Niet de moeite om op deze kromme logica te reageren. Je wil het wel heel graag veroordelen als iemand er anders in staat dan jij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je trots en eigenwaarde af laat hangen van iemand die je nauwelijks kent vind ik dat toch behoorlijk onzeker...
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef watheet het volgende:
[..]
Niet de moeite om op deze kromme logica te reageren. Je wil het wel heel graag veroordelen als iemand er anders in staat dan jij.
Als je zelf beslist met wie ik wel of niet wil doorgaan dan is dat geen onzekerheid..
Dat is wel erg kort door de bocht. Een mens word wie hij is door opvoeding en opgedane ervaringen. Er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat negatieve ervaringen in de (vroege) jeugd een invloed hebben op de latere gedragingen van personen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.
sim-pel
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Een mens word wie hij is door opvoeding en opgedane ervaringen. Er zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat negatieve ervaringen in de (vroege) jeugd een invloed hebben op de latere gedragingen van personen.
quote:Hij: Dank....drie simpele vragen; 8 of 23, blauw of oranje, 12 mei of 19 september?
Ik: 8 blauw 12 mei
Hij: Heb je er nog redenen bij?
Ik: Nee niet echt
Ik: ik moest gewoon kiezen toch?
Hij: Ja, ben ook blij met je antwoorden
Hij: Ik las namelijk ooit een test over mensenkennis...en je kan iemand in drie vragen kennen
Ik: Ow nou laat je analyse los
Hij: Wat opvalt is dat jij steeds het eerste antwoord kiest, terwijl het normaal is het laatste antwoord te kiezen
Hij: Kortom, je nam de vragen serieus en beantwoordde ze eerlijk
Hij: Serieus en eerlijk zijn de eerste eigenschappen...
Hij: Dan 8 of 23... In China is 8 een geluksgetal en 23 het ongeluksgetal..... Blijkbaar ben je voor het geluk geboren...
dit jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar als jij je eigenwaarde en tros van een ander laat afhangen is dat wel onzekerheid. Mensen die hun eigen gang gaan, eigenwaarde hebben en hun trots hebben om wie ze zelf zijn zonder deze te laten beïnvloeden door externe factoren zijn zelf verzekerd. Indien een persoon daar andere mensen of gebeurtenissen voor nodig hebben is dat zeer zeker een teken van onzekerheid.
sim-pel
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
Nou hij las ooit
dat is positief toch?
jij zei zelf dat je het dan afkapt omdat het je trots en eigenwaarde krenkt...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.
quote:
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:55 schreef habitue het volgende:
Sinds vandaag weer vrijgezel, Binnenkort maar eens kijken of ik mn wachtwoorden nog weet.
Dat is niet wat je eerder beweerde. Eerder beweerde dat het gedrag van een date je eigenwaarde en trots beïnvloed in negatieve zin. Dus of je spreekt je zelf nu tegen of je hebt je eerder verkeerd uitgedrukt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, simpel. Als ik afknap op het gedrag van mijn date is dat geen onzekerheid, maar dan beslis ik dat ze niet goed bij me past. next.
Ja, eerlijk gezegd ben ik er nu ook wel even klaar mee. Wacht nog wel een tijd voor ik echt weer wat ga ondernemen. Al weet je natuurlijk nooit hoe dingen lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sexquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, jammer te horen. Slecht begin van het nieuwe jaar.
Daar heb ik mn portie al wel van gehad afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sex
Dat vond ik dus ook zo gaar daar. Krijg je allemaal van die Sjonnies te zien met blote bast en gouden ketting.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:55 schreef PG18 het volgende:
Ik heb me zojuist weer aangemeld bij Badoo, maar waarom hebben ze er in godsnaam een beoordelingsysteem in zitten waarmee je dus foto's van zowel mannen als vrouwen kan beoordelen.Ik wil geen cijfer van andere mannen krijgen... Sterker nog, ik wil dat ze mijn foto's niet eens te zien krijgen.
Afgezien van je interessante spelling kan je best zelfverzekerd zijn en je laten beinvloeden door je omgeving. Juist goed als je af en toe durft toe te geven dat je fout zit etc. Anders is het arrogantie of egocentrisme of iets dergelijks. Altijd maar de schuld bij anderen/externe factoren leggen is iets wat je hier op fok heel veel ziet, maar zeker niet getuigt van zelfvertrouwen ^^quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik beweer toch nergens anders? Echter spreken van zelf verzekerd en afhankelijk zijn door je omgeving staan lijn recht tegen elkaar. Als je laat beïnvloeden en zelfs afhankelijk bent van je omgeving kan je niet spreken van zelf verzekerd zijn.
Dat was ook niet wat ik bedoelde hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:22 schreef rhubarbje het volgende:
Kritisch naar jezelf kijken betekend in mijn ogen juist niet je trots en eigenwaarde af laten hangen van 1 date
die persoon kan jou maar nauwelijks kennen dus op alles wat die persoon zegt moet je juist kritisch reflecteren en dan uitgaan van wat JIJ daar over denkt
juist niet tegengesteldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:02 schreef yats het volgende:
Keitisch naar jezelf kijken heeft niets met zelfvertrouwen te maken. Sterker nog, ze zijn eerder tegengesteld aan elkaar. Iemand met weinig zelfvertrouwen zal juist extreem kritisch naar zichzelf kijken.
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zitHeb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed
echt he!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit dat
en dat allemaal in een post. Knap.
Haha ja ik had hetzelfdequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vriendin, wil nog eens afspreken, ga ervan uit dat
en dat allemaal in een post. Knap.
Weet ze eigenlijk zelf wel dat jij haar als je vriendin ziet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Tinderen na het daten doe ik ook gewoon hoor, maar is niet zo aan te raden... je vindt altijd (!) wel een mooiere vrouw dicht bij huis... maar of ze ook een leuke persoonlijkheid heeft is maar af te wachten
Heb het zelf leuk met mijn vriendin, maar nu al 2 weken niet afgesproken door vakantie en nu is ze ziek.. zit je zo op 3 weken en dat vind ik toch net ff wat te lang. Ze gaf wel aan volgende week alle avonden vrij te houden dus ze wil graag nog eens afspreken, dus ga er vanuit dat het nog goed zitHeb ff gekeken wanneer zij voor het laatst op Tinder was, eind november, dus dat zit wel goed
Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe meer ik van Deezertje lees, hoe meer ik er van overtuigd raak dat hij creepiness factor 100 heeft. Wat een gast
whut?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij doet zo aardig zijn best. Ik moest ook zijn bericht drie keer lezen en daarna terugbladeren in oude topics om vervolgens te concluderen dat dit erg... creepy klinkt.
'Mijn vriendin en ik hebben onze eerste date morgen'
Ach, ik ben immer positiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken en dit als een kans zien om los te gaan qua drank, stappen en sex
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Wat was dat dan met die tongzoen?
En een kwartier is echt niks
nog dichterbij en ze zouden praktisch buren zijn
wat is dan wel redelijke afstand voor avond activiteiten? 5 minuten? Dan hoop ik dat hij ergens woont met alle faciliteiten op 1 hoop
deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avondquote:
Ok, ik las het alsof ie een date had met iemand waarvan ie in principe het adres nog niet kende en spontaan op bezoek wilde gaan, omdat ze ziek was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deezertje kan s avonds niet naar zijn vriendin om dat hij een kwartier onderweg is. Dat is te lang voor een activiteit in de avond/bezoekje in de avond
Klinkt een beetje deurmatterig allemaal..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt wel erg dramatisch hier allemaal maare.. ja zij weet het natuurlijk ook en we hebben samen besloten het voortaan een relatie te noemen, we vinden elkaar wel degelijk leuk dus. Kwartier afstand is geen probleem, maar vanwege beide drukke dagbesteding spreken we 1-2x per week af, ik zie dat graag toenemen ja. En voor de rest is dit in een lange tijd weer een serieuze relatie (verder dan de eerste paar dates zeg maar) dus is ook weer ff wennen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |