abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135014295
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten :P
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zit :) Heb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:02:27 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135014394
Keitisch naar jezelf kijken heeft niets met zelfvertrouwen te maken. Sterker nog, ze zijn eerder tegengesteld aan elkaar. Iemand met weinig zelfvertrouwen zal juist extreem kritisch naar zichzelf kijken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135014442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:02 schreef yats het volgende:
Keitisch naar jezelf kijken heeft niets met zelfvertrouwen te maken. Sterker nog, ze zijn eerder tegengesteld aan elkaar. Iemand met weinig zelfvertrouwen zal juist extreem kritisch naar zichzelf kijken.
juist niet tegengesteld
het gaat er om hoe realistisch je er in bent
iemand die zichzelf goed kent en goed ik kan schatten is denk ik vrij zelfverzekerd: je weet wat je aan jezelf hebt en wanneer anderen een punt hebben en wanneer niet

iemand die te kritisch is en daarom onrealistische dingen van zijn of haar omgeving over neemt is denk ik eerder onzeker
altijd luisteren naar die negatieve stemmen in je omgeving

zelfreflectie is hierin (en in ongeveer alles wat je doet) erg belangrijk denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135015104
Heb dit weekend een date met een vrouw die op haar eerste foto een handboei in haar mond heeft *) ~O>
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:00:20 #130
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135015244
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten :P
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zit :) Heb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed ;)
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit dat

en dat allemaal in een post. Knap.
pi_135015286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt he!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:16:16 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135015595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Haha ja ik had hetzelfde :D
pi_135016441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Weet ze eigenlijk zelf wel dat jij haar als je vriendin ziet?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135016512
Hoe meer ik van Deezertje lees, hoe meer ik er van overtuigd raak dat hij creepiness factor 100 heeft. Wat een gast _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:04:31 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_135016717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe meer ik van Deezertje lees, hoe meer ik er van overtuigd raak dat hij creepiness factor 100 heeft. Wat een gast _O-
Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.

'Mijn vriendin en ik hebben onze eerste date morgen O+'
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_135016763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.

'Mijn vriendin en ik hebben onze eerste date morgen O+'
whut?

Ideaal slachtoffer voor een catfish...

Ben je toevallig autistisch deezertje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:12:53 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135016932
Mijn bedoeling was niet om Deezer(tje...) af te kraken. Hij was toch ook die tongzoen-knul toch?

Ach, hij heeft tenminste een date.
pi_135016990
De tongzoenknul inderdaad. En verder is het niet om af te kraken, maar gewoon raar. Hij woont op een kwartiertje afstand van zijn ''vriendin'' en één van de twee is ziek. Dus ga je er niet even langs vol goede zorgen, maar wacht je tot ze weer eens tijd heeft om te daten. En dan haar paniek toen bleek dat hij haar adres wist ook.

Ik mis hier echt wat.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:16:44 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135017037
Ik mis sowieso de hele geschiedenis ;(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 januari 2014 @ 11:18:09 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135017082
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sex :P
Ach, ik ben immer positief :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135017200
Wat was dat dan met die tongzoen?

En een kwartier is echt niks
nog dichterbij en ze zouden praktisch buren zijn
wat is dan wel redelijke afstand voor avond activiteiten? 5 minuten? Dan hoop ik dat hij ergens woont met alle faciliteiten op 1 hoop
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:25:36 #142
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135017282
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Wat was dat dan met die tongzoen?

En een kwartier is echt niks
nog dichterbij en ze zouden praktisch buren zijn
wat is dan wel redelijke afstand voor avond activiteiten? 5 minuten? Dan hoop ik dat hij ergens woont met alle faciliteiten op 1 hoop
Waar heb je het over? :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135017432
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Waar heb je het over? :')
deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:31:55 #144
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135017487
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avond
Ok, ik las het alsof ie een date had met iemand waarvan ie in principe het adres nog niet kende en spontaan op bezoek wilde gaan, omdat ze ziek was.
pi_135017827
Klinkt wel erg dramatisch hier allemaal maare.. ja zij weet het natuurlijk ook en we hebben samen besloten het voortaan een relatie te noemen, we vinden elkaar wel degelijk leuk dus. Kwartier afstand is geen probleem, maar vanwege beide drukke dagbesteding spreken we 1-2x per week af, ik zie dat graag toenemen ja. En voor de rest is dit in een lange tijd weer een serieuze relatie (verder dan de eerste paar dates zeg maar) dus is ook weer ff wennen voor mij :P
pi_135017892
Van dit topic wil ik altijd NOG minder graag daten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135018066
Tja ik vind het erg voorbarig om dit een serieuze relatie te noemen, vooral door de dingen die je steeds schrijft (ik hoop haar nog te zien, we zien elkaar 2 weken niet zonder echte reden, ze was in paniek omdat ik haar adres wist)

Maar goed als jullie zo veel behoefte hebben aan (zware) labeltjes en jullie worden daar gelukkig van: more power to ya!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:56:36 #148
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135018100
Zullen we stemmen of het een echte relatie is? Dat lijkt mij wel praktisch.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:58:23 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135018157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt wel erg dramatisch hier allemaal maare.. ja zij weet het natuurlijk ook en we hebben samen besloten het voortaan een relatie te noemen, we vinden elkaar wel degelijk leuk dus. Kwartier afstand is geen probleem, maar vanwege beide drukke dagbesteding spreken we 1-2x per week af, ik zie dat graag toenemen ja. En voor de rest is dit in een lange tijd weer een serieuze relatie (verder dan de eerste paar dates zeg maar) dus is ook weer ff wennen voor mij :P
Klinkt een beetje deurmatterig allemaal..
Maar ja, zolang je daar blij van wordt, gewoon van genieten.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:00:14 #150
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135018224
Moet je dan minimaal 3x afspreken ofzo? :') In het begin zag ik mijn vriendin hooguit 2 avonden in de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')