SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Kijk nog eens danquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Uccie het volgende:
Topic is niet eens dicht...valt me tegen![]()
![]()
Geen top 10 plaat gestemd nee, hoogste is Hurt voor mij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Omdat het muziek is voor Fantasy-liefhebbers who will die alone..quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste begrijp ik wel, maar Supertramp en Yes ook?
Wegens de hoge stemmetjes?Ja ook.quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uriah Heep niet? En Clannad? En Hetero Tull?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En daar is speciale muziek voor?quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gaan mensen verkleed met elkaar spelen![]()
![]()
Ik ga straks naar dat cafe tussen en 23 en 2 uur. Weet iemand of ze Bacardi en of whisky schenken? En kun je er eigenlijk naar de plee?![]()
Houdt Radio 2 die rij op om ze naast dat café te stoppen zodat de rij in beeld korter lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ja, hier ook.quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen top 10 plaat gestemd nee, hoogste is Hurt voor mij.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hmmm, ik zit niet zo in die scene, associeer het vooral met zweef-muziek...quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het muziek is voor Fantasy-liefhebbers who will die alone..![]()
De oliebollen zonder rozijnen zijn klaar! Nu even zitten, mijn moeder bakt ze met rozijnen en daarna ga ik verder met de appelflappen.Make love, not war ☮![]()
Hurt is mooi, maar wilde geen cover kiezen, dus had een andere Cashquote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen top 10 plaat gestemd nee, hoogste is Hurt voor mij.![]()
![]()
Daarvoor heet het toch ook Kitsch?quote:
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
the river van bruce springsteenquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef D. het volgende:
Er was 1 iemand hier die op bijna alles in de top 10 gestemd had, maar zijn er verder nog mensen die een top 10 nummer op hun lijst hadden?Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Comfortably Numb is het enige nummer uit de top10 waar ik op heb gestemd.quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef D. het volgende:
Er was 1 iemand hier die op bijna alles in de top 10 gestemd had, maar zijn er verder nog mensen die een top 10 nummer op hun lijst hadden?
Het eerstvolgende nummer daarna waarop ik heb gestemd is Telegraph Road op nummer 52![]()
Alle New Age, Hardrock waar Power Metal op gebaseerd is en hardere Symfonische rock associeer ik persoonlijk met LARP-muziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kitch wordt nogal afgebrand hierquote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarvoor heet het toch ook Kitsch?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Lekker!quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
De oliebollen zonder rozijnen zijn klaar! Nu even zitten, mijn moeder bakt ze met rozijnen en daarna ga ik verder met de appelflappen.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kitchen wordt nogal afgebrand hier![]()
Heb nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan Comfortably Numb. Ik vind het een vrij saai nummer. Ik vind de compleet verbouwde cover van de Scissor Sisters zowaar leuker.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Comfortably Numb is het enige nummer uit de top10 waar ik op heb gestemd.
Het eerstvolgende nummer daarna waarop ik heb gestemd is Telegraph Road op nummer 52![]()
Dan heb je er weinig verstand van.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle New Age, Hardrock waar Power Metal op gebaseerd is en hardere Symfonische rock associeer ik persoonlijk met LARP-muziek.![]()
![]()
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ah dit wordt een prima uurtjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?![]()
Want?quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig verstand van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beetje iets te ingetogen uurtje wordt dit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vuurpijlen heb ik niet, die vliegen altijd over het huis en zie je dus niks van...quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?![]()
Ik associeer Kate Bush eerder met LARP eigenlijk"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb op Child in Time gestemd als tegen hanger van de bovenste drie.
Mijn een na hoogste keuze staat gelukkig weer in de top 100, op 93![]()
369 -- Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
368 -- Frank Sinatra - My Way
367 -- Bløf - Omarm
366 -- Mike Oldfield - Tubular Bells
365 -- The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
364 -- Sinead O'Connor - Nothing Compares 2u
363 -- Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien
362 -- Boudewijn de Groot - Welterusten Meneer De President
361 -- The Doors - People Are Strange
360 -- Jim Croce - Time In A Bottle
359 -- Ultravox - Vienna
358 -- Anouk - For Bitter Or Worse
357 -- Daft Punk - Get Lucky
Nieuw uur, nieuw topic"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die kan ook nog wel, net als Within Temptation ja. Maar LARP associeer ik altijd met kitschmetal.quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
Ik associeer Kate Bush eerder met LARP eigenlijk
Die heeft het uitgevonden...quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
Ik associeer Kate Bush eerder met LARP eigenlijk![]()
![]()
Kitschquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kitch wordt nogal afgebrand hier
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Er bestaat echt enorm veel power metal die helemaal niets maar dan ook niets temaken hebben met verkleedpartijtjes. Die dezelfde soort teksten en stijlen erop na houden als welke andere artiest uit de top2000 dan ook.quote:![]()
wij hebben ook geen vuurpijlen. Wel veel vuurwerk, maar mijn broertje nog veel meer. En daar gaan we morgen naartoe.quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuurpijlen heb ik niet, die vliegen altijd over het huis en zie je dus niks van...Make love, not war ☮![]()
Kijk waar hebben we wat aanquote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft het uitgevonden...
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Natuurlijke Katequote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ze de rechten ook?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ja, want ik ga ze morgen bakkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad al er lekker. Maar morgen vind ik ze het lekkerst.![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er bestaat echt enorm veel power metal die helemaal niets maar dan ook niets temaken hebben met verkleedpartijtjes. Die dezelfde soort teksten en stijlen erop na houden als welke andere artiest uit de top2000 dan ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Kate vergeef ik het dan, die is nu gewoon cool aan het skaten
http://skatebush.tumblr.com/Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
I can get awake just to heeaarrr Gieell breathing
369 -- Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
363 -- Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien
359 -- Ultravox - Vienna![]()
![]()
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is echt een zeiknummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vanwege het baggerweer vorig jaar heb ik daar nog een voorraadje van liggen...quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij hebben ook geen vuurpijlen. Wel veel vuurwerk, maar mijn broertje nog veel meer. En daar gaan we morgen naartoe.![]()
Lindsey Sterling is ook wel LARP met haar viool"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Armageddon
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
SkyRadio.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ditquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Cee het volgende:
* Cee schakelt weer even in, wachtend op een van de nummers uit m'n top 2000 lijstje
Sinatra
-XOXO-![]()
Vienna of The Voice?quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Cee het volgende:
* Cee schakelt weer even in, wachtend op een van de nummers uit m'n top 2000 lijstje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel natte ogen gekregenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bij jullie dat slechte weer hè? Hier viel het wel mee vilgens mij.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege het baggerweer vorig jaar heb ik daar nog een voorraadje van liggen...Make love, not war ☮![]()
Oh Piaf kon bij jou ook ja Cee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar waren ze te koop, dit jaar mag je ze gratis komen proeven hoor. Is alleen niet echt in de buurt he?quote:![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Uccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Riengewoon vertragen en je hebt de orchestrale filmmuziek van Inception
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je kon hier toen met een boot door de straat, alles stond blank.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bij jullie dat slechte weer hè? Hier viel het wel mee vilgens mij.
Werkt niet met een 100.000 klapper...![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Piaf kon bij jou ook ja Cee![]()
![]()
![]()
Gewoon in de boot leggen dan.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kon hier toen met een boot door de straat, alles stond blank.
Werkt niet met een 100.000 klapper...Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De Tune
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het broekje van Cnor werd net nat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gehuild. Ik heb gejankt. Als een kleine baby.
Heb je de Notebook wel eens gezien? Die vind ik best wel
Mocht het morgen weer zo zijn, dan dank ik je hartelijk voor de tip...quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon in de boot leggen dan.![]()
Nee, die wil ik nog eens zien maar vriendin van me heeft het einde al verraden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de Notebook wel eens gezien? Die vind ik best wel![]()
Ol' Blue LipsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is al bijna 2014![]()
Dat brugje naar wat?
Bassie en Adriaan? Wut?
369 -- Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing![]()
368 -- Frank Sinatra - My Way![]()
367 -- Bløf - Omarm![]()
366 -- Mike Oldfield - Tubular Bells![]()
365 -- The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling![]()
364 -- Sinead O'Connor - Nothing Compares 2u![]()
363 -- Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien![]()
362 -- Boudewijn de Groot - Welterusten Meneer De President
361 -- The Doors - People Are Strange![]()
360 -- Jim Croce - Time In A Bottle![]()
![]()
![]()
358 -- Anouk - For Bitter Or Worse![]()
357 -- Daft Punk - Get Lucky![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
MYYYYYY
WAY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel echt rotquote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die wil ik nog eens zien maar vriendin van me heeft het einde al verraden.Maar desondanks zeer indrukkende film
Tubular Bells.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
Dat brugje naar wat?
Bassie en Adriaan? Wut?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schade door deze tip.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht het morgen weer zo zijn, dan dank ik je hartelijk voor de tip...Trotste mama van Ambar
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik vind het origineel van The Sex Pistols...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
oioioi jonguhquote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
Dat brugje naar wat?
Bassie en Adriaan? Wut?I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Oh, zo leg ik die link met Broodquote:
Syd of Sid?quote:Op maandag 30 december 2013 16:11 schreef cafca het volgende:
Leuke cover, maar het origineel van Syd is beter....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk daar ook altijd veel meer aan dan B&Aquote:Op maandag 30 december 2013 16:11 schreef Knip het volgende:
Bassie en Adriaan?
Ik dacht
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar Cee, gewoon The Notebook kijken
Mwah doe toch maar Herman BroodPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik heb meer met brood.
Liefst met hagelslag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hoor...meeste stemmers Zuid-Holland
Ik zet 't op m'n lijst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
Maar Cee, gewoon The Notebook kijkenVriendin kielhaalde me haast toen ik vertelde dat ik die film nog nooit had gezien.
![]()
zit die Sander nu in de kroeg door dit nummer heen te bleren? ik zou hem echt nogmaals neerschieten....![]()
![]()
Jij zingt dit op het balkon elke avond?quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Gewoon radio luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef glittertje39 het volgende:
zit die Sander nu in de kroeg door dit nummer heen te bleren? ik zou hem echt nogmaals neerschieten....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dagelijks....we hebben al jaren geen last meer van meeuwen bij de flatquote:Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zingt dit op het balkon elke avond?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ken Syd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is ook gedaan met muziek van Dolly Parton. Het nummer "Jolene", meen ik.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef FritsFlits het volgende:
Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Riengewoon vertragen en je hebt de orchestrale filmmuziek van Inception
En omgekeerd is er ook een nummer heel erg versneld, waardoor het juist als Dolly Parton ging klinken. Was iets van Bruce Springsteen, meen ik.![]()
Ben ik weerMooi optijd voor Bløf
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga er weer vandoor, volgens de dokter moet ik nu slapen om rond 5 januari mijn ritme weer terug te krijgen.
Ook die film?quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook gedaan met muziek van Dolly Parton. Het nummer "Jolene", meen ik.
En omgekeerd is er ook een nummer heel erg versneld, waardoor het juist als Dolly Parton ging klinken. Was iets van Bruce Springsteen, meen ik."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoeveel topics waren we verder ineens?quote:
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee die slaat de rest van de gasten neer zodat ze nog een advocaatje slagroom kan bestellenquote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
Staat een pittig kort kapsel met 't achterend van d'r paraplu te zwaaien hierop.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
nee beetje ver weg.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze te koop, dit jaar mag je ze gratis komen proeven hoor. Is alleen niet echt in de buurt he?
Make love, not war ☮![]()
Die is van Krezip toch?quote:![]()
JAAAAAA ONTARM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn moeder is doorgeslagen, ze is shirts aan het strijken die helemaal niet gestreken hoeven worden.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel topics waren we verder ineens?![]()
![]()
Ontarm me...ja in een dwangbuis graag.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Just laugh and walk away...quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder is doorgeslagen, ze is shirts aan het strijken die helemaal niet gestreken hoeven worden.![]()
Ja ik zei het ook al 5x.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MIJN keuze
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Omarm me! Omarm me! Omarm me!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is Blofgejank en dan ook nog eens een zeiknummer. Erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
lekker onzintekst weer van Blof. Oh zie ons toch eens mooie poetische cryptische teksten verzinnen die niemand snapt. Dan moet het wel goed zijn!I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ja, doe hier maar 1.quote:Op maandag 30 december 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt dwangbuisjes uitNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Goede keuze wel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GE-fucking-LUI-DEN hardop ik maak zequote:Op maandag 30 december 2013 16:16 schreef Cee het volgende:
Liiiiieeeef, neem me meeeeee. En ontworm me, ontworm me.
[ afbeelding ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
jawel, alleen al om anderen dwars te zittenquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is dat die hand met de aanzoek zonder ringen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
![]()
Ik versta het nooit zo goed eigenlijk. Maar ik hoor wel dat het gezemel is.quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef djenneke het volgende:
lekker onzintekst weer van Blof. Oh zie ons toch eens mooie poetische cryptische teksten verzinnen die niemand snapt. Dan moet het wel goed zijn!![]()
Deze bedoelde ik:quote:
Bruce Springsteen sped up sounds like Dolly Parton
Slow-Ass Jolene hoor je trouwens hier:
http://twentytwowords.com(...)urprisingly-awesome/![]()
Pfff dan mag het, maar alleen maar daarom.quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, alleen al om anderen dwars te zitten![]()
Dit is echt chanant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Walking Deadquote:
Armand maakt betere onnavolgbare tekstenquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef djenneke het volgende:
lekker onzintekst weer van Blof. Oh zie ons toch eens mooie poetische cryptische teksten verzinnen die niemand snapt. Dan moet het wel goed zijn!Non possumus non loqui![]()
Ja, die met de vingers wijzen op de schoenen die zijn gejat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Is dat die hand met de aanzoek zonder ringen?![]()
Cnor komt op tijd binnen
Even bookmark gemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
Bruce Springsteen sped up sounds like Dolly Parton
Slow-Ass Jolene hoor je trouwens hier:
http://twentytwowords.com(...)urprisingly-awesome/thanks
Blauwe Ruis had wel hoger gemogen dan dit nummer.
grijnz ja sorry deze blijft er om die reden ook elk jaar inquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff dan mag het, maar alleen maar daarom.
Die liggen in Londenquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die met de vingers wijzen op de schoenen die zijn gejat.
Ontdarm me, kan niet echt een scheitnummer zijn dusHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Ik luisterde wel de hele dag al hoor. Maar ik zit te nu te wachten tot mjin eten uit de oven kan.quote:![]()
ja klopt, jij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Blauwe Ruis had wel hoger gemogen dan dit nummer.![]()
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
quote:
Dit is toch gewoon mooi jongensDie stem
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat is Fok-taalquote:
Net als hont en kad"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mooie dag?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou dan iedereen die hier op stemt het om die reden doen? Dan zijn er heel veel hatersquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz ja sorry deze blijft er om die reden ook elk jaar in![]()
![]()
Liefs uit Londen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
dat staat al de hele dag in de oven...quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luisterde wel de hele dag al hoor. Maar ik zit te nu te wachten tot mjin eten uit de oven kan.![]()
![]()
zowiezo en soberso toch ook?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kadOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Soberso...quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad![]()
Ja, dat mag best. Maar dan wel een plaatsje of 30000 lagerquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Blauwe Ruis had wel hoger gemogen dan dit nummer.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
De hele klokkentoren?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?![]()
Ah, ok. Bepaalde culturen in bepaalde delen van dit forum zijn mij onbekend.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Blauwe Ruisquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.
Voor jullie gezondheid de korte versie....ik word namelijk hysterisch van de lange versie.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bassie en Adriaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik denk het welquote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou dan iedereen die hier op stemt het om die reden doen? Dan zijn er heel veel haters
Nee, ik heb 'm vandaag nog niet gehoord. Volgens mij is het een van de weinige Bløf nummers die Stenders ook heel mooi vindt.quote:![]()
Hopelijk staat je oven niet al de hele dag aan.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat staat al de hele dag in de oven...![]()
quote:Zo diep in ONZ zit ik nietquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
bassie en adriaaaaaaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja man, 28 minuten ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Molurus het volgende:
Omg... gaan ze deze nu helemaal draaien???|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
3 minuten maarquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?![]()
![]()
Deze moet ik even aan de binnenkant van mijn oren beluisterenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ze gaan hem helemaal draaien denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze heb ik nog op LP hier liggen. Denk dat ik die straks maar even draai.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken het ook daar van. B&A keek ik nooit, beetje na mijn tijd PLUS ik kan die twee niet uitstaan.quote:![]()
Bijna 50 minuten trek ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor jullie gezondheid de korte versie....ik word namelijk hysterisch van de lange versie.
Drommels...![]()
Haha de baron komt eraan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
soberso = sowieso en niet zowiezo
chanant = genant.Trotste mama van Ambar
Liefs Uit Londen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.![]()
Daarom huilenquote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef Molurus het volgende:
Ik hoor het al, dit is de 1 of andere lame singles versie.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik krijg nu al hysterische kriebels....word er helemaal hyper vanquote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna 50 minuten trek ik ook niet.
Drommels...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En alles zelf ingespeeld, ouwe baas dat die isHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Origineel duurt langer dan een B&A aflevering"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Maar de vraag is, waarom wil je meedoen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad![]()
![]()
trommels, trommels en nog eens trommels, waar zijn die bassie en adriaan?quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
ha-ha-goe-ie-plaat-a-dri-aanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En famfare niet te vergeten.quote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
soberso = sowieso en niet zowiezo
chanant = genant.![]()
Live nog steedsquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
En alles zelf ingespeeld, ouwe baas dat die isHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Met?quote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de vraag is, waarom wil je meedoen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bassie is een klootzakquote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het ook daar van. B&A keek ik nooit, beetje na mijn tijd PLUS ik kan die twee niet uitstaan.
Dit schijnt wat te maken te hebben met Bassie en Adriaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Drommels.quote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
trommels, trommels en nog eens trommels, waar zijn die bassie en adriaan?![]()
Tja..... Leuk album, 's-avonds laat met een goede joint en een paar flessen wijn op, maar zo in zo'n lijst valt het toch een beetje tegen....![]()
Oja, per kant duurden ze bijna een half uur. Dat was het.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echt waar?quote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijnt wat te maken te hebben met Bassie en Adriaan![]()
![]()
Bassie en Adriaan hebben dit nummer gemaakt ,daarna gecovered door Mike Oldfieldquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijnt wat te maken te hebben met Bassie en AdriaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |