Inorite!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, ik ben het wel waard
Maar dan kom je weer terug op "wat is een normale afstand"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.
Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches.
Go Andro en Cocoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deze kans kun je niet laten liggen, DP!
Mwah..ik kan in ieder geval wel een middagje met iemand doorbrengen als ik op date ga, of het nou romantisch klikt of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Whaha!. Als het een dusdanige afstand is (lees: meer dan een uur reistijd), dan spreken we halverwege af.. Ik heb al meerdere dates laten varen omdat ze perse wilde dat ik hun kant op kwam.. Been there, done that, didn't get the T-shirt
. Let wel, dit is alleen voor de eerste date, is de klik er, dan maakt het mij niet uit
.
Soms is het zelfs om te buigen dat ze hierheen komen.
Haha, dat is wel de sport inderdaad. Op dag 1 eisen ze dat je maar hun kant op komt, want 'dat is de taak van de man'. Uiteraard niet toegeven, beetje plagen, kutten, zeggen dat je niet kunt, 'dan ga je toch lekker met iemand uit je eigen stad daten', blablalba, en het binnen een paar dagen zo weten om te lullen dat ze in de trein gaan zitten naar jou toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Soms is het zelfs om te buigen dat ze hierheen komen.
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat is wel de sport inderdaad. Op dag 1 eisen ze dat je maar hun kant op komt, want 'dat is de taak van de man'. Uiteraard niet toegeven, beetje plagen, kutten, zeggen dat je niet kunt, 'dan ga je toch lekker met iemand uit je eigen stad daten', blablalba, en het binnen een paar dagen zo weten om te lullen dat ze in de trein gaan zitten naar jou toe.
[ afbeelding ]
Lukt niet altijd uiteraard, maar toch.
Haha, meen je, ik pas er zelf voor om altijd maar de kant op te komen van de "date", het mag best van twee kanten komen. Halverwege is een goed compromis, en negen van de tien stemt daar ook mee in. Dus ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijn
Ik ben sowieso meteen weg als iemand van die 'spelletjes' gaat zitten spelen
van 'aaah toe nou' naar 'durf je niet' tot 'nou dan niet' om maar te zorgen dat je precies doet wat die ander wil
wtf
Komt goed uit toch, ik ben allergisch voor die luie types die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de kerel naar ze toe komt kruipen. Gaan wij mooi niet daten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar zou ik echt zo allergisch voor zijn
van 'aaah toe nou' naar 'durf je niet' tot 'nou dan niet' om maar te zorgen dat je precies doet wat die ander wil
wtf
Ze had het over spelletjes spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, meen je, ik pas er zelf voor om altijd maar de kant op te komen van de "date", het mag best van twee kanten komen. Halverwege is een goed compromis, en negen van de tien stemt daar ook mee in. Dus ik zie het probleem niet
Daar ga ik niet vanuit, het is wat ik wilquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt goed uit toch, ik ben allergisch voor die luie types die er maar gemakshalve vanuit gaan dat de kerel naar ze toe komt kruipen. Gaan wij mooi niet daten.
Nee preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze had het over spelletjes spelen volgens mij.
Als iemand het geen moeite vindt om mijn kant op te komen ga ik echt niet zeggen dat het eerlijker is in het midden hoor. Dan trakteer wel ofzo. Iets anders is ook prima, reis best wel graag.
Verstandig. Het is ook zeer doorzichtig allemaal. Een beetje flirten of plagen is prima maar die gefrustreerde stampvoetende kerels die ertussen zitten kun je beter links laten liggen. Zitten veel leukere bij dan datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee precies
Het is ook echt niet zo dat ik per definitie niet de kant van de ander op wil
Ik haak alleen wel meteen af bij dat soort spelletjes
Laatst nog een die een extra foto wilde, en ik had geen zin om dat meteen al te doen
dus toen gingen we het hele scala aan onderhandelingstruucjes door: eerst aardig, dan uitdagen, dan beschuldigend en tot slot het 'nou dan ga ik weg'
oke doeilamzak
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
dus toen gingen we het hele scala aan onderhandelingstruucjes door: eerst aardig, dan uitdagen, dan beschuldigend en tot slot het 'nou dan ga ik weg'
Ik was wel eens benieuwd hoe ver hij zou gaan en of hij zo voorspelbaar zou blijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef eefje801 het volgende:
Dat je niet houdt van die spelletjes wil niet zeggen dat het niet leuk is om dat soort types een beetje extra op te naaien hoor.
Als een stel gieberende pubers telkens elke zin afsluiten met 'hihi' etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Spelletjes spelen is ook niet leuk, en als dat voor een eerste date al gaat spelen, dan laat inderdaad maar. We zijn geen 16 meer..
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een stel gieberende pubers telkens elke zin afsluiten met 'hihi' etc.
Een enkele keer vind ik niet erg, maar achter elke zin... No thanks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heen![]()
Erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een enkele keer vind ik niet erg, maar achter elke zin... No thanks.
"We zien elkaar straks! Spannend! Hihihi."
RAARGH!
Precies. Een enkele keer is geen probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.![]()
Of overal "xD" achter typen. Ik ben er echt allergisch voor.
Het zou je nog verbazen hoeveel kerels in die leeftijdscategorie dat doen. Als een giechelend schoolmeisje overal ''hihiiihi'' achter typen. Dan ben je als volwassen kerel ook echt iedere vorm van schaamte voorbij geloof ik. De gemiddelde vrouw droogt daar dan ook sneller van op dan een Frans Bauer concert.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zelfs volwassen vrouwen doen daar nog aan mee.. In de 30 en 40, waar gaat het heen![]()
Dat deed ik ook met enige regelmaat.. Vind het iig wel beter dan hihihi oid.. Maar toch, ergens wel beter dat ik dat veel ben gaan minderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet niet eens wat xD is of moet betekenen. Al ben ik zelf erg van de ghehe geloof ik
zelfs sommige volwassen mánnen doen datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
ja, dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen hoeveel kerels in die leeftijdscategorie dat doen. Als een giechelend schoolmeisje overal ''hihiiihi'' achter typen. Dan ben je als volwassen kerel ook echt iedere vorm van schaamte voorbij geloof ik. De gemiddelde vrouw droogt daar dan ook sneller van op dan een Frans Bauer concert.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef Clicks_nl het volgende:
Maar ik wil best een keer jouw kant opkomen hoor
Kijk, Clicks_nl. Zo doe je dat. Gewoon zelf nooit ergens om hoeven te vragen.quote:
dat is niet eens een antwoordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Kijk, Clicks_nl. Zo doe je dat. Gewoon zelf nooit ergens om hoeven te vragen.
Maar, maar door google leer ik je kennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je blijft lachen op Paiq, na 3 regels, wat is je achternaam.. Wat denk je zelf.. Leer mij eerst maar kennen voordat je mij door Google denkt te halen
Haha, gelukkig gebruik ik mijn echte naam niet op Paiq, maar toch, hoe doorzichtig kun je zijn met je vragen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar, maar door google leer ik je kennen![]()
Ik gebruik op paiq idd ook niet mijn echte naam.. Maar als ze erover beginnen, is het standaard, wat een rare naam? Kom je uit friesland ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, gelukkig gebruik ik mijn echte naam niet op Paiq, maar toch, hoe doorzichtig kun je zijn met je vragen..
Is jouw voornaam rolklem?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Waarom gebruiken jullie je echte naam niet? Goed begin van vertrouwen in mijn ogen...
Dit is een forum, geen datingsite.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is jouw voornaam rolklem?
Zodra die foto's zichtbaar zijn, geef ik mijn echte naam.
Vertrouwen zul je toch op de een of andere manier moeten opwekken voordat het gegeven wordt, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Waarom gebruiken jullie je echte naam niet? Goed begin van vertrouwen in mijn ogen...
Als je goed kan redeneren dan is mijn naam er wel uit te halen.. En wat "theKiD" al zegt; het beetje privacy wat er nog is wil ik graag behoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef rolklem het volgende:
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertrouwen zul je toch op de een of andere manier moeten opwekken voordat het gegeven wordt, toch?
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.
Nouja goed, mensen met echt slechte intenties zitten er niet vaak tussen, maar je zult er maar eentje treffen, want ze bestaan natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van het góede in iemand in plaats van het slechte. Dus vertrouw ik iemand bij voorbaat. Plus een voornaam op een datingsite gebruiken zegt nog niks, of je moet écht een unieke naam hebben, maar die zijn er zelden. Je bent niet te Googlen bij de meeste datingsites dus het maakt alleen maar uit voor de mensen waarmee je praat.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.
*opent nieuw venster en typt "www.google.nl" in.
Na 5 minuten chatten is mijn naam ook te Googlen, door de dingen die ik zeg (en nee, ik vertel niet mijn achternaam). Lekker belangrijk. Dan weten ze wie je bent. Als op een datingsite zitten het 'slechtste' is wat iemand van je kan weten, dan heb je een vrij onbezorgd leven, buiten dat op een datingsite zitten niet 'slecht' is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd uit van het goede in de mens, dat is nu veranderd. Die les heb ik inmiddels geleerd. En ja, mijn naam is vrij uniek, dus ook zo gevonden.
*opent nieuw venster en typt "www.google.nl" in.
Haha, zelf je naam nu ook niet noemen, leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Na 5 minuten chatten is mijn naam ook te Googlen, door de dingen die ik zeg (en nee, ik vertel niet mijn achternaam). Lekker belangrijk. Dan weten ze wie je bent. Als op een datingsite zitten het 'slechtste' is wat iemand van je kan weten, dan heb je een vrij onbezorgd leven, buiten dat op een datingsite zitten niet 'slecht' is.
Ik bedoel dat ik hun niet mijn achternaam vertelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, zelf je naam nu ook niet noemen, leuk.
Uiteindelijk voordat ik date vertel ik ze wel mijn naam, wees gerust.
Erg rijk aan slechte ervaringen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Erg rijk alleen niet in de vorm van geld
Als iedereen bij elke slechte ervaring ermee op zou houden zou Fok! lang niet zo leuk meer zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens en dat is niet omdat ik nou zo'n geweldige ervaringen heb... het maakt het leven leuker!
Bij elke slechte ervaring?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iedereen bij elke slechte ervaring ermee op zou houden zou Fok! lang niet zo leuk meer zijn
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef eefje801 het volgende:
Speeddates met een naam als: ffrondkijken, ietsvoorerbij, lolgroetjeslol
Ik vind het overigens best vreemd als mensen niet gewoon hun voornaam gebruiken op Paiq. Waarom zou je bang zijn om gegoogled te worden?
Ik heb een achternaam niet nodig. Voornaam en stad is voldoende. En als het dan niet lukt via facebook dan lukt het via google welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel informatie je kan vinden van én over iemand.
Dus je hebt hem wel nodig...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een achternaam niet nodig. Voornaam en stad is voldoende. En als het dan niet lukt via facebook dan lukt het via google wel. Alleen mijn date van maandag heb ik nog steeds niet kunnen vinden facebook/google.
Paiq zit ook aan google/facebook vast op de één of andere manier. Een voornaam is genoeg hoor. Maar dan nog, wat je laat zien op internet daar ben je je toch bewust van als je een beetje op de hoogte bent dus waarom zou je je druk maken dat iemand iets van je kan zien als je dat al vrijwillig met de wereld deelt? Dat is meer wat ik me dan afvraag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de voornaam, meer om de complete voor & achternaam. Het begon ermee dat iemand na 3 regels typen al begon te vragen naar een achternaam. Die krijg je van mij dan nog niet.. pas in een later stadium.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel informatie je kan vinden van én over iemand.
Aanbellen rechts bovenin. Just step into my office.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet eens een antwoord
Eensch. Al denk ik ook weleens dat mensen twee keer na moeten denken voordat ze iets online knallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Paiq zit ook aan google/facebook vast op de één of andere manier. Een voornaam is genoeg hoor. Maar dan nog, wat je laat zien op internet daar ben je je toch bewust van als je een beetje op de hoogte bent dus waarom zou je je druk maken dat iemand iets van je kan zien als je dat al vrijwillig met de wereld deelt? Dat is meer wat ik me dan afvraag.
Na drie zinnen vind ik ook wat overdreven maar over het algemeen als het klikt geef ik vrij snel gewoon mijn volledige naam en andersom idem dito.
Ook eens met dat laatste. Heb ook wel eens gehad dat ik echt afknapte op hoe iemand zijn facebook als "Lief dagboek" gebruikte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eensch. Al denk ik ook weleens dat mensen twee keer na moeten denken voordat ze iets online knallen.
Ik kan ook topics gaan openen op fok voor iedere scheet die me dwarszit. Laat me toch gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook eens met dat laatste. Heb ook wel eens gehad dat ik echt afknapte op hoe iemand zijn facebook als "Lief dagboek" gebruikte.
Als het niks boeit kun je je achternaam ook best vertellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef BeamofLight het volgende:
Een achternaam willen weten na 2 zinnen, rot jij eens lekker op.
Toevallig dat date mijn achternaam gisteren vroeg. Ik ben (tig keer(ok, keer 5)) bij haar thuis geweest, zij bij mij, en nu weet ze hem nog niet![]()
Alsof dat ook maar iets boeit ook.
Heb ik tenminste weer wat te lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan ook topics gaan openen op fok voor iedere scheet die me dwarszit. Laat me toch gewoon.
Wat dan? * weethetevennietmeer helemaal niet nieuwsgierig isquote:Op zondag 5 januari 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gister een ontmoeting een beetje verknalt geloof ik omdat ik iets te erg onder de indruk was
Classic...
Zolang die persoon met jou op date wil is er een kans dat het luktquote:Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
Meer een klassiek 'wow jij bent leuk! And out of my league'
Dat heb ik ook al gehad, dat ik in contact kom met 'aparte' mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef nadepauze het volgende:
Dit omschrijft mijn gevoel wel redelijk voor vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn laatste datingsite relatie / ervaring was met een borderliner. Ongelooflijk aantrekkelijk, maar niet geheel verbazingwekkend net zo snel voorbij als dat het begon
Daarvoor een ADHD' er (old skool op een feestje leren kennen), heeft ook maar 6 weken geduurd.
Op de een of andere manier trek ik alleen maar mafkezen aan lijkt het wel
Ja maar soms is iemand zo ongelofelijk lekker dat je zo'n date niet op de automatische piloot kunt doen. Althans, denkt te kunnen doen. Dus ga je ineens nadenken of je een bepaald grapje wel moet maken, of je een move moet maken, of je niet iets ongelofelijk indrukwekkends moet zeggen....omdat je ervan uit gaat dat je date wel wat leuke kerels gewend is.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zolang die persoon met jou op date wil is er een kans dat het luktof het nou 'out of your league' is of niet.
preciesquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar soms is iemand zo ongelofelijk lekker dat je zo'n date niet op de automatische piloot kunt doen. Althans, denkt te kunnen doen. Dus ga je ineens nadenken of je een bepaald grapje wel moet maken, of je een move moet maken, of je niet iets ongelofelijk indrukwekkends moet zeggen....omdat je ervan uit gaat dat je date wel wat leuke kerels gewend is.
Wat natuurlijk nergens op slaat, want je moet gewoon jezelf zijn. Dan ben je ook vaak op je leukst.
Meidjens?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Meidjens die van renaissance/barok/klassieke/romantische periode kunst, muziek, cultuur houden hier? Zo ja, kom maar mee
Van Jazz en Blues(rock) houden is ook een pré.
Oh en een universitaire of HBO opleiding hebben genoten is ook een pré
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee.. Vroeg me alleen af wat dat nu precies was, en wat je ermee wilde bereiken..
Ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?
Dit is niet een datingsite grapsoosquote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een oproep aan dames die soort van aan die beschrijving voldoen en zin hebben om te daten?
Hey, ik kon het proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit is niet een datingsite grapsoos
Leugens!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit is niet een datingsite grapsoos
Maar jij kan iedereen hosselenquote:
Wellus!quote:
Kom op, wees dan ook zo creatief om daar op een leuke manier in mee te gaan. Wees zelf ook inventiefquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wellus!
Net best een leuke oneliner op Paiq. Maar nu het gesprek begint meteen een "stel je bent een week vrij en alles is gratis, wat zou je doen?" Waaaarom man, waarom.
Deed ook_gek niet altijd van dergelijke vragen? Is vast een fokker die dacht ermee te kunnen scorenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wellus!
Net best een leuke oneliner op Paiq. Maar nu het gesprek begint meteen een "stel je bent een week vrij en alles is gratis, wat zou je doen?" Waaaarom man, waarom.
Volgens mij wel ja… Hij mag zichzelf nu in 3 woorden omschrijven, ghehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed ook_gek niet altijd van dergelijke vragen? Is vast een fokker die dacht ermee te kunnen scoren
Vraag ook even welk dier hij zou willen zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja… Hij mag zichzelf nu in 3 woorden omschrijven, ghehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |