https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 30-12-2013 16:20:48 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Holdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Coined up ligt op sterven.![]()
Wat moet ik nou met mijn Fedora?
Hodl! Altijd blijven hodlen!quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Over een paar weken verkopen als Cryptsy ze heeft!quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Te vroeg verkocht dus. Ach ja, beter te vroeg dan te laat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef kthxbye het volgende:
LottoCoin gaat TO THE MOON op Cryptsy!! >66 nu!
Ik ook, op 48 :/ Maar ben het sinds vanochtend dus nog ff aan het minen, voor deze jumps in valuequote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Te vroeg verkocht dus. Ach ja, beter te vroeg dan te laat.
Ik op 47. Kan er eigenlijk niet treurig om zijn. Is toch dik $40 voor een nachtje minen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik ook, op 48 :/ Maar ben het sinds vanochtend dus nog ff aan het minen, voor deze jumps in value
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik had mijn order om LOT te kopen gecanceld en ben toen naar Doge gegaan... oeps
Gelukkig gaat EAC ook prima, alhoewel er nu een giga crash aan zit te komen
Die staat al wat meerdere uren op 841. Er zit geen veweging inquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.
Coinedup natuurlijk. Daarom ook de crash die eraan zit te komen. (haha crash, coinedup is ook gecrasht)quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.
Dat klinkt echt fantastisch ik koop er meteen een paar miljoen!!!quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn voorspelling voor Mooncoins:
1. Mooncoins worden gemined
2. Mooncoins worden gehypet
3. Mooncoins worden gekocht door niet-miners
4. De miners dumpen hun mooncoins
5. Alle kopers blijven achter met waardeloze coins
Doe ik het voorquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik er maar een paar dollar uit kan halenquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Precies. Met die Catcoins heb ik in één nachtje minen $500 verdiend, daar zou ik me wel zorgen om maken als ik dat had misgelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik op 47. Kan er eigenlijk niet treurig om zijn. Is toch dik $40 voor een nachtje minen.
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Neequote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Doge heeft wel een echt leuke community trouwens, daar kunnen ze nog wel wat van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.
Nu nog een goede pool zien te vinden, er zijn er zoveelquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.
Niks ergs aan een beetje realistisch zijn, het is een coin waar we hier even snel aan willen verdienen imo.
quote:
Dat is meestal zo voor de launch.quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk gaat hij gewoon keihard floppen.
Er is nog niet eens een wallet.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Choo choo motherfuckers!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389403.0quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Waar wordtie gelanceerd ? Kan je minen ?
Dan kan je lang wachten.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iedereen staat er een beetje op te wachten
quote:Windows: Windows client compiles, but I am fighting with Qt.
OS X: I don't have the slightest clue where to begin.
Linux: I am a command-line guy, so a Qt compile would be great.
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.
[..]
Source is nog private op Githubquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.Misschien zo even doen.
Voor zover ik zie de pools die nu aankondigen niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef dimmak het volgende:
Ik neem aan dat de pools de code toch al wel hebben gekregen?
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef starsailor het volgende:
Okay, ik ga mee MOONen. Wat is een goede pool om te gaan minen? Juist een grote, of een kleinere?
Ik blijf bij notnull.quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.
en http://moon.notnull.org/index.php als backup
Voor meer: BIT / [MINE] Centraal mining topic #22 Project Moon
Only invited users are allowed to register.quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.
en http://moon.notnull.org/index.php als backup
Voor meer: BIT / [MINE] Centraal mining topic #22 Project Moon
Bij welke?quote:Op maandag 30 december 2013 17:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Only invited users are allowed to register.
Dan blijf ik maar bij mijn cryptopool
Goede ervaringen mee?quote:
Nee. De naam spreekt me meer aan en een IRC-chat bij het opstarten vind ik gewoon vervelend.quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bij welke?
[..]
Goede ervaringen mee?
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 17:52:40[Status] Site going down for 5 minutes reageer retweet
Not null heeft geen mobiele layout. Daarom 2e keus hahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. De naam spreekt me meer aan en een IRC-chat bij het opstarten vind ik gewoon vervelend.
Mijn geld, wat doe jequote:
Mobiele layout heeft geen dashboard, geen transactieoverzicht, nada. Ik gebruik die nooiquote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Not null heeft geen mobiele layout. Daarom 2e keus haha
Kun jij me leren hoe je een echte zolderkamerautist wordtquote:
Mod wordenquote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun jij me leren hoe je een echte zolderkamerautistwordt?
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb maar thuisbezorgd gedaan met BTC kan ik no-life de launch van Moon meedoen
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb maar thuisbezorgd gedaan met BTC kan ik no-life de launch van Moon meedoen
Mix gebeuren van een grillroomquote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Wat heb je besteld?
*verkapte 'ik heb ook nog geen eten' post
Ongezond maar zo lekker allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mix gebeuren van een grillroom![]()
Van alles wat.
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongezond maar zo lekker allemaal.
In 2014 word ik vegetariër.
Hehe. Ga ik mischien ook proberenquote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met een beetje geluk over een maand of 7 als proef een maand lang alleen Soylent
Wow, dat lijkt me wel eng. Ik wacht liever tot zoiets door en door wetenschappelijk is onderzocht.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.
Met een beetje geluk over een maand of 7 als proef een maand lang alleen Soylent
Soylent green?quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.
Soylentquote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me wel eng. Ik wacht liever tot zoiets door en door wetenschappelijk is onderzocht.
Nee, Soylent.quote:
Oh, dan moet het wel goed gaan ja.quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
Nu nog zorgen dat ik het met Bitcoin kan betalen, dan leef ik echt in de toekomstquote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel goed gaan ja.
Tof!
Dat zou tof zijn. Futurist!quote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik het met Bitcoin kan betalen, dan leef ik echt in de toekomst
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef MichaelScott het volgende:
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Cultuurbarbaar...quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
[..]
Nee, Soylent.
Is dat een aanrader?quote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green
Zal wel niet want hij staat niet op Netflix.quote:
Maar dat is zoveel moeite om gewoon een film te kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met NetflixStream gewoon...
Netflix is streamen. Oh, en series streamen via je browserquote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met NetflixStream gewoon...
Jij kent toch wel soylent green ofnie kthx?quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netflix is streamen. Oh, en series streamen via je browser![]()
![]()
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben al drie kwartier bezig met het bestellen van een pizza op Thuisbezorgd met BTC
Omdat ik mijn wallet BTC heel erg veilig als cold wallet op een linux partitie heb staan kun je dus niet zo makkelijk via BitPay even de betaling doorsturen. Ik heb dus een online wallet op Blockchain.info gemaakt, die werkt met Bitpay. Eerst inloggen op die partitie, dat geld doorsturen, en dan via online of de telefoonapp de betaling.
Hier komt toch wel het gebruiksvriendelijkheidaspect om de hoek kijken hoor... als dit nog zo omslachtig moet dan zal het nooit bij het grote publiek aanslaan. Tuurlijk kies ik zelf ook voor zo'n zware beveiliging en moet je gewoon een soort kleine 'zakgeld'wallet hebben voor dit soort zaken, het is nog niet zo makkelijk als een iDeal o.i.d.. en daardoor echt wel een dealbreaker.
Goede tipquote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.
En om het helemaal af te maken kunnen we iemand betalen om die wallets voro ons te beheren, natuurlijk krijgen wij daar dan rente overquote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.
Hotwalletquote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben al drie kwartier bezig met het bestellen van een pizza op Thuisbezorgd met BTC
Omdat ik mijn wallet BTC heel erg veilig als cold wallet op een linux partitie heb staan kun je dus niet zo makkelijk via BitPay even de betaling doorsturen. Ik heb dus een online wallet op Blockchain.info gemaakt, die werkt met Bitpay. Eerst inloggen op die partitie, dat geld doorsturen, en dan via online of de telefoonapp de betaling.
Hier komt toch wel het gebruiksvriendelijkheidaspect om de hoek kijken hoor... als dit nog zo omslachtig moet dan zal het nooit bij het grote publiek aanslaan. Tuurlijk kies ik zelf ook voor zo'n zware beveiliging en moet je gewoon een soort kleine 'zakgeld'wallet hebben voor dit soort zaken, het is nog niet zo makkelijk als een iDeal o.i.d.. en daardoor echt wel een dealbreaker.
Ho ho.quote:Op maandag 30 december 2013 18:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En om het helemaal af te maken kunnen we iemand betalen om die wallets voro ons te beheren, natuurlijk krijgen wij daar dan rente over
En extragatis inflatiequote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho ho.
Als we nou gewoon stoppen met BTC en Peercoin gaan gebruiken krijgen we ook gewoon rente.
SOYLENT GREEN IS PEOPLE!quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij kent toch wel soylent green ofnie kthx?
Oneindige groei is nu niet echt een lekkere manier om onze economie voort te laten bestaan op de lange termijn imo.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, om de economie lekker op gang te houden.
Ach, ik weet het niet. Deflatie is wel erg gunstig voor mensen die al geld hebben. Dan wordt het wel een erg rijken worden rijker verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oneindige groei is nu niet echt een lekkere manier om onze economie voort te laten bestaan op de lange termijn imo.
Blijf jij maar op de basis dan terwijl de rest naar de maan gaatquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet. Deflatie is wel erg gunstig voor mensen die al geld hebben. Dan wordt het wel een erg rijken worden rijker verhaal.
Overigens haal ik op mijn PC met Windows 7 en dus de echte drivers maar 21 kH/s.
Oh het blijkt gebaseerd te zijn op Make room Make room. Had dat dan meteen gezegd.quote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij bent tenminste ok in mijn boekje
NOUJA WIL IK EINDELIJK OVERMAKEN!! HEEFT IE NOG WEER 0.0005 BTC extra nodig!? waarom? dat staat er niet bij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
-edit- oh en wat een oplichters dat Bitpay. Ze hanteren een koers van 530 EUR (!) op het moment. Dat betekent dat mijn pizza gewoon bijna 2 euro duurder is dan wat ie normaal zou kosten. Ik zie namelijk de waarde van mijn 0.0319 BTC die de pizza + ben & jerry's kost in de Blockchain wallet (18.41), en die bij BitPay (16.94). Daar verdienen ze dus echt belachelijk veel geld op.
Daarnaast speelt de lange confimration tijd van BTC echt parten. De sessiontime van de bestelling begin nu leeg te lopen (nog 5 minuten), terwijl ik dus nog wacht op een resterende 0,0019 BTC die ik erbij moest overmaken omdat het bedrag aan BTC niet voldoende was omdat ik een andere koers hanteerde bij het omrekenen wat ik naar mijn wallet moest storten. Ik zit nu al minuten te wachten op confirmations...
Ik merk dat het leuk is om te minen en te handelen, maar er nog veeeel gesleuteld moet worden voordat dit het betalings verkeer gaat overnemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Blijf jij maar op de basis dan terwijl de rest naar de maan gaat
quote:
Alles ligt plat nu, ook mijn poolsquote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Maxbet het volgende:
Bitcointalk blijhft 502 errors naar me gooien, heeft iemand de link van de Github page van Mooncoin?
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de poolsquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom doet hij het niet?!!!
moon.cryptopools.com:3335
Oh okay.quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de pools
00:00:00 betekent dus niet launch maar eerder de countdown voor de countdownquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de pools
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Trolletje MUZ / Abel - Onderweg: wat een prachtig nummer!
Het zou wat zijn als het allemaal een troll bleek te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie nog niks op Github
https://github.com/realmooncoin/
Neeeequote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het allemaal een troll bleek te zijn.
Hahahier precies hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik moet plassen maar ik moet ook de miner starten, wat te doen
plas gewoon in je broek, wat is er nou belangrijker?!quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die pools die ook dan zouden moeten sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al die pools die ook dan zouden moeten sluiten.If it works, don't fix it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Ne,e niet als ie aan het begin geen connectie krijgtquote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die miner probeert niet gewoon te reconnecten als je hem aan laat staan toch?
Duurste die je ooit zal eten.quote:
Ik vind het ook wel een mooi momentje. Epische lancering, pizza met BTC besteld, plas bijna in mijn broek, en ik ga straks cola drinkenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooi momentje. Epische lancering, pizza met BTC besteld, plas bijna in mijn broek, en ik ga straks cola drinken
als een echte fokker in een lege colaflesquote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
als een echte fokker in een lege colafles
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
als een echte fokker in een lege colafles
Goeie, laten we die bewaren voor in 2015! Zet em in de OP of ik bewaar het wel ergens ofzo.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.
Leeggooien in de dakgoot.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Waarom gebruik je geen configfile? Daar kan je pools adden en prio's aangeven.....zodra de moonpools live gaan, switched ie automatisch over.quote:
smeerlapquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef mike-amersfoort het volgende:
notnull:Die password recovery werkt dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog te ingewikkeld. Bovendien kun je met een bat file ook gewoon pools adden en prio's aangeven.quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Bowny het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen configfile? Daar kan je pools adden en prio's aangeven.....zodra de moonpools live gaan, switched ie automatisch over.
Ik heb toen ik het merkte maar gewoon een nieuw account aangemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die password recovery werkt dus niet.
Reddit?quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Hij doet het nog steeds niet, bij jullie wel?
link pls.
*4chanquote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.
Zal wel herpost kunnen zijn op reddit natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Reddit?
Je weet zeker niet waar /b/ voor staat.
Minen. Daarna exchange en daarna alles kopenquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Komt het op een exchange of gaat dit over minen
Alle goede/grappige dingen van 4chan komen op reddit, (tenzij te vies).quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Reddit?
Je weet zeker niet waar /b/ voor staat.
Minen, maar laten we hopen dat het op een exchange komtquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Komt het op een exchange of gaat dit over minen
Oh oke doeiquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Minen. Daarna exchange en daarna alles kopen
Stomquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee, geen conf file vrijgegeven en nog geen wallet exe
Ideale situatie voor mij is als volgt:quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Minen, maar laten we hopen dat het op een exchange komt
Het kan beter.quote:Op maandag 30 december 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ideale situatie voor mij is als volgt:
- Ouders geven nieuwe dikke videokaart cadeau vandaag voor noppes
- Minen gaat dan met heel veel khs
- Flink wat mooncoin minen
- Tips komen op Cryptsy en worden plots populair en zijn 1000 satoshi waard
- Earth wordt een miljoen satoshi waard
Keep dreaming.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kan beter.
TIPS word 1 BTC waard, of TIPS word miljoen BTC waard muahahahah!!!!
quote:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Vervelend, dat hij de enige is met de source en nu aan het solo-minen is...quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens forum was de developer geDDoS't of hoe noem je dat.
Dat zouden mensen toch kunnen zien? Dan wordt de coin gelijk een stuk minder waard lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vervelend, dat hij de enige is met de source en nu aan het solo-minen is...
quote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Even lekker een muziekje voor de launch.
Iedereen lachte mij uit toen ik in PPC ging. Maar ik ben het wel gewend om geridiculiseerd te worden.quote:
Interessant beginquote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Even lekker een muziekje voor de launch.
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.quote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen lachte mij uit toen ik in PPC ging. Maar ik ben het wel gewend om geridiculiseerd te worden.
Ik vond het leuk tot het ging zingenquote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Interessant begin
interessante muziek
Yeah, lekker experimenteel. Hou ik wel van.quote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Interessant begin
interessante muziek
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag gingquote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.
Jup. Maar een tijdje werd er echt flink gebasht op Peercoin hier.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond het leuk tot het ging zingen
Ik weet niks over NMC, heeft dat ook iets speciaals?quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag ging
Zelfde trouwens met NMC, is ook een kutcoin hier als de koers omlaag gaat
Inderdaad! En ook met TIPS (alhoewel daar wel een kern van waarheid in zit). Als je er niet mee kan speculeren is het blijkbaar gelijk een kutcoin inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag ging
Zelfde trouwens met NMC, is ook een kutcoin hier als de koers omlaag gaat
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen lachte mij uit toen ik in PPC ging. Maar ik ben het wel gewend om geridiculiseerd te worden.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niks over NMC, heeft dat ook iets speciaals?
quote:Namecoin is an open source decentralized key/value registration and transfer system based on Bitcoin technology (a decentralized cryptocurrency).
It allows you to:
Securely register and transfer arbitrary names (keys), no possible censorship!
Attach values (data) to the names (currently up to 520 bytes, will be extended)
Trade and transact namecoins, the digital currency NMC
There are plenty of possible use cases. Some examples:
DNS: domain_name => domain_zone_configuration (also for i2p, Tor)
TLS: https like encryption and secure identification by Namecoin domain/ID/name
Alias/Identity: user_name => user_public_identity (email, name, gpg key, BTC-adress, etc)
Timestamping: document_hash => document_infos (name, hash, owner, etc)
Broadcasting / Messaging
Web of trust
Bonds, shares
Voting
Torrent tracker
To register a name, you must own some namecoins (NMC, the internal cryptocurrency used by the software).
Dit dusquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
PPC en NMC kom ik niet meer dichtbij. Nare dingen.
Maar ik snap niet wat er zo goed is aan EAC, het is volgens mij gewoon een LTC kloon met een mooi plaatje, maar het brengt niks nieuws.quote:Op maandag 30 december 2013 19:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga EAC toch ook geen kutcoin noemen omdat ik ze op 999 satoshi heb gekocht?
Die is tofquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze vind je misschien leuker. Echt heel goed gedaan.
Het minen gaat wel op een speciale manier. Voor de rest wel een LTC-kloon.quote:Op maandag 30 december 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik snap niet wat er zo goed is aan EAC, het is volgens mij gewoon een LTC kloon met een mooi plaatje, maar het brengt niks nieuws.
Wat is er zo speciaal aan het minen dan?quote:Op maandag 30 december 2013 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het minen gaat wel op een speciale manier. Voor de rest wel een LTC-kloon.
Niet mijn smaakquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze vind je misschien leuker. Echt heel goed gedaan.
Waarom zo duur, ik zou wel even wachten nu. Dat had ik met CAT en uiteindelijk kwam het weer goed. Meteen verkocht ondanks de praatjes hier. Precies op tijd verkocht.quote:Op maandag 30 december 2013 19:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga EAC toch ook geen kutcoin noemen omdat ik ze op 999 satoshi heb gekocht?
quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook net gedaan
Had gister toch 0.03BTC winst met daytraden dus in principe gratis pizza
Hoeveel heb je verdiend? geef mij 1 LTC dan laat ik mijn kont zien.quote:Op maandag 30 december 2013 19:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo duur, ik zou wel even wachten nu. Dat had ik met CAT en uiteindelijk kwam het weer goed. Meteen verkocht ondanks de praatjes hier. Precies op tijd verkocht.
Ik wil je kont niet zienquote:Op maandag 30 december 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel heb je verdiend? geef mij 1 LTC dan laat ik mijn kont zien.
Omg je hebt een zusje zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil je kont niet zienmn zusje misschien wel maar die heeft geen ltc
Dat is inderdaad 1 van de situaties jaquote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Er gaan allemaal verhalen dat hij z'n eigen pool alleenrecht had gegeven voor premine ofzo.
Nee want ze heeft geen ltcquote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg je hebt een zusje zeg dat dan meteen.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan het minen dan?
Niet zomaar geloven dat zijn gewoon cynisten, misschien hebben ze gelijk, maar hij is innocent until proven guilty.quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Er gaan allemaal verhalen dat hij z'n eigen pool alleenrecht had gegeven voor premine ofzo.
Pics van je zusjequote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Pics van je kleine zusjequote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed zo. Je snapt de fundamenten van onze rechtsstaat.quote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zomaar geloven dat zijn gewoon cynisten, misschien hebben ze gelijk, maar hij is innocent until proven guilty.
cryptopools ook nog niksquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef kthxbye het volgende:
stratum+tcp://pool1.us.multipool.us:3358
stratum+tcp://pool1.eu.multipool.us:3358
us en eu
Beide nog geen succes
Jonge, lig niet te lezen wat ik aan het lezen benquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/realmooncoin/mooncoin
Huhquote:Op maandag 30 december 2013 19:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge, lig niet te lezen wat ik aan het lezen ben
quote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zomaar geloven dat zijn gewoon cynisten, misschien hebben ze gelijk, maar hij is innocent until proven guilty.
artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens:quote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed zo. Je snapt de fundamenten van onze rechtsstaat.
Julliequote:Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
Goed bezigquote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef robin007bond het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat het een trojan is. Ik heb de source code snel doorzocht en ik kan nergens zien dat er andere directories worden benaderd. In ieder geval niets met je wallet van andere coins.
Weet je dit gewoon allemaal uit je hoofd of heb je zo'n digitaal boek waaruit je het kopieert?quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens:
[..]
Jullie![]()
Ik weet best veel uit mn hoofd ja, zijn dingen die je in jaar 1 als basis krijgtquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je dit gewoon allemaal uit je hoofd of heb je zo'n digitaal boek waaruit je het kopieert?
Maar gewoon heel 'Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.' ook?quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet best veel uit mn hoofd ja, zijn dingen die je in jaar 1 als basis krijgt
Ja, als je een blok Europees Recht heb gehad in jaar 1 zit dat er echt wel in na een tijdje. Inmiddels heb ik ook al een verdiepend blok in jaar 2 gehad en dan is dat echt niks.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar gewoon heel 'Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.' ook?
Moest lachen. Eerst dacht ik, huh was EAC zo slecht dan? En toen dacht ik oooooohquote:Let's rename this earthcoin, because this is failure to launch.
NYAN nog welquote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel echt een schaamteloze kopie van DOGE.
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een goed geheugen maar dat lijkt me toch lastig omdat allemaal te onthouden zegquote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, als je een blok Europees Recht heb gehad in jaar 1 zit dat er echt wel in na een tijdje. Inmiddels heb ik ook al een verdiepend blok in jaar 2 gehad en dan is dat echt niks.
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthoudenquote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een goed geheugen maar dat lijkt me toch lastig omdat allemaal te onthouden zeg
Bazinquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthouden.
Dit is ook uit mn hoofd NWS / Agent die Rishi doodschoot vrijgesproken #4
Alleen heb ik daar de artikelen wel gekopieerd ook al ken ik de inhoud. De nummers van de artikelen ken ik sowieso wel uit mn hoofd dus kan ik in 1 seconde opzoeken bij wijze van spreken.
Coolquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthouden.
Dit is ook uit mn hoofd NWS / Agent die Rishi doodschoot vrijgesproken #4
Alleen heb ik daar de artikelen wel gekopieerd ook al ken ik de inhoud. De nummers van de artikelen ken ik sowieso wel uit mn hoofd dus kan ik in 1 seconde opzoeken bij wijze van spreken.
Ik wil een BTC studiequote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
Misschien moet ik ook maar rechten gaan studeren ik heb toch een goed geheugen.
quote:
Als je het interessant vindt moet je het zeker doenquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
solo?quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[2013-12-30 19:53:39] Stratum detected new block
[2013-12-30 19:53:39] GPU #0: GeForce GTX 560 Ti, 1572864 hashes, 157.34 khash/s
Maar ik ben niet zo goed in snel praten ofzo, dus advocaat is niks voor mij :/quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Als je het interessant vindt moet je het zeker doen.
Goed plan, rechten studeert bijna niemandquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
poolquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed plan, rechten studeert bijna niemand.
klinkt sarcastisch, ik ga wel gewoon Life Science & Technology doen dan.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed plan, rechten studeert bijna niemand.
Het is een SCquote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
he zullen we weer over moon en coins praten?
Kan toch beide.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
he zullen we weer over moon en coins praten?
Vuilnis ophalenquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo goed in snel praten ofzo, dus advocaat is niks voor mij :/
Wat kun je nog meer met rechten?
Dat kan ook zonder rechten studiequote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vuilnis ophalen
Hamburgers flippen
Post bezorgen
De wereld ligt aan je voeten.
Dat is de grap je kan helemaal niks met rechtenquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder rechten studieDus waarom zou ik het dan studeren?
1
Waarom studeren er zoveel idioten rechten danquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat is de grap je kan helemaal niks met rechten![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je geen idee hebt wat je wil en je toch iets moet studeren. Dit geldt waarschijnlijk voor 90% van de Rechten studenten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder rechten studieDus waarom zou ik het dan studeren?
Moet je eerst 7 jaar advocaat zijnquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rechter lijkt me wel leuk, hoe word ik dat?
Laat maar dan ik word wel gewoon scheikunde leraar en ga meth verkopen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet je eerst 7 jaar advocaat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |