Dat zou tof zijn. Futurist!quote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu nog zorgen dat ik het met Bitcoin kan betalen, dan leef ik echt in de toekomst
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef MichaelScott het volgende:
twitter:CoinedUp twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:20:24[Status] Still resolving issue. reageer retweet
Cultuurbarbaar...quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, zorg ervoor dat een diëtist me in de gaten houdt in die maand dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
[..]
Nee, Soylent.
Is dat een aanrader?quote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green
Zal wel niet want hij staat niet op Netflix.quote:
Maar dat is zoveel moeite om gewoon een film te kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met NetflixStream gewoon...
Netflix is streamen. Oh, en series streamen via je browserquote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met NetflixStream gewoon...
Jij kent toch wel soylent green ofnie kthx?quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Netflix is streamen. Oh, en series streamen via je browser![]()
![]()
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben al drie kwartier bezig met het bestellen van een pizza op Thuisbezorgd met BTC
Omdat ik mijn wallet BTC heel erg veilig als cold wallet op een linux partitie heb staan kun je dus niet zo makkelijk via BitPay even de betaling doorsturen. Ik heb dus een online wallet op Blockchain.info gemaakt, die werkt met Bitpay. Eerst inloggen op die partitie, dat geld doorsturen, en dan via online of de telefoonapp de betaling.
Hier komt toch wel het gebruiksvriendelijkheidaspect om de hoek kijken hoor... als dit nog zo omslachtig moet dan zal het nooit bij het grote publiek aanslaan. Tuurlijk kies ik zelf ook voor zo'n zware beveiliging en moet je gewoon een soort kleine 'zakgeld'wallet hebben voor dit soort zaken, het is nog niet zo makkelijk als een iDeal o.i.d.. en daardoor echt wel een dealbreaker.
Goede tipquote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.
En om het helemaal af te maken kunnen we iemand betalen om die wallets voro ons te beheren, natuurlijk krijgen wij daar dan rente overquote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Dat is het nadeel van al je geld op een wallet. Je zou eigenlijk twee wallets moeten hebben. Je spaarpot en je portemonnee die je ook in het dagelijks leven mee zou nemen.
Hotwalletquote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben al drie kwartier bezig met het bestellen van een pizza op Thuisbezorgd met BTC
Omdat ik mijn wallet BTC heel erg veilig als cold wallet op een linux partitie heb staan kun je dus niet zo makkelijk via BitPay even de betaling doorsturen. Ik heb dus een online wallet op Blockchain.info gemaakt, die werkt met Bitpay. Eerst inloggen op die partitie, dat geld doorsturen, en dan via online of de telefoonapp de betaling.
Hier komt toch wel het gebruiksvriendelijkheidaspect om de hoek kijken hoor... als dit nog zo omslachtig moet dan zal het nooit bij het grote publiek aanslaan. Tuurlijk kies ik zelf ook voor zo'n zware beveiliging en moet je gewoon een soort kleine 'zakgeld'wallet hebben voor dit soort zaken, het is nog niet zo makkelijk als een iDeal o.i.d.. en daardoor echt wel een dealbreaker.
Ho ho.quote:Op maandag 30 december 2013 18:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En om het helemaal af te maken kunnen we iemand betalen om die wallets voro ons te beheren, natuurlijk krijgen wij daar dan rente over
En extragatis inflatiequote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho ho.
Als we nou gewoon stoppen met BTC en Peercoin gaan gebruiken krijgen we ook gewoon rente.
SOYLENT GREEN IS PEOPLE!quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij kent toch wel soylent green ofnie kthx?
Oneindige groei is nu niet echt een lekkere manier om onze economie voort te laten bestaan op de lange termijn imo.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, om de economie lekker op gang te houden.
Ach, ik weet het niet. Deflatie is wel erg gunstig voor mensen die al geld hebben. Dan wordt het wel een erg rijken worden rijker verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oneindige groei is nu niet echt een lekkere manier om onze economie voort te laten bestaan op de lange termijn imo.
Blijf jij maar op de basis dan terwijl de rest naar de maan gaatquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet. Deflatie is wel erg gunstig voor mensen die al geld hebben. Dan wordt het wel een erg rijken worden rijker verhaal.
Overigens haal ik op mijn PC met Windows 7 en dus de echte drivers maar 21 kH/s.
Oh het blijkt gebaseerd te zijn op Make room Make room. Had dat dan meteen gezegd.quote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij bent tenminste ok in mijn boekje
NOUJA WIL IK EINDELIJK OVERMAKEN!! HEEFT IE NOG WEER 0.0005 BTC extra nodig!? waarom? dat staat er niet bij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef kthxbye het volgende:
-edit- oh en wat een oplichters dat Bitpay. Ze hanteren een koers van 530 EUR (!) op het moment. Dat betekent dat mijn pizza gewoon bijna 2 euro duurder is dan wat ie normaal zou kosten. Ik zie namelijk de waarde van mijn 0.0319 BTC die de pizza + ben & jerry's kost in de Blockchain wallet (18.41), en die bij BitPay (16.94). Daar verdienen ze dus echt belachelijk veel geld op.
Daarnaast speelt de lange confimration tijd van BTC echt parten. De sessiontime van de bestelling begin nu leeg te lopen (nog 5 minuten), terwijl ik dus nog wacht op een resterende 0,0019 BTC die ik erbij moest overmaken omdat het bedrag aan BTC niet voldoende was omdat ik een andere koers hanteerde bij het omrekenen wat ik naar mijn wallet moest storten. Ik zit nu al minuten te wachten op confirmations...
Ik merk dat het leuk is om te minen en te handelen, maar er nog veeeel gesleuteld moet worden voordat dit het betalings verkeer gaat overnemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Blijf jij maar op de basis dan terwijl de rest naar de maan gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |