed als je af en toe durft toe te geven dat je fout zit etc. Anders is het arrogantie of egocentrisme of iets dergelijks. Altijd maar de schuld bij anderen/externe factoren leggen is iets wat je hier op fok heel veel ziet, maar zeker niet getuigt van zelfvertrouwen ^^quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.
Dat was ook niet wat ik bedoelde hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:22 schreef rhubarbje het volgende:
Kritisch naar jezelf kijken betekend in mijn ogen juist niet je trots en eigenwaarde af laten hangen van 1 date
die persoon kan jou maar nauwelijks kennen dus op alles wat die persoon zegt moet je juist kritisch reflecteren en dan uitgaan van wat JIJ daar over denkt
juist niet tegengesteldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:02 schreef yats het volgende:
Keitisch naar jezelf kijken heeft niets met zelfvertrouwen te maken. Sterker nog, ze zijn eerder tegengesteld aan elkaar. Iemand met weinig zelfvertrouwen zal juist extreem kritisch naar zichzelf kijken.
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zitHeb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed
echt he!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit dat
en dat allemaal in een post. Knap.
Haha ja ik had hetzelfdequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit dat
en dat allemaal in een post. Knap.
Weet ze eigenlijk zelf wel dat jij haar als je vriendin ziet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zitHeb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed
Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe meer ik van Deezertje lees, hoe meer ik er van overtuigd raak dat hij creepiness factor 100 heeft. Wat een gast
whut?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.
'Mijn vriendin en ik hebben onze eerste date morgen'
Ach, ik ben immer positiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sex
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Wat was dat dan met die tongzoen?
En een kwartier is echt niks
nog dichterbij en ze zouden praktisch buren zijn
wat is dan wel redelijke afstand voor avond activiteiten? 5 minuten? Dan hoop ik dat hij ergens woont met alle faciliteiten op 1 hoop
deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avondquote:
Ok, ik las het alsof ie een date had met iemand waarvan ie in principe het adres nog niet kende en spontaan op bezoek wilde gaan, omdat ze ziek was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avond
Klinkt een beetje deurmatterig allemaal..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt wel erg dramatisch hier allemaal maare.. ja zij weet het natuurlijk ook en we hebben samen besloten het voortaan een relatie te noemen, we vinden elkaar wel degelijk leuk dus. Kwartier afstand is geen probleem, maar vanwege beide drukke dagbesteding spreken we 1-2x per week af, ik zie dat graag toenemen ja. En voor de rest is dit in een lange tijd weer een serieuze relatie (verder dan de eerste paar dates zeg maar) dus is ook weer ff wennen voor mij
Jezus christus.quote:
Ik vind van niet. De vriendin van Deezertje ook niet. Deezertje wil dat wel. Daarnaast wonen ze heel dichtbij elkaar. Volgens mij gaat het er meer om dat hij andere dingen verwacht dan zij. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
Moet je dan minimaal 3x afspreken ofzo?In het begin zag ik mijn vriendin hooguit 2 avonden in de week.
Hoe gaat het met jouw date Thijs? Heb updates gemist denk ik?quote:
Het zal voor iedereen anders zijn, en zelf zou ik ook niet iedere avond bij elkaar op de lip willen zitten. Al zullen er genoeg zijn die dat wel prettig vinden, zeker in het begin van een relatie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. De vriendin van Deezertje ook niet. Deezertje wil dat wel. Daarnaast wonen ze heel dichtbij elkaar. Volgens mij gaat het er meer om dat hij andere dingen verwacht dan zij. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
En als ze ziek was ging je haar niet een kopje soep brengen? Schandaligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef JAOC het volgende:
Pff 3x in de week afspreken? Ik zag mijn vorige ex maximaal 2x in de week terwijl ze op 2 minuten loopafstand van me vandaag woonde haha.
Als je al eens wat sporten doet, eens met je vrienden op stap gaat dan heb je nog maar amper 2 avonden over in de week.
Ik ben blij voor hem, gefeliciteerd. Al klinkt het nogal eenzijdig, dat zij het totaal niet zo ziet en hem misschien een beetje eng vindt in zijn.. enthousiasme.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. De vriendin van Deezertje ook niet. Deezertje wil dat wel. Daarnaast wonen ze heel dichtbij elkaar. Volgens mij gaat het er meer om dat hij andere dingen verwacht dan zij. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
Je was me net voor maar mee eens hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zal voor iedereen anders zijn, en zelf zou ik ook niet iedere avond bij elkaar op de lip willen zitten. Al zullen er genoeg zijn die dat wel prettig vinden, zeker in het begin van een relatie.
Maar nu is er eentje ziek en dan zie je elkaar maar weken helemaal niet? Dan ga je toch langs met een paar dvd's en een gare fruitmand of weet ik veel wat? Het is je vriendin, geen onbekende. Maar misschien ben ik daar wel raar in. Kan ook.
Een kwartier reistijd is relatief dichtbij ja, dat hadden wij ook in het begin. Desondanks maximaal 2 avonden, vanwege school, werk etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn idee, als ik iemand écht erg leuk vindt dan is dat enthousiasme nog wel te doen. Anders krijg ik er al gauw de creeps van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben blij voor hem, gefeliciteerd. Al klinkt het nogal eenzijdig, dat zij het totaal niet zo ziet en hem misschien een beetje eng vindt in zijn.. enthousiasme.
Maar dat kan ook door zijn verhalen komen.
ik vrees dat we dat antwoord nooit krijgen. Heb het hem ook al een keer of 3 gevraagdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw date Thijs? Heb updates gemist denk ik?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw date Thijs? Heb updates gemist denk ik?
Blijkbaar is het heel spannend allemaal, mijn situatiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik vrees dat we dat antwoord nooit krijgen. Heb het hem ook al een keer of 3 gevraagd
Wanneer ik hoor dat de ander geen tijd heeft en er komt geen tegenvoorstel gaan er meteen alarmbellen rinkelen. En niet zonder reden vaak. Dus die ongerustheid kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.
Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet!
Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Mijn ervaring is ook dat zoiets meestal veelzeggend is. Maar ja, wat ik al zeg, het heeft sowieso geen zin daar nu over te beginnen. Ik kijk het wel even aan en als uiteindelijk blijkt dat het een smoes was dan zij het zo. Het lijkt mij leuk nog eens af te spreken en dan zien we verder wel weer. Denkt zij daar anders over, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Wanneer ik hoor dat de ander geen tijd heeft en er komt geen tegenvoorstel gaan er meteen alarmbellen rinkelen. En niet zonder reden vaak. Dus die ongerustheid kan ik me wel voorstellen.
True. Een paar jaar geleden een aantal maanden gedate met het beruchte ''hondenvrouwtje'' uit Breda. Dat verhaal heb ik hier weleens geplaatst. Dat ging ook allemaal goed en aardig, tot ze een bepaalde operatie kreeg aan haar been. Toen zat ze dus thuis en wilde niet afspreken, want; onder de medicijnen bladiebla. Het initiatief kwam telkens van mijn kant en dat blijf ik natuurlijk niet doen, ik heb ook mijn trots.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Wanneer ik hoor dat de ander geen tijd heeft en er komt geen tegenvoorstel gaan er meteen alarmbellen rinkelen. En niet zonder reden vaak. Dus die ongerustheid kan ik me wel voorstellen.
En dit is een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Silenus het volgende:
Dat betekent in 99 van de 100 gevallen dat ze gewoon not just that into you is. Als ze echt supergraag wil komt ze direct met een datum waarop ze wel kan.
Ja dat is eigenlijk ook altijd mijn gedachte hierbij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Silenus het volgende:
Dat betekent in 99 van de 100 gevallen dat ze gewoon not just that into you is. Als ze echt supergraag wil komt ze direct met een datum waarop ze wel kan.
Ja dat het initiatief altijd van mij moet komen ben ik ook altijd snel klaar mee. Misschien soms wel zelfs iets te snel, maar mijn ervaring is dat het anders gewoon nooit wat wordt. Al ken ik ook gevallen waarin de man maar vol bleef houden en uiteindelijk haar toch voor zich wist te winnen. Dat zit gewoon niet zo in mn karakter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True. Een paar jaar geleden een aantal maanden gedate met het beruchte ''hondenvrouwtje'' uit Breda. Dat verhaal heb ik hier weleens geplaatst. Dat ging ook allemaal goed en aardig, tot ze een bepaalde operatie kreeg aan haar been. Toen zat ze dus thuis en wilde niet afspreken, want; onder de medicijnen bladiebla. Het initiatief kwam telkens van mijn kant en dat blijf ik natuurlijk niet doen, ik heb ook mijn trots.
Dus besloot ik het aan haar over te laten. Nooit meer wat gehoord natuurlijk. Tot ze me maanden later een keer zag lopen in de stad en me een stroom aan berichtjes stuurde dat we weer wat moesten gaan drinken etc. Ik heb het er maar bij gelaten. Al vermoed ik dat er nog een andere date in het spel was waar ze net klaar mee was, soit.
Een kwartier is niet eens relatief dichtbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een kwartier reistijd is relatief dichtbij ja, dat hadden wij ook in het begin. Desondanks maximaal 2 avonden, vanwege school, werk etc.
Als ze ziek is, natuurlijk. Anders is een kwartier nog steeds een kwartier wat in totaal een halfuur maakt. Je moet er de tijd voor hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Een kwartier is niet eens relatief dichtbij
Het is gewoon dichtbij.
Des te meer reden haar even te verwennen met wat lekkers en wat aandacht als ze ziek is.
Anders zou ik "we hebben een relatie" toch echt eens gaan heroverwegen
Ik ken zo'n gozer die letterlijk jarenlang achter een meisje aan heeft gezeten. Dat meisje gaf letterlijk aan niets in 'm te zien en ging gewoon door met d'r leven, hier en daar een relatie etc. Die jongen bleef achtervolgen. En nu echt vele jaren later zijn ze een stel geworden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat het initiatief altijd van mij moet komen ben ik ook altijd snel klaar mee. Misschien soms wel zelfs iets te snel, maar mijn ervaring is dat het anders gewoon nooit wat wordt. Al ken ik ook gevallen waarin de man maar vol bleef houden en uiteindelijk haar toch voor zich wist te winnen. Dat zit gewoon niet zo in mn karakter.
Lijkt dat het telefoongesprek met jou tegenviel. Die afstand wist ze daarvoor ook alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over dichtbij gesproken, van de week een Tindermatch die na 4 berichten al haar telefoonnummer gaf en bijna smeekte om te bellen. Prima, leuk en aardig allemaal. Goed gesprek gehad, en aan het einde gaf ze aan dat ze het hierbij wilde laten ivm de afstand![]()
, ze woonde ongeveer 31 km bij mij vandaan. Zeker opzoek naar de buurman of een goede smoes, ik laat haar lekker met rust, het is graag of niet, NEXT
Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Lijkt dat het telefoongesprek met jou tegenviel. Die afstand wist ze daarvoor ook al
Die kutsmoesjes altijd. Zeg gvd gewoon waar het op staat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of niet
Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.
Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet!
Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Dat zegt ook niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen?
Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef rolklem het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gedate die binnen een kwartier afstand van mij vandaan woonde. Al heb ik geen auto dus een kwartier is fietsen of OV, en met beiden ben je al snel minimaal een half uur kwijt. De dichtstbijzijnde en tevens laatste date was 20 minuten verder, op de fiets. Dat is voor mij zó aantrekkelijk om er even heen te gaan dat het ook weer niet werkt, maar dat zal wel komen doordat ik het gewoon echt niet gewend ben.
Oh, wacht. Ik heb laaang geleden iemand gedate die 15 minuten fietsend van mij vandaan woonde, maar dat was mijn eerste serieuze date dus dat tel ik even niet mee. Toen was ik nog heeeuuull anders qua daten
Maakt het voor mij ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.
Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.quote:
Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.
"in het midden"... Amersfoort?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
"in het midden"... Amersfoort?
Groningen is gewoon een roteind ver weg
Maar het is zo'n fijne stad, daar zou ik nog wel een uitzondering voor willen maken.
Zelfs verhuizen zou een optie zijn
Snap ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld
jaaa, ex-Stadjer hier.quote:
Andro!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.
Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches.
Inorite!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, ik ben het wel waard
Maar dan kom je weer terug op "wat is een normale afstand"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.
Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches.
Go Andro en Cocoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
![]()
![]()
![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deze kans kun je niet laten liggen, DP!
Mwah..ik kan in ieder geval wel een middagje met iemand doorbrengen als ik op date ga, of het nou romantisch klikt of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Whaha!. Als het een dusdanige afstand is (lees: meer dan een uur reistijd), dan spreken we halverwege af.. Ik heb al meerdere dates laten varen omdat ze perse wilde dat ik hun kant op kwam.. Been there, done that, didn't get the T-shirt
. Let wel, dit is alleen voor de eerste date, is de klik er, dan maakt het mij niet uit
.
Soms is het zelfs om te buigen dat ze hierheen komen.
Haha, dat is wel de sport inderdaad. Op dag 1 eisen ze dat je maar hun kant op komt, want 'dat is de taak van de man'. Uiteraard niet toegeven, beetje plagen, kutten, zeggen dat je niet kunt, 'dan ga je toch lekker met iemand uit je eigen stad daten', blablalba, en het binnen een paar dagen zo weten om te lullen dat ze in de trein gaan zitten naar jou toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Soms is het zelfs om te buigen dat ze hierheen komen.
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat is wel de sport inderdaad. Op dag 1 eisen ze dat je maar hun kant op komt, want 'dat is de taak van de man'. Uiteraard niet toegeven, beetje plagen, kutten, zeggen dat je niet kunt, 'dan ga je toch lekker met iemand uit je eigen stad daten', blablalba, en het binnen een paar dagen zo weten om te lullen dat ze in de trein gaan zitten naar jou toe.
[ afbeelding ]
Lukt niet altijd uiteraard, maar toch.
Haha, meen je, ik pas er zelf voor om altijd maar de kant op te komen van de "date", het mag best van twee kanten komen. Halverwege is een goed compromis, en negen van de tien stemt daar ook mee in. Dus ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijn
Ik ben sowieso meteen weg als iemand van die 'spelletjes' gaat zitten spelen
van 'aaah toe nou' naar 'durf je niet' tot 'nou dan niet' om maar te zorgen dat je precies doet wat die ander wil
wtf
Komt goed uit toch, ik ben allergisch voor die luie types die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de kerel naar ze toe komt kruipen. Gaan wij mooi niet daten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijn
van 'aaah toe nou' naar 'durf je niet' tot 'nou dan niet' om maar te zorgen dat je precies doet wat die ander wil
wtf
Ze had het over spelletjes spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, meen je, ik pas er zelf voor om altijd maar de kant op te komen van de "date", het mag best van twee kanten komen. Halverwege is een goed compromis, en negen van de tien stemt daar ook mee in. Dus ik zie het probleem niet
Daar ga ik niet vanuit, het is wat ik wilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt goed uit toch, ik ben allergisch voor die luie types die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de kerel naar ze toe komt kruipen. Gaan wij mooi niet daten.
Nee preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze had het over spelletjes spelen volgens mij.
Als iemand het geen moeite vindt om mijn kant op te komen ga ik echt niet zeggen dat het eerlijker is in het midden hoor. Dan trakteer wel ofzo. Iets anders is ook prima, reis best wel graag.
Verstandig. Het is ook zeer doorzichtig allemaal. Een beetje flirten of plagen is prima maar die gefrustreerde stampvoetende kerels die ertussen zitten kun je beter links laten liggen. Zitten veel leukere bij dan datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee precies
Het is ook echt niet zo dat ik per definitie niet de kant van de ander op wil
Ik haak alleen wel meteen af bij dat soort spelletjes
Laatst nog een die een extra foto wilde, en ik had geen zin om dat meteen al te doen
dus toen gingen we het hele scala aan onderhandelingstruucjes door: eerst aardig, dan uitdagen, dan beschuldigend en tot slot het 'nou dan ga ik weg'
oke doeilamzak
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
dus toen gingen we het hele scala aan onderhandelingstruucjes door: eerst aardig, dan uitdagen, dan beschuldigend en tot slot het 'nou dan ga ik weg'
Ik was wel eens benieuwd hoe ver hij zou gaan en of hij zo voorspelbaar zou blijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef eefje801 het volgende:
Dat je niet houdt van die spelletjes wil niet zeggen dat het niet leuk is om dat soort types een beetje extra op te naaien hoor.
Als een stel gieberende pubers telkens elke zin afsluiten met 'hihi' etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spelletjes spelen is ook niet leuk, en als dat voor een eerste date al gaat spelen, dan laat inderdaad maar. We zijn geen 16 meer..
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een stel gieberende pubers telkens elke zin afsluiten met 'hihi' etc.
Een enkele keer vind ik niet erg, maar achter elke zin... No thanks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heen![]()
Erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een enkele keer vind ik niet erg, maar achter elke zin... No thanks.
"We zien elkaar straks! Spannend! Hihihi."
RAARGH!
Precies. Een enkele keer is geen probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.![]()
Of overal "xD" achter typen. Ik ben er echt allergisch voor.
Het zou je nog verbazen hoeveel kerels in die leeftijdscategorie dat doen. Als een giechelend schoolmeisje overal ''hihiiihi'' achter typen. Dan ben je als volwassen kerel ook echt iedere vorm van schaamte voorbij geloof ik. De gemiddelde vrouw droogt daar dan ook sneller van op dan een Frans Bauer concert.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heen![]()
Dat deed ik ook met enige regelmaat.. Vind het iig wel beter dan hihihi oid.. Maar toch, ergens wel beter dat ik dat veel ben gaan minderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet niet eens wat xD is of moet betekenen. Al ben ik zelf erg van de ghehe geloof ik
zelfs sommige volwassen mánnen doen datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
ja, dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen hoeveel kerels in die leeftijdscategorie dat doen. Als een giechelend schoolmeisje overal ''hihiiihi'' achter typen. Dan ben je als volwassen kerel ook echt iedere vorm van schaamte voorbij geloof ik. De gemiddelde vrouw droogt daar dan ook sneller van op dan een Frans Bauer concert.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef Clicks_nl het volgende:
Maar ik wil best een keer jouw kant opkomen hoor
Kijk, Clicks_nl. Zo doe je dat. Gewoon zelf nooit ergens om hoeven te vragen.quote:
dat is niet eens een antwoordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Kijk, Clicks_nl. Zo doe je dat. Gewoon zelf nooit ergens om hoeven te vragen.
Maar, maar door google leer ik je kennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je blijft lachen op Paiq, na 3 regels, wat is je achternaam.. Wat denk je zelf.. Leer mij eerst maar kennen voordat je mij door Google denkt te halen
Haha, gelukkig gebruik ik mijn echte naam niet op Paiq, maar toch, hoe doorzichtig kun je zijn met je vragen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar, maar door google leer ik je kennen![]()
Ik gebruik op paiq idd ook niet mijn echte naam.. Maar als ze erover beginnen, is het standaard, wat een rare naam? Kom je uit friesland ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, gelukkig gebruik ik mijn echte naam niet op Paiq, maar toch, hoe doorzichtig kun je zijn met je vragen..
Is jouw voornaam rolklem?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Waarom gebruiken jullie je echte naam niet? Goed begin van vertrouwen in mijn ogen...
Dit is een forum, geen datingsite.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is jouw voornaam rolklem?
Zodra die foto's zichtbaar zijn, geef ik mijn echte naam.
Vertrouwen zul je toch op de een of andere manier moeten opwekken voordat het gegeven wordt, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Waarom gebruiken jullie je echte naam niet? Goed begin van vertrouwen in mijn ogen...
Als je goed kan redeneren dan is mijn naam er wel uit te halen.. En wat "theKiD" al zegt; het beetje privacy wat er nog is wil ik graag behoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertrouwen zul je toch op de een of andere manier moeten opwekken voordat het gegeven wordt, toch?
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.
Nouja goed, mensen met echt slechte intenties zitten er niet vaak tussen, maar je zult er maar eentje treffen, want ze bestaan natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.
*opent nieuw venster en typt "www.google.nl" in.
Na 5 minuten chatten is mijn naam ook te Googlen, door de dingen die ik zeg (en nee, ik vertel niet mijn achternaam). Lekker belangrijk. Dan weten ze wie je bent. Als op een datingsite zitten het 'slechtste' is wat iemand van je kan weten, dan heb je een vrij onbezorgd leven, buiten dat op een datingsite zitten niet 'slecht' is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.
*opent nieuw venster en typt "www.google.nl" in.
Haha, zelf je naam nu ook niet noemen, leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Na 5 minuten chatten is mijn naam ook te Googlen, door de dingen die ik zeg (en nee, ik vertel niet mijn achternaam). Lekker belangrijk. Dan weten ze wie je bent. Als op een datingsite zitten het 'slechtste' is wat iemand van je kan weten, dan heb je een vrij onbezorgd leven, buiten dat op een datingsite zitten niet 'slecht' is.
Ik bedoel dat ik hun niet mijn achternaam vertelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, zelf je naam nu ook niet noemen, leuk.
Uiteindelijk voordat ik date vertel ik ze wel mijn naam, wees gerust.
Erg rijk aan slechte ervaringen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Erg rijk alleen niet in de vorm van geld
Als iedereen bij elke slechte ervaring ermee op zou houden zou Fok! lang niet zo leuk meer zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens en dat is niet omdat ik nou zo'n geweldige ervaringen heb... het maakt het leven leuker!
Bij elke slechte ervaring?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iedereen bij elke slechte ervaring ermee op zou houden zou Fok! lang niet zo leuk meer zijn
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef eefje801 het volgende:
Speeddates met een naam als: ffrondkijken, ietsvoorerbij, lolgroetjeslol
Ik vind het overigens best vreemd als mensen niet gewoon hun voornaam gebruiken op Paiq. Waarom zou je bang zijn om gegoogled te worden?
Ik heb een achternaam niet nodig. Voornaam en stad is voldoende. En als het dan niet lukt via facebook dan lukt het via google welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel informatie je kan vinden van én over iemand.
Dus je hebt hem wel nodig...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een achternaam niet nodig. Voornaam en stad is voldoende. En als het dan niet lukt via facebook dan lukt het via google wel. Alleen mijn date van maandag heb ik nog steeds niet kunnen vinden facebook/google.
Paiq zit ook aan google/facebook vast op de één of andere manier. Een voornaam is genoeg hoor. Maar dan nog, wat je laat zien op internet daar ben je je toch bewust van als je een beetje op de hoogte bent dus waarom zou je je druk maken dat iemand iets van je kan zien als je dat al vrijwillig met de wereld deelt? Dat is meer wat ik me dan afvraag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel informatie je kan vinden van én over iemand.
Aanbellen rechts bovenin. Just step into my office.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet eens een antwoord
Eensch. Al denk ik ook weleens dat mensen twee keer na moeten denken voordat ze iets online knallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Paiq zit ook aan google/facebook vast op de één of andere manier. Een voornaam is genoeg hoor. Maar dan nog, wat je laat zien op internet daar ben je je toch bewust van als je een beetje op de hoogte bent dus waarom zou je je druk maken dat iemand iets van je kan zien als je dat al vrijwillig met de wereld deelt? Dat is meer wat ik me dan afvraag.
Na drie zinnen vind ik ook wat overdreven maar over het algemeen als het klikt geef ik vrij snel gewoon mijn volledige naam en andersom idem dito.
Ook eens met dat laatste. Heb ook wel eens gehad dat ik echt afknapte op hoe iemand zijn facebook als "Lief dagboek" gebruikte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eensch. Al denk ik ook weleens dat mensen twee keer na moeten denken voordat ze iets online knallen.
Ik kan ook topics gaan openen op fok voor iedere scheet die me dwarszit. Laat me toch gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook eens met dat laatste. Heb ook wel eens gehad dat ik echt afknapte op hoe iemand zijn facebook als "Lief dagboek" gebruikte.
Als het niks boeit kun je je achternaam ook best vertellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef BeamofLight het volgende:
Een achternaam willen weten na 2 zinnen, rot jij eens lekker op.
Toevallig dat date mijn achternaam gisteren vroeg. Ik ben (tig keer(ok, keer 5)) bij haar thuis geweest, zij bij mij, en nu weet ze hem nog niet![]()
Alsof dat ook maar iets boeit ook.
Heb ik tenminste weer wat te lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan ook topics gaan openen op fok voor iedere scheet die me dwarszit. Laat me toch gewoon.
Wat dan? * weethetevennietmeer helemaal niet nieuwsgierig isquote:Op zondag 5 januari 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gister een ontmoeting een beetje verknalt geloof ik omdat ik iets te erg onder de indruk was
Classic...
Zolang die persoon met jou op date wil is er een kans dat het luktquote:Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
Meer een klassiek 'wow jij bent leuk! And out of my league'
Dat heb ik ook al gehad, dat ik in contact kom met 'aparte' mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef nadepauze het volgende:
Dit omschrijft mijn gevoel wel redelijk voor vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn laatste datingsite relatie / ervaring was met een borderliner. Ongelooflijk aantrekkelijk, maar niet geheel verbazingwekkend net zo snel voorbij als dat het begon
Daarvoor een ADHD' er (old skool op een feestje leren kennen), heeft ook maar 6 weken geduurd.
Op de een of andere manier trek ik alleen maar mafkezen aan lijkt het wel
Ja maar soms is iemand zo ongelofelijk lekker dat je zo'n date niet op de automatische piloot kunt doen. Althans, denkt te kunnen doen. Dus ga je ineens nadenken of je een bepaald grapje wel moet maken, of je een move moet maken, of je niet iets ongelofelijk indrukwekkends moet zeggen....omdat je ervan uit gaat dat je date wel wat leuke kerels gewend is.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zolang die persoon met jou op date wil is er een kans dat het luktof het nou 'out of your league' is of niet.
preciesquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar soms is iemand zo ongelofelijk lekker dat je zo'n date niet op de automatische piloot kunt doen. Althans, denkt te kunnen doen. Dus ga je ineens nadenken of je een bepaald grapje wel moet maken, of je een move moet maken, of je niet iets ongelofelijk indrukwekkends moet zeggen....omdat je ervan uit gaat dat je date wel wat leuke kerels gewend is.
Wat natuurlijk nergens op slaat, want je moet gewoon jezelf zijn. Dan ben je ook vaak op je leukst.
Meidjens?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Meidjens die van renaissance/barok/klassieke/romantische periode kunst, muziek, cultuur houden hier? Zo ja, kom maar mee
Van Jazz en Blues(rock) houden is ook een pré.
Oh en een universitaire of HBO opleiding hebben genoten is ook een pré
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee.. Vroeg me alleen af wat dat nu precies was, en wat je ermee wilde bereiken..
Ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?
Dit is niet een datingsite grapsoosquote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?
Hey, ik kon het proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit is niet een datingsite grapsoos
Leugens!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit is niet een datingsite grapsoos
Maar jij kan iedereen hosselenquote:
Wellus!quote:
Kom op, wees dan ook zo creatief om daar op een leuke manier in mee te gaan. Wees zelf ook inventiefquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wellus!
Net best een leuke oneliner op Paiq. Maar nu het gesprek begint meteen een "stel je bent een week vrij en alles is gratis, wat zou je doen?" Waaaarom man, waarom.
Deed ook_gek niet altijd van dergelijke vragen? Is vast een fokker die dacht ermee te kunnen scorenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wellus!
Net best een leuke oneliner op Paiq. Maar nu het gesprek begint meteen een "stel je bent een week vrij en alles is gratis, wat zou je doen?" Waaaarom man, waarom.
Volgens mij wel ja… Hij mag zichzelf nu in 3 woorden omschrijven, ghehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ook_gek niet altijd van dergelijke vragen? Is vast een fokker die dacht ermee te kunnen scoren
Vraag ook even welk dier hij zou willen zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja… Hij mag zichzelf nu in 3 woorden omschrijven, ghehe
Of welk snoepje.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag ook even welk dier hij zou willen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |