Dit wordt geheid een nummer 1 hit en één van de grootste hits van het jaar.
(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)
[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 31 Januari 2000).]
quote:
op 01-31-2000 om 05:05 PM schreef Manono het volgende:
De film (1985?) was ook heel goed, heb je die gezien?(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)
die van Alex van Warmerdam??
Top Film!
quote:
op 02-01-2000 om 08:32 AM schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het ook een schitterend liedje ja. Het enige wat ik jammer vind is dat die zanger een beetje een Limburgs (???) accent heeft. Maar dat hoor je maar af en toe. Ik, denk ik, vanmiddag single kopen ga doen. Luuk!
Da's niet zo gek, ze komen uit Breda! Dus hetzelfde accent als Ruudjeehhh!
Trouwens, ik heb de single vandaag ook gekocht en dat voor maar f.10,95! Beter dan die schandelige f.16,95 die ze tegenwoordig steeds vaker vragen.
quote:
"Dit wordt geheid een nummer 1 hit"
En dat is dus inmiddels gebeurd. Vanaf deze week staat deze prachtige plaat op nummer 1 in de Mega Top 100.
quote:
Op 31 januari 2000 16:13 schreef Arcee het volgende:
Onderweg - Abel. Ik vind het een prachtig nummer. Echt heel mooi. Hun vorige nummer vond ik niks, maar deze maakt dat helemaal goed. Kippenvel...
En ik vind het nog altijd het allermooiste nummer van dit jaar...
quote:
Op 01 februari 2000 08:32 schreef Ludo het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><HR><B>op 01-31-2000 om 05:05 PM schreef Manono het volgende: </B><BR>De film (1985?) was ook heel goed, heb je die gezien?<P>(jahaaa dat ging natuurlijk over een heel andere Abel maar die was ook zo lief)<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>die van Alex van Warmerdam??<BR>Top Film!
ja, geweldige film, en wat een bug!
quote:
Op 01 februari 2000 13:25 schreef Maverick het volgende:Da's niet zo gek, ze komen uit Breda! Dus hetzelfde accent als Ruudjeehhh!
Leer nou eens af om Breda continu met Ruud te vergelijken. Die vent is zo'n enorme lul. Ik werk dus in de grootste nachtgelegenheid van breda waar regelmatig Ruud nog wel eens komt en nog veel regelmatig de mannen van Abel aan m'n bar hangen.. Abel is cool! die zuipen zich helemaal de tering, maar ze zullen nooit vervelend zijn.
Ruud daarintegen was vorige week er nog en bestelt bij mij op deze manier "Hey ouwe gabber laat je niet gek maken doe mij 2 palmpjes en een bacootje" Waarop ik zeg "En jij bent?" Hij "Ik ben Ruudje van BigBrother"
Dus ik zeg "das dan 6 muntjes alsjeblieft" hij weer "ik ben toevallig wel een bekende nederlander dus ik krijg het gratis"
DAG RUUD!
[edit]bugger-de-bug, 1 feb 2000?? quote naar de klote?[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door davinci op 03-08-2000 18:52]
quote:En dat vind ik drie maand later nog steeds...
Op 03 augustus 2000 18:01 schreef Arcee het volgende:
quote:Ik ben het niet vaak met Arcee eens, maar vooruit dan maar: ik draai 'm nog steeds bijna dagelijks!!!! S-U-P-E-R-N-U-M-M-E-R.
Op 05 november 2000 23:46 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik drie maand later nog steeds...
Het mooiste komt nog: ik was begin dit jaar zo verslaafd aan dit nummer dat ik ze een keer voor een personeelsfeestje heb ingehuurd. Ik wilde ze eigenlijk een uur lang Onderweg achter elkaar laten spelen. Vonden ze zelf ook wel humor. Niemand van ons kende echter hun anders nummers...maar iedereen ging uit z'n dak bij Onderweg!
quote:Oh??
Op 06 november 2000 11:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Ik ben het niet vaak met Arcee eens
quote:Ik ook! Zonder meer 't meest gedraaide nummer voor mij dit jaar.
maar vooruit dan maar: ik draai 'm nog steeds bijna dagelijks!!!!
quote:Maar wat vond je dan van de film?
Op 06 november 2000 12:49 schreef DIGGER het volgende:
En ik ben het in deze niet met Arcee eens, ik vind het niet echt wat, draai het nummer nooit en zet als ik het nummer op de radio hoor in 5 van de 10 keer een andere zender op.
quote:Wat een klote muziek,
Op 05 november 2000 23:46 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik drie maand later nog steeds...
quote:Dat houd je wel heel exact bij zeg
Op 06 november 2000 12:49 schreef DIGGER het volgende:
ik zet als het nummer op de radio hoor in 5 van de 10 keer een andere zender op.
* Arcee draait Onderweg gelijk weer even
quote:Meeeeeee eeeeeeeeeeeeens! Helaas
Op 08 november 2000 22:20 schreef Arcee het volgende:
Wat een schitterend nummer...
'k Heb 'm niet weer gedraaid. Speciaal voor jouw Arcee heb ik ook nog de live opname bij Kicken (Patrick op 3FM). Klonk bijna hetzelf als tijdens mijn 'prive' concert. Hebben?
quote:..kleine aanpassing..
Op 08 november 2000 22:25 schreef katjaschuurman het volgende:
Meeeeeee eeeeeeeeeeeeens! Helaas'k Heb 'm net weer gedraaid. Speciaal voor jouw Arcee heb ik ook nog de live opname bij Kicken (Patrick op 3FM). Klonk bijna hetzelf als tijdens mijn 'prive' concert. Hebben?
quote:En dat vind ik nu, 1 week voor 't eind van het jaar, nog steeds. Hij kwam toevallig net weer voorbij op TMF en ik kreeg er kippenvel van. Enorm sfeervol nummer. Mijn absolute nummer 1 van dit jaar. Schitterend.
Op 03 augustus 2000 18:01 schreef Arcee het volgende:
't Liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen, maar 't gaat niet...
quote:Doe de deur dicht !
Op 24 december 2000 04:14 schreef Arcee het volgende:
En dat vind ik nu, 1 week voor 't eind van het jaar, nog steeds. Hij kwam toevallig net weer voorbij op TMF en ik kreeg er kippenvel van. Enorm sfeervol nummer. Mijn absolute nummer 1 van dit jaar. Schitterend.'t Liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen, maar 't gaat niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |