quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gehuild. Ik heb gejankt. Als een kleine baby.
Mocht het morgen weer zo zijn, dan dank ik je hartelijk voor de tip...quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon in de boot leggen dan.
Nee, die wil ik nog eens zien maar vriendin van me heeft het einde al verraden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je de Notebook wel eens gezien? Die vind ik best wel
Dat is wel echt rotquote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die wil ik nog eens zien maar vriendin van me heeft het einde al verraden.
Tubular Bells.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
Dat brugje naar wat?
Bassie en Adriaan? Wut?
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schade door deze tip.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht het morgen weer zo zijn, dan dank ik je hartelijk voor de tip...
oioioi jonguhquote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
Dat brugje naar wat?
Bassie en Adriaan? Wut?
Oh, zo leg ik die link met Broodquote:
Syd of Sid?quote:Op maandag 30 december 2013 16:11 schreef cafca het volgende:
Leuke cover, maar het origineel van Syd is beter....
Ik denk daar ook altijd veel meer aan dan B&Aquote:Op maandag 30 december 2013 16:11 schreef Knip het volgende:
Bassie en Adriaan?
Ik dacht
[ afbeelding ]
Ik zet 't op m'n lijst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
Maar Cee, gewoon The Notebook kijken
Jij zingt dit op het balkon elke avond?quote:
Gewoon radio luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef glittertje39 het volgende:
zit die Sander nu in de kroeg door dit nummer heen te bleren? ik zou hem echt nogmaals neerschieten....
Ja, dagelijks....we hebben al jaren geen last meer van meeuwen bij de flatquote:Op maandag 30 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zingt dit op het balkon elke avond?
Ik ken Syd.quote:
Is ook gedaan met muziek van Dolly Parton. Het nummer "Jolene", meen ik.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef FritsFlits het volgende:
Edith Piaf - Non Je Ne Regrette Riengewoon vertragen en je hebt de orchestrale filmmuziek van Inception
Ook die film?quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook gedaan met muziek van Dolly Parton. Het nummer "Jolene", meen ik.
En omgekeerd is er ook een nummer heel erg versneld, waardoor het juist als Dolly Parton ging klinken. Was iets van Bruce Springsteen, meen ik.
Hoeveel topics waren we verder ineens?quote:
Nee die slaat de rest van de gasten neer zodat ze nog een advocaatje slagroom kan bestellenquote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
Staat een pittig kort kapsel met 't achterend van d'r paraplu te zwaaien hierop.
nee beetje ver weg.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze te koop, dit jaar mag je ze gratis komen proeven hoor. Is alleen niet echt in de buurt he?
Die is van Krezip toch?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel topics waren we verder ineens?
Just laugh and walk away...quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder is doorgeslagen, ze is shirts aan het strijken die helemaal niet gestreken hoeven worden.
Ja ik zei het ook al 5x.quote:
Ja, doe hier maar 1.quote:Op maandag 30 december 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis deelt dwangbuisjes uit
Goede keuze wel.quote:
GE-fucking-LUI-DEN hardop ik maak zequote:Op maandag 30 december 2013 16:16 schreef Cee het volgende:
Liiiiieeeef, neem me meeeeee. En ontworm me, ontworm me.
[ afbeelding ]
jawel, alleen al om anderen dwars te zittenquote:
Ik versta het nooit zo goed eigenlijk. Maar ik hoor wel dat het gezemel is.quote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef djenneke het volgende:
lekker onzintekst weer van Blof. Oh zie ons toch eens mooie poetische cryptische teksten verzinnen die niemand snapt. Dan moet het wel goed zijn!
Deze bedoelde ik:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |