abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:01:39 #151
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135018269
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef MissGump het volgende:
We hebben weer een pareltje!

[..]

;(
Jezus christus.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:06:25 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135018443
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef Seikcid het volgende:
Moet je dan minimaal 3x afspreken ofzo? :') In het begin zag ik mijn vriendin hooguit 2 avonden in de week.
Ik vind van niet. De vriendin van Deezertje ook niet. Deezertje wil dat wel. Daarnaast wonen ze heel dichtbij elkaar. Volgens mij gaat het er meer om dat hij andere dingen verwacht dan zij. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
pi_135018513
Pff 3x in de week afspreken? Ik zag mijn vorige ex maximaal 2x in de week terwijl ze op 2 minuten loopafstand van me vandaag woonde haha.

Als je al eens wat sporten doet, eens met je vrienden op stap gaat dan heb je nog maar amper 2 avonden over in de week.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:10:11 #154
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_135018568
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, ik ben immer positief :P
Hoe gaat het met jouw date Thijs? Heb updates gemist denk ik?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_135018662
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind van niet. De vriendin van Deezertje ook niet. Deezertje wil dat wel. Daarnaast wonen ze heel dichtbij elkaar. Volgens mij gaat het er meer om dat hij andere dingen verwacht dan zij. Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
Het zal voor iedereen anders zijn, en zelf zou ik ook niet iedere avond bij elkaar op de lip willen zitten. Al zullen er genoeg zijn die dat wel prettig vinden, zeker in het begin van een relatie.

Maar nu is er eentje ziek en dan zie je elkaar maar weken helemaal niet? Dan ga je toch langs met een paar dvd's en een gare fruitmand of weet ik veel wat? Het is je vriendin, geen onbekende. Maar misschien ben ik daar wel raar in. Kan ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:13:07 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135018673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef JAOC het volgende:
Pff 3x in de week afspreken? Ik zag mijn vorige ex maximaal 2x in de week terwijl ze op 2 minuten loopafstand van me vandaag woonde haha.

Als je al eens wat sporten doet, eens met je vrienden op stap gaat dan heb je nog maar amper 2 avonden over in de week.
En als ze ziek was ging je haar niet een kopje soep brengen? Schandalig
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:13:09 #157
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_135018674
quote:

[..]

Ik ben blij voor hem, gefeliciteerd. Al klinkt het nogal eenzijdig, dat zij het totaal niet zo ziet en hem misschien een beetje eng vindt in zijn.. enthousiasme.

Maar dat kan ook door zijn verhalen komen. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:13:38 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135018695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het zal voor iedereen anders zijn, en zelf zou ik ook niet iedere avond bij elkaar op de lip willen zitten. Al zullen er genoeg zijn die dat wel prettig vinden, zeker in het begin van een relatie.

Maar nu is er eentje ziek en dan zie je elkaar maar weken helemaal niet? Dan ga je toch langs met een paar dvd's en een gare fruitmand of weet ik veel wat? Het is je vriendin, geen onbekende. Maar misschien ben ik daar wel raar in. Kan ook.
Je was me net voor maar mee eens hoor.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:13:45 #159
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135018697
quote:

[..]

Een kwartier reistijd is relatief dichtbij ja, dat hadden wij ook in het begin. Desondanks maximaal 2 avonden, vanwege school, werk etc.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:15:06 #160
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135018744
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik ben blij voor hem, gefeliciteerd. Al klinkt het nogal eenzijdig, dat zij het totaal niet zo ziet en hem misschien een beetje eng vindt in zijn.. enthousiasme.

Maar dat kan ook door zijn verhalen komen. :)
Mijn idee, als ik iemand écht erg leuk vindt dan is dat enthousiasme nog wel te doen. Anders krijg ik er al gauw de creeps van.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:17:09 #161
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135018812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

ik vrees dat we dat antwoord nooit krijgen. Heb het hem ook al een keer of 3 gevraagd :'(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 januari 2014 @ 12:26:31 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135019155
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik vrees dat we dat antwoord nooit krijgen. Heb het hem ook al een keer of 3 gevraagd :'(
Blijkbaar is het heel spannend allemaal, mijn situatie :D

Op dit moment heb ik voor mezelf besloten dit niet door te zetten. Het is heel gezellig en we hebben leuk contact, maar ik voel in mezelf dat ik voorlopig nog geen behoefte heb aan een relatie in mijn leven. Dat dacht ik eerst wel, maar als ik naar mijn eigen toestand en leven kijk heb ik op dit moment andere prioriteiten die ik eerst wil nastreven :)

Ze kon het begrijpen en waardeerde mijn eerlijkheid. Ik houd het lekker vriendschappelijk en we spreken zeker nog wat af. Al zal het dan vriendschappelijk zijn voor het moment en daar hebben we allebei vrede mee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:27:11 #163
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135019172
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.

Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet! :+

Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135019334
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.

Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet! :+

Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Wanneer ik hoor dat de ander geen tijd heeft en er komt geen tegenvoorstel gaan er meteen alarmbellen rinkelen. En niet zonder reden vaak. Dus die ongerustheid kan ik me wel voorstellen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:34:18 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135019406
Dat betekent in 99 van de 100 gevallen dat ze gewoon not just that into you is. Als ze echt supergraag wil komt ze direct met een datum waarop ze wel kan.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:34:56 #166
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135019423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Wanneer ik hoor dat de ander geen tijd heeft en er komt geen tegenvoorstel gaan er meteen alarmbellen rinkelen. En niet zonder reden vaak. Dus die ongerustheid kan ik me wel voorstellen.
Mijn ervaring is ook dat zoiets meestal veelzeggend is. Maar ja, wat ik al zeg, het heeft sowieso geen zin daar nu over te beginnen. Ik kijk het wel even aan en als uiteindelijk blijkt dat het een smoes was dan zij het zo. Het lijkt mij leuk nog eens af te spreken en dan zien we verder wel weer. Denkt zij daar anders over, dan houdt het op.
pi_135019585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef habitue het volgende:

[..]

True. Een paar jaar geleden een aantal maanden gedate met het beruchte ''hondenvrouwtje'' uit Breda. Dat verhaal heb ik hier weleens geplaatst. Dat ging ook allemaal goed en aardig, tot ze een bepaalde operatie kreeg aan haar been. Toen zat ze dus thuis en wilde niet afspreken, want; onder de medicijnen bladiebla. Het initiatief kwam telkens van mijn kant en dat blijf ik natuurlijk niet doen, ik heb ook mijn trots.

Dus besloot ik het aan haar over te laten. Nooit meer wat gehoord natuurlijk. Tot ze me maanden later een keer zag lopen in de stad en me een stroom aan berichtjes stuurde dat we weer wat moesten gaan drinken etc. Ik heb het er maar bij gelaten. Al vermoed ik dat er nog een andere date in het spel was waar ze net klaar mee was, soit.
pi_135019609
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Silenus het volgende:
Dat betekent in 99 van de 100 gevallen dat ze gewoon not just that into you is. Als ze echt supergraag wil komt ze direct met een datum waarop ze wel kan.
En dit is een waarheid als een koe.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:49:29 #169
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135019812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Silenus het volgende:
Ja dat is eigenlijk ook altijd mijn gedachte hierbij.
pi_135020267
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

True. Een paar jaar geleden een aantal maanden gedate met het beruchte ''hondenvrouwtje'' uit Breda. Dat verhaal heb ik hier weleens geplaatst. Dat ging ook allemaal goed en aardig, tot ze een bepaalde operatie kreeg aan haar been. Toen zat ze dus thuis en wilde niet afspreken, want; onder de medicijnen bladiebla. Het initiatief kwam telkens van mijn kant en dat blijf ik natuurlijk niet doen, ik heb ook mijn trots.

Dus besloot ik het aan haar over te laten. Nooit meer wat gehoord natuurlijk. Tot ze me maanden later een keer zag lopen in de stad en me een stroom aan berichtjes stuurde dat we weer wat moesten gaan drinken etc. Ik heb het er maar bij gelaten. Al vermoed ik dat er nog een andere date in het spel was waar ze net klaar mee was, soit.
Ja dat het initiatief altijd van mij moet komen ben ik ook altijd snel klaar mee. Misschien soms wel zelfs iets te snel, maar mijn ervaring is dat het anders gewoon nooit wat wordt. Al ken ik ook gevallen waarin de man maar vol bleef houden en uiteindelijk haar toch voor zich wist te winnen. Dat zit gewoon niet zo in mn karakter.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135020967
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Een kwartier reistijd is relatief dichtbij ja, dat hadden wij ook in het begin. Desondanks maximaal 2 avonden, vanwege school, werk etc.
Een kwartier is niet eens relatief dichtbij
Het is gewoon dichtbij.
Des te meer reden haar even te verwennen met wat lekkers en wat aandacht als ze ziek is.

Anders zou ik "we hebben een relatie" toch echt eens gaan heroverwegen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:26:35 #172
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135021056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Een kwartier is niet eens relatief dichtbij
Het is gewoon dichtbij.
Des te meer reden haar even te verwennen met wat lekkers en wat aandacht als ze ziek is.

Anders zou ik "we hebben een relatie" toch echt eens gaan heroverwegen
Als ze ziek is, natuurlijk. Anders is een kwartier nog steeds een kwartier wat in totaal een halfuur maakt. Je moet er de tijd voor hebben.
pi_135021365
Over dichtbij gesproken, van de week een Tindermatch die na 4 berichten al haar telefoonnummer gaf en bijna smeekte om te bellen. Prima, leuk en aardig allemaal. Goed gesprek gehad, en aan het einde gaf ze aan dat ze het hierbij wilde laten ivm de afstand :o :N, ze woonde ongeveer 31 km bij mij vandaan. Zeker opzoek naar de buurman of een goede smoes, ik laat haar lekker met rust, het is graag of niet, NEXT :Y
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:43:41 #174
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135021772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat het initiatief altijd van mij moet komen ben ik ook altijd snel klaar mee. Misschien soms wel zelfs iets te snel, maar mijn ervaring is dat het anders gewoon nooit wat wordt. Al ken ik ook gevallen waarin de man maar vol bleef houden en uiteindelijk haar toch voor zich wist te winnen. Dat zit gewoon niet zo in mn karakter.
Ik ken zo'n gozer die letterlijk jarenlang achter een meisje aan heeft gezeten. Dat meisje gaf letterlijk aan niets in 'm te zien en ging gewoon door met d'r leven, hier en daar een relatie etc. Die jongen bleef achtervolgen. En nu echt vele jaren later zijn ze een stel geworden. :{ Ik zou mij daar nooit meer lekker bij voelen.
pi_135021801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over dichtbij gesproken, van de week een Tindermatch die na 4 berichten al haar telefoonnummer gaf en bijna smeekte om te bellen. Prima, leuk en aardig allemaal. Goed gesprek gehad, en aan het einde gaf ze aan dat ze het hierbij wilde laten ivm de afstand :o :N, ze woonde ongeveer 31 km bij mij vandaan. Zeker opzoek naar de buurman of een goede smoes, ik laat haar lekker met rust, het is graag of niet, NEXT :Y
Lijkt dat het telefoongesprek met jou tegenviel. Die afstand wist ze daarvoor ook al ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')