Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Precies. Met die Catcoins heb ik in één nachtje minen $500 verdiend, daar zou ik me wel zorgen om maken als ik dat had misgelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik op 47. Kan er eigenlijk niet treurig om zijn. Is toch dik $40 voor een nachtje minen.
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het nog het mooiste dat mensen doen alsof Mooncoins uniek zijn, terwijl dit weer de zoveelste pump-en-dumpcoin wordt.
Neequote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij zou doorlopen als er gratis geld te vinden was?
Doge heeft wel een echt leuke community trouwens, daar kunnen ze nog wel wat van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Uniek? Niks unieks aan, behalve dat het inderdaad grote kans heeft om wéér de zoveelste pump-and-dumpcoin te worden waar enorm veel geld mee te pakken valt, zoals DOGE.
Nu nog een goede pool zien te vinden, er zijn er zoveelquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel weer wat anders dan doen alsof het de nieuwste beste religie is. Vind ik zelf ook wel een beetje vreemd bij sommige coins.
Niks ergs aan een beetje realistisch zijn, het is een coin waar we hier even snel aan willen verdienen imo.
quote:
Dat is meestal zo voor de launch.quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk gaat hij gewoon keihard floppen.
Er is nog niet eens een wallet.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Choo choo motherfuckers!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389403.0quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Waar wordtie gelanceerd ? Kan je minen ?
Dan kan je lang wachten.quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iedereen staat er een beetje op te wachten
quote:Windows: Windows client compiles, but I am fighting with Qt.
OS X: I don't have the slightest clue where to begin.
Linux: I am a command-line guy, so a Qt compile would be great.
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.
[..]
Source is nog private op Githubquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje compileren voor Linux.Misschien zo even doen.
Voor zover ik zie de pools die nu aankondigen niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef dimmak het volgende:
Ik neem aan dat de pools de code toch al wel hebben gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |