https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 30-12-2013 16:20:48 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Holdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Coined up ligt op sterven.![]()
Wat moet ik nou met mijn Fedora?
Hodl! Altijd blijven hodlen!quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Over een paar weken verkopen als Cryptsy ze heeft!quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
Te vroeg verkocht dus. Ach ja, beter te vroeg dan te laat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef kthxbye het volgende:
LottoCoin gaat TO THE MOON op Cryptsy!! >66 nu!
Ik ook, op 48 :/ Maar ben het sinds vanochtend dus nog ff aan het minen, voor deze jumps in valuequote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Te vroeg verkocht dus. Ach ja, beter te vroeg dan te laat.
Ik op 47. Kan er eigenlijk niet treurig om zijn. Is toch dik $40 voor een nachtje minen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik ook, op 48 :/ Maar ben het sinds vanochtend dus nog ff aan het minen, voor deze jumps in value
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik had mijn order om LOT te kopen gecanceld en ben toen naar Doge gegaan... oeps
Gelukkig gaat EAC ook prima, alhoewel er nu een giga crash aan zit te komen
Die staat al wat meerdere uren op 841. Er zit geen veweging inquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.
Coinedup natuurlijk. Daarom ook de crash die eraan zit te komen. (haha crash, coinedup is ook gecrasht)quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar volg je EAC dan? Bij mij staat hij al bijna een uur op 841.
Dat klinkt echt fantastisch ik koop er meteen een paar miljoen!!!quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn voorspelling voor Mooncoins:
1. Mooncoins worden gemined
2. Mooncoins worden gehypet
3. Mooncoins worden gekocht door niet-miners
4. De miners dumpen hun mooncoins
5. Alle kopers blijven achter met waardeloze coins
Doe ik het voorquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik er maar een paar dollar uit kan halenquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Precies. Met die Catcoins heb ik in één nachtje minen $500 verdiend, daar zou ik me wel zorgen om maken als ik dat had misgelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik op 47. Kan er eigenlijk niet treurig om zijn. Is toch dik $40 voor een nachtje minen.
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Neequote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Doge heeft wel een echt leuke community trouwens, daar kunnen ze nog wel wat van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.
Nu nog een goede pool zien te vinden, er zijn er zoveelquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.
Niks ergs aan een beetje realistisch zijn, het is een coin waar we hier even snel aan willen verdienen imo.
quote:
Dat is meestal zo voor de launch.quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk gaat hij gewoon keihard floppen.
Er is nog niet eens een wallet.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Choo choo motherfuckers!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389403.0quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Waar wordtie gelanceerd ? Kan je minen ?
Dan kan je lang wachten.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iedereen staat er een beetje op te wachten
quote:Windows: Windows client compiles, but I am fighting with Qt.
OS X: I don't have the slightest clue where to begin.
Linux: I am a command-line guy, so a Qt compile would be great.
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.
[..]
Source is nog private op Githubquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.Misschien zo even doen.
Voor zover ik zie de pools die nu aankondigen niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef dimmak het volgende:
Ik neem aan dat de pools de code toch al wel hebben gekregen?
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef starsailor het volgende:
Okay, ik ga mee MOONen. Wat is een goede pool om te gaan minen? Juist een grote, of een kleinere?
Ik blijf bij notnull.quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.
en http://moon.notnull.org/index.php als backup
Voor meer: BIT / [MINE] Centraal mining topic #22 Project Moon
Only invited users are allowed to register.quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier gaat http://moon.hackshard.com/ proberen.
en http://moon.notnull.org/index.php als backup
Voor meer: BIT / [MINE] Centraal mining topic #22 Project Moon
Bij welke?quote:Op maandag 30 december 2013 17:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Only invited users are allowed to register.
Dan blijf ik maar bij mijn cryptopool
Goede ervaringen mee?quote:
Nee. De naam spreekt me meer aan en een IRC-chat bij het opstarten vind ik gewoon vervelend.quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bij welke?
[..]
Goede ervaringen mee?
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 17:52:40[Status] Site going down for 5 minutes reageer retweet
Not null heeft geen mobiele layout. Daarom 2e keus hahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. De naam spreekt me meer aan en een IRC-chat bij het opstarten vind ik gewoon vervelend.
Mijn geld, wat doe jequote:
Mobiele layout heeft geen dashboard, geen transactieoverzicht, nada. Ik gebruik die nooiquote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Not null heeft geen mobiele layout. Daarom 2e keus haha
Kun jij me leren hoe je een echte zolderkamerautist wordtquote:
Mod wordenquote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun jij me leren hoe je een echte zolderkamerautistwordt?
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb maar thuisbezorgd gedaan met BTC kan ik no-life de launch van Moon meedoen
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb maar thuisbezorgd gedaan met BTC kan ik no-life de launch van Moon meedoen
Mix gebeuren van een grillroomquote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Wat heb je besteld?
*verkapte 'ik heb ook nog geen eten' post
Ongezond maar zo lekker allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mix gebeuren van een grillroom![]()
Van alles wat.
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongezond maar zo lekker allemaal.
In 2014 word ik vegetariër.
Hehe. Ga ik mischien ook proberenquote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met een beetje geluk over een maand of 7 als proef een maand lang alleen Soylent
Wow, dat lijkt me wel eng. Ik wacht liever tot zoiets door en door wetenschappelijk is onderzocht.quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.
Met een beetje geluk over een maand of 7 als proef een maand lang alleen Soylent
Soylent green?quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
True dat, misschien doe ik ook wel een maand vegetarisch als ik de vriezer leeg heb.
Soylentquote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me wel eng. Ik wacht liever tot zoiets door en door wetenschappelijk is onderzocht.
Nee, Soylent.quote:
Oh, dan moet het wel goed gaan ja.quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
Nu nog zorgen dat ik het met Bitcoin kan betalen, dan leef ik echt in de toekomstquote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel goed gaan ja.
Tof!
Dat zou tof zijn. Futurist!quote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik het met Bitcoin kan betalen, dan leef ik echt in de toekomst
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef MichaelScott het volgende:
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Cultuurbarbaar...quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
[..]
Nee, Soylent.
Is dat een aanrader?quote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green
Zal wel niet want hij staat niet op Netflix.quote:
Maar dat is zoveel moeite om gewoon een film te kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met NetflixStream gewoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |