Duurste die je ooit zal eten.quote:
Ik vind het ook wel een mooi momentje. Epische lancering, pizza met BTC besteld, plas bijna in mijn broek, en ik ga straks cola drinkenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooi momentje. Epische lancering, pizza met BTC besteld, plas bijna in mijn broek, en ik ga straks cola drinken
als een echte fokker in een lege colaflesquote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik moet plassen maar ik moet ook de miner starten, wat te doen
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
als een echte fokker in een lege colafles
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
als een echte fokker in een lege colafles
Goeie, laten we die bewaren voor in 2015! Zet em in de OP of ik bewaar het wel ergens ofzo.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.
Leeggooien in de dakgoot.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan nog jarenlang in je kamer bewaren zodat je er om de maand nog even aan kan ruiken.
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Waarom gebruik je geen configfile? Daar kan je pools adden en prio's aangeven.....zodra de moonpools live gaan, switched ie automatisch over.quote:
smeerlapquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef mike-amersfoort het volgende:
notnull:Die password recovery werkt dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog te ingewikkeld. Bovendien kun je met een bat file ook gewoon pools adden en prio's aangeven.quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Bowny het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen configfile? Daar kan je pools adden en prio's aangeven.....zodra de moonpools live gaan, switched ie automatisch over.
Ik heb toen ik het merkte maar gewoon een nieuw account aangemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die password recovery werkt dus niet.
Reddit?quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Hij doet het nog steeds niet, bij jullie wel?
link pls.
*4chanquote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat was zaad geloof ik. Nojoke. Stond op reddit toen.
Zal wel herpost kunnen zijn op reddit natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Reddit?
Je weet zeker niet waar /b/ voor staat.
Minen. Daarna exchange en daarna alles kopenquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Komt het op een exchange of gaat dit over minen
Alle goede/grappige dingen van 4chan komen op reddit, (tenzij te vies).quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Reddit?
Je weet zeker niet waar /b/ voor staat.
Minen, maar laten we hopen dat het op een exchange komtquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Komt het op een exchange of gaat dit over minen
Oh oke doeiquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Minen. Daarna exchange en daarna alles kopen
Stomquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee, geen conf file vrijgegeven en nog geen wallet exe
Ideale situatie voor mij is als volgt:quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Minen, maar laten we hopen dat het op een exchange komt
Het kan beter.quote:Op maandag 30 december 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ideale situatie voor mij is als volgt:
- Ouders geven nieuwe dikke videokaart cadeau vandaag voor noppes
- Minen gaat dan met heel veel khs
- Flink wat mooncoin minen
- Tips komen op Cryptsy en worden plots populair en zijn 1000 satoshi waard
- Earth wordt een miljoen satoshi waard
Keep dreaming.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kan beter.
TIPS word 1 BTC waard, of TIPS word miljoen BTC waard muahahahah!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |