quote:
Alles ligt plat nu, ook mijn poolsquote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Maxbet het volgende:
Bitcointalk blijhft 502 errors naar me gooien, heeft iemand de link van de Github page van Mooncoin?
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de poolsquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom doet hij het niet?!!!
moon.cryptopools.com:3335
Oh okay.quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de pools
00:00:00 betekent dus niet launch maar eerder de countdown voor de countdownquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze moeten eerst de source compilen voordat ze iets kunnen bij de pools
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Trolletje MUZ / Abel - Onderweg: wat een prachtig nummer!
Het zou wat zijn als het allemaal een troll bleek te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie nog niks op Github
https://github.com/realmooncoin/
Neeeequote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het allemaal een troll bleek te zijn.
Hahahier precies hetzelfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik moet plassen maar ik moet ook de miner starten, wat te doen
plas gewoon in je broek, wat is er nou belangrijker?!quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die pools die ook dan zouden moeten sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al die pools die ook dan zouden moeten sluiten.If it works, don't fix it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Ne,e niet als ie aan het begin geen connectie krijgtquote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die miner probeert niet gewoon te reconnecten als je hem aan laat staan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |