Als iemand al achterdochtig wordt / iemand wil claimen terwijl er (wat lijkt) 1 date is geweest. Dan klopt er toch iets niet helemaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven om hiervoor gelijk in therapie te gaan.
In mijn ervaring maakt dat soms zelfs meer stuk dan dat het heelt
Ow, dus ik heb nog minimaal zes ONS tegoed? Qua serieuze relaties zit ik al op de helft dus dat is prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.html
Preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand al achterdochtig wordt / iemand wil claimen terwijl er (wat lijkt) 1 date is geweest. Dan klopt er toch iets niet helemaal.
Therapie hoeft natuurlijk niet gelijk, maar hij moet het wel vooral bij zichzelf gaan zoeken en niet bij de ander.
Helder. Al vind ik het zelf ook dubbel, wat Seikcid zegt. Moet nog veel leren op het online dating gebied denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies
Therapie was ook maar half serieus, dat kan hij zelf het beste inschatten
Mijn punt was meer dat dit echt voor 100% bij hem ligt en dat hij de enige is die er iets aan kan en moet doen
Thanks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef conleche het volgende:
Zolang er nog geen relatie is, is het toch niet heel onlogisch dat ze verder kijkt op Tinder? Het wil hoogstens zeggen dat ze niet heel erg verliefd is, maar dat gebeurt maar zelden zo op het eerste gezicht bij een eerste date. Ze vond je leuk genoeg om mee te flikflooien, dus waarschijnlijk wil ze wel nog eens afspreken. (Als het haar beviel tenminste en ze intussen niet groener gras heeft gevonden op Tinder.)
Zorg dat ze je zo leuk gaat vinden dat ze wel verliefd wordt en ze zal vanzelf ophouden met Tinderen. Dat krijg je in ieder geval niet voor elkaar door te gaan zeuren.
Geil. Mits van een vriendin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Schiet me trouwens nu te binnen: ik lag gisteren op de bank met een date. Weet niet eens meer waarom maar we hadden beiden onze telefoons vast. Krijgt zij op dat moment een appje binnen :
ah ok veel plezier! X-je tussen je dijen
"Hij is hier niet, zal ik het dan maar doen?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Schiet me trouwens nu te binnen: ik lag gisteren op de bank met een date. Weet niet eens meer waarom maar we hadden beiden onze telefoons vast. Krijgt zij op dat moment een appje binnen :
Er is maar weinig wat jij niet geil vindt, nietwaar rukkertje?quote:
Ik trek(!) de grens bij poepseks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is maar weinig wat jij niet geil vindt, nietwaar rukkertje?
oh dat interesseert me werkelijk helemaal niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Hij is hier niet, zal ik het dan maar doen?"
Wel zuur hoor (dat berichtje, niet tussen haar benen)
Sommige mensen weten meteen of het wat kan worden (of zeggen dat in ieder geval) en sommige mensen nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Helder. Al vind ik het zelf ook dubbel, wat Seikcid zegt. Moet nog veel leren op het online dating gebied denk ik
Betrap mezelf er ook steeds op dat ik regelmatig kijk wanneer iemand online is geweest en bedenk daar dan zelf een reden bij. Fcking irritant.
Snap ik, je weet tenslotte niet hoe hun relatie isquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh dat interesseert me werkelijk helemaal niks
Je ligt op de bank met een date en je gaat appen? Die moet je me uitleggen. Als ik eenmaal zover ben (hopelijk ooit weer) ben ik toch met andere dingen bezig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
Er zitten twee kanten aan, niet iedereen is hetzelfde. Dus opmerkingen als 'het ligt 100% bij hem' kloppen imo niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sommige mensen weten meteen of het wat kan worden (of zeggen dat in ieder geval) en sommige mensen niet
Ik hoor bij de laatste categorie
Het kan zijn dat jij bij die eerste hoort maar het is niet fair (en niet handig) om dat te projecteren op je date
Dan schrik je iemand alleen maar af
Dat hij er onzeker van wordt, ligt 100% bij hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef watheet het volgende:
[..]
Er zitten twee kanten aan, niet iedereen is hetzelfde. Dus opmerkingen als 'het ligt 100% bij hem' kloppen imo niet.
Zij schrikt met haar gedrag hem of anderen evengoed af. Waardoor hij er ook klaar mee zou kunnen zijn.
edit: En ik zou er in ieder geval niet extra m'n best door gaan doen en achter haar aanlopen omdat ze zo doet.![]()
Ik betrek het waarschijnlijk teveel op mezelf, maar het zou voor mij wel een afknapper kunnen zijn als ze met anderen date tussen onze dates door. Of als ze hier heel actief naar op zoek is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hij er onzeker van wordt, ligt 100% bij hem.
Dat hij t verder niet snapt of niet leuk vindt dat is hem goed recht natuurlijk. Maar realistisch vind ik t niet.
Hetenige wat hij weet is dat zr blijkbaar nog optinder heeft aangemeld en op facebook (geen idee hoe hij dat ziet). Niets gaat over t feit dat ze anderen echt date.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik betrek het waarschijnlijk teveel op mezelf, maar het zou voor mij wel een afknapper kunnen zijn als ze met anderen date tussen onze dates door. Of als ze hier heel actief naar op zoek is.
Blijkbaar is hij zelf ook ingelogd geweest, dus zou zij nu ook hem aan de kant moeten zetten met dezelfde redenatie?
Het heeft niet met onzekerheid te maken maar met trots/ eigenwaarde.
1) ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef yats het volgende:
[..]
Je ligt op de bank met een date en je gaat appen? Die moet je me uitleggen. Als ik eenmaal zover ben (hopelijk ooit weer) ben ik toch met andere dingen bezig.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hetenige wat hij weet is dat zr blijkbaar nog optinder heeft aangemeld en op facebook (geen idee hoe hij dat ziet). Niets gaat over t feit dat ze anderen echt date.
En hij zegt zelf dat hij t uit onzekerheid doet.
Er zijn maar weinig mensen (denk ik) die na een eerste dat gelijk al het contact stoppen met evt andere mensen waar ze nog mee in gesprek zijn. Evt logde ze in om te zeggen dat ze aan t daten is met iemand.
AH, de basis van elke goede relatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef watheet het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Misschien zit zij ook wel op tinder om te controleren of hij er ook op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |