Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Lijkt dat het telefoongesprek met jou tegenviel. Die afstand wist ze daarvoor ook al
Die kutsmoesjes altijd. Zeg gvd gewoon waar het op staat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of niet
Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.
Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet!
Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Dat zegt ook niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen?
Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef rolklem het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gedate die binnen een kwartier afstand van mij vandaan woonde. Al heb ik geen auto dus een kwartier is fietsen of OV, en met beiden ben je al snel minimaal een half uur kwijt. De dichtstbijzijnde en tevens laatste date was 20 minuten verder, op de fiets. Dat is voor mij zó aantrekkelijk om er even heen te gaan dat het ook weer niet werkt, maar dat zal wel komen doordat ik het gewoon echt niet gewend ben.
Oh, wacht. Ik heb laaang geleden iemand gedate die 15 minuten fietsend van mij vandaan woonde, maar dat was mijn eerste serieuze date dus dat tel ik even niet mee. Toen was ik nog heeeuuull anders qua daten
Maakt het voor mij ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.
Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.quote:
Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.
"in het midden"... Amersfoort?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
"in het midden"... Amersfoort?
Groningen is gewoon een roteind ver weg
Maar het is zo'n fijne stad, daar zou ik nog wel een uitzondering voor willen maken.
Zelfs verhuizen zou een optie zijn
Snap ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld
jaaa, ex-Stadjer hier.quote:
Andro!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.
Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |