Jonge, lig niet te lezen wat ik aan het lezen benquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/realmooncoin/mooncoin
Huhquote:Op maandag 30 december 2013 19:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge, lig niet te lezen wat ik aan het lezen ben
quote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zomaar geloven dat zijn gewoon cynisten, misschien hebben ze gelijk, maar hij is innocent until proven guilty.
artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens:quote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed zo. Je snapt de fundamenten van onze rechtsstaat.
Julliequote:Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
Goed bezigquote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef robin007bond het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat het een trojan is. Ik heb de source code snel doorzocht en ik kan nergens zien dat er andere directories worden benaderd. In ieder geval niets met je wallet van andere coins.
Weet je dit gewoon allemaal uit je hoofd of heb je zo'n digitaal boek waaruit je het kopieert?quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens:
[..]
Jullie![]()
Ik weet best veel uit mn hoofd ja, zijn dingen die je in jaar 1 als basis krijgtquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je dit gewoon allemaal uit je hoofd of heb je zo'n digitaal boek waaruit je het kopieert?
Maar gewoon heel 'Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.' ook?quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet best veel uit mn hoofd ja, zijn dingen die je in jaar 1 als basis krijgt
Ja, als je een blok Europees Recht heb gehad in jaar 1 zit dat er echt wel in na een tijdje. Inmiddels heb ik ook al een verdiepend blok in jaar 2 gehad en dan is dat echt niks.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar gewoon heel 'Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.' ook?
Moest lachen. Eerst dacht ik, huh was EAC zo slecht dan? En toen dacht ik oooooohquote:Let's rename this earthcoin, because this is failure to launch.
NYAN nog welquote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel echt een schaamteloze kopie van DOGE.
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een goed geheugen maar dat lijkt me toch lastig omdat allemaal te onthouden zegquote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, als je een blok Europees Recht heb gehad in jaar 1 zit dat er echt wel in na een tijdje. Inmiddels heb ik ook al een verdiepend blok in jaar 2 gehad en dan is dat echt niks.
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthoudenquote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een goed geheugen maar dat lijkt me toch lastig omdat allemaal te onthouden zeg
Bazinquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthouden.
Dit is ook uit mn hoofd NWS / Agent die Rishi doodschoot vrijgesproken #4
Alleen heb ik daar de artikelen wel gekopieerd ook al ken ik de inhoud. De nummers van de artikelen ken ik sowieso wel uit mn hoofd dus kan ik in 1 seconde opzoeken bij wijze van spreken.
Coolquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat je dit niet studeert. Andere mensen snappen niet hoe wij alles van die coins onthouden.
Dit is ook uit mn hoofd NWS / Agent die Rishi doodschoot vrijgesproken #4
Alleen heb ik daar de artikelen wel gekopieerd ook al ken ik de inhoud. De nummers van de artikelen ken ik sowieso wel uit mn hoofd dus kan ik in 1 seconde opzoeken bij wijze van spreken.
Ik wil een BTC studiequote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
Misschien moet ik ook maar rechten gaan studeren ik heb toch een goed geheugen.
quote:
Als je het interessant vindt moet je het zeker doenquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
solo?quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[2013-12-30 19:53:39] Stratum detected new block
[2013-12-30 19:53:39] GPU #0: GeForce GTX 560 Ti, 1572864 hashes, 157.34 khash/s
Maar ik ben niet zo goed in snel praten ofzo, dus advocaat is niks voor mij :/quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Als je het interessant vindt moet je het zeker doen.
Goed plan, rechten studeert bijna niemandquote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool![]()
poolquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed plan, rechten studeert bijna niemand.
klinkt sarcastisch, ik ga wel gewoon Life Science & Technology doen dan.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed plan, rechten studeert bijna niemand.
Het is een SCquote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
he zullen we weer over moon en coins praten?
Kan toch beide.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
he zullen we weer over moon en coins praten?
Vuilnis ophalenquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo goed in snel praten ofzo, dus advocaat is niks voor mij :/
Wat kun je nog meer met rechten?
Dat kan ook zonder rechten studiequote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vuilnis ophalen
Hamburgers flippen
Post bezorgen
De wereld ligt aan je voeten.
Dat is de grap je kan helemaal niks met rechtenquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder rechten studieDus waarom zou ik het dan studeren?
1
Waarom studeren er zoveel idioten rechten danquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat is de grap je kan helemaal niks met rechten![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je geen idee hebt wat je wil en je toch iets moet studeren. Dit geldt waarschijnlijk voor 90% van de Rechten studenten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder rechten studieDus waarom zou ik het dan studeren?
Moet je eerst 7 jaar advocaat zijnquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rechter lijkt me wel leuk, hoe word ik dat?
Laat maar dan ik word wel gewoon scheikunde leraar en ga meth verkopen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet je eerst 7 jaar advocaat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |