abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135022051
Ik heb nog nooit iemand gedate die binnen een kwartier afstand van mij vandaan woonde. Al heb ik geen auto dus een kwartier is fietsen of OV, en met beiden ben je al snel minimaal een half uur kwijt. De dichtstbijzijnde en tevens laatste date was 20 minuten verder, op de fiets. Dat is voor mij zó aantrekkelijk om er even heen te gaan dat het ook weer niet werkt, maar dat zal wel komen doordat ik het gewoon echt niet gewend ben.

Oh, wacht. Ik heb laaang geleden iemand gedate die 15 minuten fietsend van mij vandaan woonde, maar dat was mijn eerste serieuze date dus dat tel ik even niet mee. Toen was ik nog heeeuuull anders qua daten :')
pi_135023393
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Lijkt dat het telefoongesprek met jou tegenviel. Die afstand wist ze daarvoor ook al ;)
Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of niet :W
pi_135024365
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, maar dat durft ze gewoon niet te zeggen, dus pakken we maar een smoesje.. Net wat ik al schreef, het is graag of niet :W
Die kutsmoesjes altijd. Zeg gvd gewoon waar het op staat.
pi_135031067
Ze is ook ziek ja en eerste wat bij me opkwam was inderdaad toen zij niet naar mij kon komen: ''Laat ik dan naar haar toegaan om te verzorgen, fruit meenemen e.d.'' Vond ze leuk idee, alleen dag later gaf ze aan dat ze nog veel moest doen voor school (maandag toets etc.) en kwartier afstand is alleen doordeweeks. Nu moest ik naar haar huis komen, wat ik helemaal niet erg vind hoor maar dat is zo'n 2,5 uur enkeltje. Daarom was vooraf checken wel nodig als ze het op prijs stelde en het uitkwam. Nu hebben we voor volgende week een datum afgesproken dus ze houdt igg de boot niet af. :) En ja, 2x per week afspreken is voor de meeste hier al veel, maar zeker in het begin van een relatie is dat leuk en daarna zorgt die extra tijd ertussen juist voor een dimensie om elkaar 'weer' te zien na drukke weken etc. Maar dat is uiteraard mijn mening :)
pi_135032216
Zucht, zorgen maken of ze nog wel een keer met je wil afspreken, maar wel spreken van een relatie. Gaat niet lang duren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135034388
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Hier trouwens een paar dates gehad, allemaal leuk, zoenen, knuffelen, bladiebla. Laatst een voorstel gedaan voor een nieuwe date maar ze heeft voorlopig even geen tijd. Dat kan natuurlijk en is ook helemaal niet erg, het heeft immers allemaal geen haast. Maar toch kan ik mij nooit geheel aan de indruk onttrekken dat zoiets klinkt als een smoesje. Geen idee waarom. Het is heel goed mogelijk dat iemand even druk is en ik zal de laatste zijn die iemand druk op legt om snel weer af te spreken, toch komt zoiets vaak op die manier op mij over. Het klinkt gewoon nogal ontwijkend.

Ik ben zelf vrij direct en zeg het altijd als ik het niet zie zitten en dat hoop ik van anderen dan ook terug te krijgen, maar ik ga dat nu natuurlijk niet zeggen want het kan prima dat die ander echt druk is en ik wil absoluut niet pusherig overkomen.. Want dat ben ik niet! :+

Enfin. Conclusie is dat ik dus voorlopig even afwacht of ze zelf met een countervoorstel komt. Zo niet, dan probeer ik het later nog wel eens. Blijft het zo dat ze geen tijd heeft dan zal ik de hint aannemen.
Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen? ;)
pi_135034935
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Laat haar er inderdaad maar lekker mee komen. Als je loopt te zoenen en te knuffelen en je gaat vervolgens zeggen dat je geen tijd hebt voor een nieuwe afspraak, zou ik het al niet vertrouwen. Dat "geen tijd" is allemaal gelul. Of kan ze jou ook in detail vertellen wat ze elke dag gaat doen? ;)
Dat zegt ook niks. :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:20:05 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135036440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef rolklem het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gedate die binnen een kwartier afstand van mij vandaan woonde. Al heb ik geen auto dus een kwartier is fietsen of OV, en met beiden ben je al snel minimaal een half uur kwijt. De dichtstbijzijnde en tevens laatste date was 20 minuten verder, op de fiets. Dat is voor mij zó aantrekkelijk om er even heen te gaan dat het ook weer niet werkt, maar dat zal wel komen doordat ik het gewoon echt niet gewend ben.

Oh, wacht. Ik heb laaang geleden iemand gedate die 15 minuten fietsend van mij vandaan woonde, maar dat was mijn eerste serieuze date dus dat tel ik even niet mee. Toen was ik nog heeeuuull anders qua daten :')
Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135036480
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat afstand iets uit zou maken, eigenlijk.
Maakt het voor mij ook niet ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:25:03 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135036623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef rolklem het volgende:

[..]

Maakt het voor mij ook niet ;)
Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 januari 2014 @ 22:48:08 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135046399
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Beetje afstand is goed, maar Groningen hoeft nou ook weer niet. Het moet wel makkelijk zijn om af te spreken.
Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:42:53 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135049107
Groningen O+
pi_135050004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor een drankje 'in het midden' maakt het niet uit, maar op de langere termijn kan het soms wel eens lastig worden ja.
"in het midden"... Amersfoort?
Groningen is gewoon een roteind ver weg
Maar het is zo'n fijne stad, daar zou ik nog wel een uitzondering voor willen maken.
Zelfs verhuizen zou een optie zijn :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 januari 2014 @ 00:03:49 #189
Brabo Bastard
pi_135050161
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

"in het midden"... Amersfoort?
Groningen is gewoon een roteind ver weg
Maar het is zo'n fijne stad, daar zou ik nog wel een uitzondering voor willen maken.
Zelfs verhuizen zou een optie zijn :)
Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135051187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer: Als de een uit Breda komt en de ander uit Eindhoven, dat je dan in Tilburg even iets nuttigt bijvoorbeeld :)
Snap ik
Amersfoort IS ongeveer in het midden tussen mijn huis en Groningen ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 01:23:25 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135053359
Heb me ingeschreven voor Lexa.nl en zal hier eens meelurken :)

Wat ik me wel afvroeg: in het dagelijks leven heb ik via collega's en vrienden vaak te maken met expats of uitwisselingsstudenten. Ik vind het wel leuk om met meer van deze mensen in contact te komen. Zijn de internationale datingsites zoals OKCupid, eHarmony en/of Match.com hier goed voor?

Of zitten expats, als ze er al zitten, op Lexa.nl, RP etc?

Overigens, wat een veemarkt dat Lexa.nl. Kunt het eigenlijk vrijwel niet personaliseren. Alleen foto's zonder captions en een sollicitatiebrief kun je er achterlaten :') Had ik toch voor Pepper moeten gaan zeker :')
Confidence through competence
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:10:14 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135059897
Op paiq ben ik wat expats tegengekomen, op tinder ook. Andere sites niet, maar daar doe ik ook nooit meer wat mee.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:07:19 #193
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135061292
Op OKCupid zijn die wel te vinden denk ik ja.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:11:04 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_135063319
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef eefje801 het volgende:
Groningen O+
jaaa, ex-Stadjer hier. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 januari 2014 @ 14:19:22 #195
Brabo Bastard
pi_135063665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:11 schreef Andromache het volgende:

[..]

jaaa, ex-Stadjer hier. O+
Andro! :D

Alles nog goed tussen jou en coco?
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:35:44 #196
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_135064266
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong O+ *; *O* *; O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 januari 2014 @ 14:36:51 #197
Brabo Bastard
pi_135064317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
alles helemaal goed, de kerstdagen bij de wederzijdse familie doorgebracht, oudjaarsavond knus met elkaar... still going strong O+ *; *O* *; O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135065474
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.

Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches :7.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135065518
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Andromache het volgende:
^O^
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_135065540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zou ik bij normale afstanden nooit doen. Dan ken je het er allebei niet. Ga dan om en om in elkaars stad daten, dan kun je die ook laten zien.

Ik ben overigens een zeer luie eerste-dater. Kom maar naar mij, bitches :7.
Ik ook :@

Maar goed, ik ben het wel waard O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')