SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Vervelend, dat hij de enige is met de source en nu aan het solo-minen is...quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens forum was de developer geDDoS't of hoe noem je dat.
Dat zouden mensen toch kunnen zien? Dan wordt de coin gelijk een stuk minder waard lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vervelend, dat hij de enige is met de source en nu aan het solo-minen is...
quote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Even lekker een muziekje voor de launch.
Iedereen lachte mij uit toen ik in PPC ging. Maar ik ben het wel gewend om geridiculiseerd te worden.quote:
Interessant beginquote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Even lekker een muziekje voor de launch.
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.quote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen lachte mij uit toen ik in PPC ging. Maar ik ben het wel gewend om geridiculiseerd te worden.
Ik vond het leuk tot het ging zingenquote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Interessant begin
interessante muziek
Yeah, lekker experimenteel. Hou ik wel van.quote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Interessant begin
interessante muziek
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag gingquote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.
Jup. Maar een tijdje werd er echt flink gebasht op Peercoin hier.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je uitlachen voor PPC? Die coin was duidelijk gewoon een van de veiligste en meest belovende altcoins omdat PoS.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond het leuk tot het ging zingen
Ik weet niks over NMC, heeft dat ook iets speciaals?quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag ging
Zelfde trouwens met NMC, is ook een kutcoin hier als de koers omlaag gaat
Inderdaad! En ook met TIPS (alhoewel daar wel een kern van waarheid in zit). Als je er niet mee kan speculeren is het blijkbaar gelijk een kutcoin inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen naar de korte termijn keek en naar de koers. Dus was het een kutcoin omdat de koers een beetje omlaag ging
Zelfde trouwens met NMC, is ook een kutcoin hier als de koers omlaag gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |