SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijke plaat![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ook niet zo qua kwaliteit, wel leuk om muziek mee te ontdekkenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit is ook fijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat spottedinges?quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook niet zo qua kwaliteit, wel leuk om muziek mee te ontdekken![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Crosby, Stills, Emerson, Lake, Palmer, Nick, Simon, Garfunkel, Björn, Benny, Nash & YoungWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
D. als je niet eens m'n naam goed kan spelen
Dat probleem heb ik al jaren niet meer...quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair![]()
Neil
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Waar is Robbie?quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crosby, Stills, Emerson, Lake, Palmer, Nick, Simon, Garfunkel, Björn, Benny, Nash & Young
Over 2 platen Purple Haze![]()
En dan kijk je iets hoger in de lijst:
I Gotta Feeling- The Black Eyed Peas
Dat dit kan in Nederland![]()
![]()
![]()
Er staat nu Frits hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef FritsFlits het volgende:
D. als je niet eens m'n naam goed kan spelen![]()
![]()
Wij zijn een smakeloos landje.quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Mansjester het volgende:
Over 2 platen Purple Haze![]()
En dan kijk je iets hoger in de lijst:
I Gotta Feeling- The Black Eyed Peas
Dat dit kan in Nederland
quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik al jaren niet meer...
Er staan zelfs dance-remixes op, ontdek ik netquote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook niet zo qua kwaliteit, wel leuk om muziek mee te ontdekken![]()
![]()
Niet denderend dusquote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Dat doe ik ook.![]()
Anders is het volgens mij 160kbps
Ah, logischquote:
Vind er niet zoveel aan eigenlijk..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Godver, ik zie dat ik net Men At Work- Down Under heb gemist![]()
![]()
![]()
1 van de weinige nummers waar ik me echt op verheug![]()
![]()
Je zit alleen in een vuile kameel?quote:Op maandag 30 december 2013 15:23 schreef Mansjester het volgende:
Godver, ik zie dat ik net Men At Work- Down Under heb gemist![]()
![]()
![]()
1 van de weinige nummers waar ik me echt op verheug[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zit alleen in een vuile kameel?![]()
Dit intro vollullen![]()
![]()
Hahaha, echt, dat intro is juist geniaal. Kneus
Die jaquote:Op maandag 30 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zit alleen in een vuile kameel?![]()
![]()
quote:Zit je hoogquote:Op maandag 30 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha, echt, dat intro is juist geniaal. Kneus
Mag ik niet haten op De Heer?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O ja hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik niet haten op De Heer?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
De Heer is met uquote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik niet haten op De Heer?![]()
![]()
Dat mag godverdomme nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik niet haten op De Heer?![]()
FeitjeDe eerste heavy metal band was Black Sabbath in de tijd dat Ronnie James Dio nog in de band zong.
Rolling Stone publiceerde toen een artikel over de band met daarnaast een plaatje van een bodybuilder terwijl op zijn arm Ronnie James Dio zat. Daarbij stond de tekst 'DUMDUMDUMDUM IT's HEAVY METAL".
Daarmee was de term heavy metal geboren.![]()
![]()
Van Jimi naar Anouk...hoezo contrast?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ey michelle[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeikplaat met een volgezeken introDon't ask me what I think of you
goed roerenquote:Op maandag 30 december 2013 15:27 schreef Molurus het volgende:
* Molurus maakt een griesmeelpudding en is daarom een beetje stil![]()
![]()
Origineel van de Beatles dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En daar praat ie dan weer niet doorheenquote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeikplaat met een volgezeken intro![]()
![]()
Wel consistent dusquote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeikplaat met een volgezeken intro![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
En daar praat ie dan weer niet doorheen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoe was dat?quote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Dit heb ik op de basisschool ooit geplaybackt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als iemand die er de stem voor zou hebben dit had gezongen was dit echt een mooi liedje geweest[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
n00b, nog plaatjes die je wil delen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zoals Gersquote:Op maandag 30 december 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand die er de stem voor zou hebben dit had gezongen was dit echt een mooi liedje geweest"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Op de basisschool heb ik maar 1 liedje geplaybackt
Jullie mogen raden welk.
Living Doll?quote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden welk.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef Mansjester het volgende:
Dit heb ik op de basisschool ooit geplaybackt
Ik word oud! Ik heb op de basisschool Long Tall Ernie & the Shakers geplaybackt![]()
![]()
Mexicoquote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden welk."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
YMCA
Busted - Year 3000quote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden welk.![]()
![]()
Ik ook. Jullie mogen raden welk.quote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden welk.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Van de Zangeres Zonder Naam of die van de Les Humphries Singers?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eerste natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van de Zangeres Zonder Naam of die van de Les Humphries Singers?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ienminimuis vindt dit leukquote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef sararaats het volgende:
Living Doll maar dan wel met The Young Ones[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gezien je username, de themesong van Scooby Dooquote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Jullie mogen raden welk.![]()
Heeft Uccie nu de loodgieter op bezoek? Zo stil daar"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
helaas. Het was een band die dit uur al gedraaid is.quote:Op maandag 30 december 2013 15:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gezien je username, de themesong van Scooby DooWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier overcome ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:32 schreef D. het volgende:
Ik heb nooit geplaybackt, ik zong altijd live"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
N00bodies wife?quote:Op maandag 30 december 2013 15:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gezien je username, de themesong van Scooby Doo![]()
Plassen met de deur open!!!!!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Madonna - Like a Virginquote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Jullie mogen raden welk.![]()
![]()
Ik zong ook 2x mee met Blof
Band is juist, maar dan Pridequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Licht uit, opdoeken die band[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik kan nu allerlei grapjes gaan maken over pijpen enzo met een loodgieter maar dat doe ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft Uccie nu de loodgieter op bezoek? Zo stil daar![]()
![]()
Van Robbie?quote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Molurus het volgende:
Dit klinkt even als de intro van 'Candy'"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
mag het licht uit?quote:Don't ask me what I think of you
Vrije wil?quote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit Nena geplaybackt op de lagere school
Dan is Iggy Pop degene die het gejat heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Molurus het volgende:
Dit klinkt even als de intro van 'Candy'
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Waarom staat dit hoger dan Niemand in de stad?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik snap sowieso niet dat die nieuwe meuk van de dijk er in staat.quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Niemand in de stad?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Iedereen was weg en kon daardoor dus niet stemmen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Niemand in de stad?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik in het middelbaarquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit Nena geplaybackt op de lagere schoolWerewolf![]()
Dat hij zich wel moest verkleden?quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, wij hebben ooit Thriller gedaan op school, toen was ik nog boos op een vriendje
Zal wel blijven hangen zijn in kroegen enzoquote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat die nieuwe meuk van de dijk er in staat."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb ooit als vrijwilliger bij kindervakantiewerk meegedaan met de playbackshow. Er werd 12x Madonna gedaan en 1x the Pogues. Wij werden door de kinderjury beloond met de laatste plaatsquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit Nena geplaybackt op de lagere school![]()
![]()
Dacht dat De Heer het licht wasquote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef glittertje39 het volgende:
ze doen het licht uit in het cafe
Ik heb wel ergere dingen geplaybackt. Ik ben blij dat er toen geen smartphones bestondenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Moet je straks maar s opzoeken, best mooi nummer.quote:
Trouwens, moet gewoon in top 2000 staan. Ff kijken.... yep, samen met Kate Pierson op plaats 932.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hit me with your rhythm stick?quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Berkery het volgende:
Ik heb wel ergere dingen geplaybackt. Ik ben blij dat er toen geen smartphones bestonden"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Neequote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hij zich wel moest verkleden?
Hij gooide de choreografie in de war omdat ie de show probeerde te stelen met breakdancen, maar dat hoorde helemaal niet bij Thriller![]()
![]()
Scrubs!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als ik hem hoor ken ik hem wel, ben slecht met titelsquote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Moet je straks maar s opzoeken, best mooi nummer.
Trouwens, moet gewoon in top 2000 staan. Ff kijken.... yep, samen met Kate Pierson op plaats 932."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
EINE DEUTSCHE SCHALPLATTE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
This thread is...quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zo lelijk ben ik nu ook weer niet hoor.....![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef Molurus het volgende:
Zo, griesmeelpudding staat af te koelen. Met verse vanille erin.![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Scrubsfappers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee mijn autisme beperkt zich tot andere zakenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee mijn autisme beperkt zich tot andere zaken
ScrubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je gaat kijken ben je m'n heldinquote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ook niet..maar volgend jaar ken ik hem wel
Nog meer bedoel ik
En dan straks nog een saus maken van verse blauwe bessen en bramen.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb andere dingen om mijn tijd aan te verspillenquote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ook niet..maar volgend jaar ken ik hem wel![]()
![]()
Waar woon je? Ik heb wel zin in zo'n toetjequote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan straks nog een saus maken van verse blauwe bessen en bramen.
Trotste mama van Ambar
Kut, zijn mij ook gewoon voor hè? 2x dezelfde Scrubsgrap, kom ik aan
quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je gaat kijken ben je m'n heldin
Nog meer bedoel ik![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Zaktabak het volgende:
Kut, zijn mij ook gewoon voor hè? 2x dezelfde Scruvsgrap, kom ik aan
Delft. Maar hij moet nog wel even afkoelen hoor, is eigenlijk voor morgen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb wel zin in zo'n toetje
Lauwwarm is hij het lekkerst.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Delft. Maar hij moet nog wel even afkoelen hoor, is eigenlijk voor morgen.Trotste mama van Ambar
Sparta is een leuke band[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MAAAAADDDDNESSSS[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
The Dazzler. Kenners wetenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lekker hoor![]()
![]()
Heb er niets meequote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat was ooit een lekker ding
Ik moet mezelf altijd dwingen om m niet gewoon warm te eten...quote:Op maandag 30 december 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lauwwarm is hij het lekkerst.Maar ik heb me voorgenomen om me in te houden.
The Alan Parsons Project - Eye In The Sky"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vrouwelijke superheld van Marvel Comicsquote:
Mijn moeder maakt straks ook griesmeelpudding als toetje en dan krijg ik hem lekker warmquote:Op maandag 30 december 2013 15:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik moet mezelf altijd dwingen om m niet gewoon warm te eten...Maar ik heb me voorgenomen om me in te houden.
Trotste mama van Ambar
Lijst van nummers die de top 2000 net niet hebben gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoax, geen Kaempfertquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef NaturalScience het volgende:
Lijst van nummers die de top 2000 net niet hebben gehaald:
Joel, Billy My Life
DeGraw, Gavin Sweeter
Blondie The Tide Is High
Radios She Goes Nana
Kc & The Sunshine Band Please Don't Go
Hall & Oates Kiss On My List
Spice Girls Stop
Pretenders I Go To Sleep
Chic Good Times
Martin, Ricky Livin' La Vida Loca
Jeffreys, Garland Matador
Faltskog, Agnetha Wrap Your Arms Around Me
Rod Stewart & Tina Turner It Takes Two
McCartney & Wings, Paul Jet
Cock Robin Thought You Were On My Side
Legend & The Roots, John Wake Up Everybody
Labelle Lady Marmalade
Fine Young Cannibals She Drives Me Crazy
Boom, Jeroen van der Jij Bent Zo
Pasadenas Tribute (Right On)
Alphabeat Fascination
Bee Gees You Should Be Dancing
Craven, Beverley Promise Me
O-Zone Dragostea Din Tei
Tyler, Bonnie It's A Heartache
Nicks, Stevie Stand Back
Geils Band, J. Centerfold
Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich Zabadak
Bob Sinclar & Gary Pine Love Generation
Ridgway, Stan Camouflage
Golden Earring Holy Holy Life
Bloem Even Aan M'n Moeder Vragen
Houston, Whitney I'm Every Woman
Logan, Johnny Hold Me Now
Four Tops Walk Away Renee
Matt Bianco More Than I Can Bear
Clark, Alain Love Is Everywhere
Four Tops If I Were A Carpenter
Desireless Voyage Voyage
Kane Something To Say
Rawls, Lou Lady Love
Orchestral Manoeuvres In The Dark Talking Loud And Clear
Archer, Tasmin Sleeping Satellite
Borsato, Marco Wit Licht
White, Barry Never, Never Gonna Give You Up
Madonna Holiday
The Mamas & The Papas I Saw Her Again
Jackson, Michael Leave Me Alone
Fortunes You've Got Your Troubles
George Michael & Elton John Don't Let The Sun Go Down On Me
Vannelli, Gino People Gotta Move
Fugees Ready Or Not
McCartney, Paul Dance Tonight
Klein Orkest Koos Werkeloos
Electric Light Orchestra Showdown
Jackson Browne / Clarence Clemons You're A Friend Of Mine
Van Velzen Burn
Korgis Everybody's Gotta Learn Sometimes
Young, Paul Come Back And Stay
Who Happy Jack
McDonald, Michael Sweet Freedom
Kiwanuka, Michael I'm Getting Ready
De Kast In De Wolken
Tavares Don't Take Away The Music
Lange, Ilse De The Lonely One
Bronski Beat Why
Bassey, Shirley Goldfinger
Richie, Lionel Stuck On You
Scissor Sisters I Don't Feel Like Dancin'
Ferry, Bryan Don't Stop The Dance
Earth Wind & Fire Star
Fagen, Donald New Frontier
Blof Dat Wij Dat Zijn
Cutting Crew (I Just) Died In Your Arms Tonight
Rose Royce Car Wash
Braxton, Toni Unbreak My Heart
Wilde, Kim Kids In America
Small Faces Itchycoo Park
Doe Maar Doris Day
Wes Alane
Kool & The Gang Celebration
Soul Asylum Runaway Train
Wonder, Stevie Don't You Worry 'bout A Thing
Dido Here With Me
Love Affair Everlasting Love
Cher Believe
Newton John, Olivia Hopelessly Devoted To You
Keizer en De Munnik Kijk Me Na
Commodores Nightshift
Simply Red Fake
Rolling Stones Mother's Little Helper
Anastacia Paid My Dues
Modern Talking You´re My Heart You´re My Soul
Tears For Fears Advice For The Young At Heart
Bee Gees Jive Talkin'
Toontje Lager Zoveel Te Doen
Michael, George Outside
Cray Band, Robert Don't Be Afraid Of The Dark
Collins, Phil Dance Into The Light
Chapin, Harry W.O.L.D (The Morning Dj)
Alizee Moi Lolita
Dire Straits Twisting By The Pool
I.O.S. Altijd Wel Iemand
Valli, Frankie Grease
Cilmi, Gabriella Sweet About Me
Elton John & Kiki Dee Don't Go Breaking My Heart
Prince Money Don't Matter 2 Night
Supremes Baby Love
Pet Shop Boys Always On My Mind
Rios, Gabriel Broad Daylight
Oosterhuis, Trijntje Happiness
Crosby Stills & Nash Marrakesh Express
Borsato, Marco Stop De Tijd
Madonna Papa Don't Preach
Simon, Paul Mother And Child Reunion
Shakira Hips Don't Lie
Beach Boys I Can Hear Music
Carrack, Paul When You Walk In The Room
Blof Vandaag
Third World Now That We Found Love
Kravitz, Lenny It Ain't Over Till It's Over
Hall & Oates Maneater
Juanes La Camisa Negra
Idol, Billy Sweet Sixteen
Focus House Of The King
Harrison, George What Is Life
Fraser, Brooke Something In The Water
10 CC The Things We Do For Love
Wet Wet Wet Angel Eyes
The Babysitters Circus Everything's Gonna Be Alright
Womack & Womack Teardrops
Wonder, Stevie You Are The Sunshine Of My Life
Klein Orkest Laat Mij Maar Alleen
Jeremiah, Jonathan Lost
Small Faces Lazy Sunday
Adams, Oleta Window Of Hope
UB40 Sing Our Own Song
Stewart, Rod Da Ya Think I'm Sexy?
Houston, Whitney How Will I Know
Di-rect Inside My Head
Selecter On My Radio
Little Steven Forever
Legend, John Everybody Knows
Stills, Stephen Love The One You’re With
Las Ketchup The Ketchup Song
Trammps Zing Went The Strings Of My Heart
Acda & De Munnik Heel Veel Lieve Mensen
Spice Girls 2 Become 1
Stevens, Cat Matthew And Son
Stansfield, Lisa All Around The World
McCartney & Wings, Paul Listen To What The Man Said
Stevie Ann The Poetry Man
Pretenders Back On The Chain Gang
King Love And Pride
Stone, Joss You Had Me
ABC Poison Arrow
Madonna Beautiful Stranger
Vannelli, Gino Hurts To Be In Love
Eurythmics Sexcrime (Nineteen Eighty-Four)
Drifters Save The Last Dance For Me
De Dijk Recht In De Ogen
Young, Paul Wherever I Lay My Hat (That's My Home)
Bega, Lou Mambo # 5
Scaggs, Boz Lowdown
Wilde, Kim Never Trust A Stranger
Supremes You Can’t Hurry Love
Ace How Long
Total Touch Touch Me There
3 J´s Never Alone
MacDonald, Amy This Pretty Face
Sting Love Is The Seventh Wave
Daltrey, Roger Say It Ain´t So Joe
Roxette How Do You Do!
Nijs, Rob de Eindelijk Vrij
George Michael & Aretha Franklin I Knew You Were Waiting
Simon, Carly It's Hard To Be Tender
Incognito & Jocelyn Brown Always There
Kershaw, Nik Wouldn't It Be Good
Clout Substitute
Parr, John St. Elmo's Fire
Blof Misschien Niet De EEuwigheid
Nash, Graham Chicago
Spandau Ballet Only When You Leave
Lewis & The News, Huey The Power Of Love
Anastacia Not That Kind
Finn, Tim Fraction Too Much Friction
Tax, Wally Miss Wonderful
Leaf Wonderwoman
Stewart, Rod The Killing Of Georgie
Williams, Robbie Something Beautiful
Paris, Ryan Dolce Vita
Sonny & Cher I Got You Babe
Leeuw, Paul de Voorbij
Winwood, Steve Higher Love
Madonna Crazy For You
James, Rick Super Freak
Tom Jones/Art Of Noise Kiss
Scouting For Girls This Ain't A Love Song
Cocker, Joe Delta Lady
Dido Thank You
Four Seasons December 1963 (Oh What A Night)
Romantics What I Like About You
Smit, Jan Dan Volg Je Haar Benen
Roxette Joyride
Davies, Dave Death Of A Clown
Rea, Chris I Can Hear Your Heart Beat
Backstreet Boys Quit Playing Games (With My Heart)
Juanes A Dios Le Pido
Carey, Mariah & Lorenz,Trey I'll Be There
Knack My Sharona
Eagles Busy Being Fabulous
Trent D'Arby, Terence Dance Little Sister
Clarkson, Kelly Breakaway
Fiction Factory (Feels Like) Heaven
Frank Boeijen Groep Linda
Legend, John P.D.A. (We Just Don't Care)
Jackson & Pia Zadora, Jermaine When The Rain Begins To Fall
Kane Shot Of A Gun
Vannelli, Gino Wild Horses
Sergio Mendes & Black Eyed Peas Mas Que Nada
Starship We Built This City
Sister Sledge Lost In Music
Daryl Hall & John Oates I Can't Go For That (No Can Do)
Blunt, James Stay The Night
Lange, Ilse De Carousel
A-Ha Living Daylights
Bowie, David Young Americans
Borsato & Do, Marco Voorbij
Conley, Arthur Sweet Soul Music
Styx Boat On The River
Santana & Michelle Branch The Game Of Love
Pet Shop Boys Go West
Lovin' Spoonful Summer In The City
Brown, Sam Stop
Clash Should I Stay Or Should I Go?
Mraz, Jason Make It Mine
Take That Back For Good
Flash & The Pan Hey St. Peter
Jackson, Michael Remember The Time
Bad Company Can't Get Enough
Eros Ramazzotti & Cher Piu Che Puoi
Human League Don't You Want Me
Moyet, Alison That Ole Devil Called Love
Acda & De Munnik Dan Leef Ik Toch Nog Een Keer
Beatles Ticket To Ride
Level 42 Hot Water
Rumer Slow
Duran Duran The Wild Boys
White, Barry Can't Get Enough Of Your Love Babe
Melee Built To Last
Ross & The Supremes, Diana Reflections
Benson, George Give Me The Night
John, Elton I'm Still Standing
Gold, Andrew Never Let Her Slip Away
Duffy Rockferry
Milow Little In The Middle
Them Here Comes The Night
Mika Big Girl (You Are Beautiful)
Cara, Irene Fame
Four Tops Bernadette
D'arby, Terence Trent Sign Your Name
De Kast Raak
Waite, John Missing You
Dee, Kiki I've Got The Music In Me
Bublé, Michael Hold On
Santana Jingo-Lo-Ba
Bryan Adams/Mel C When You're Gone
Collins, Phil Two Hearts
America Sister Golden Hair
Jeremiah, Jonathan Heart Of Stone
Wham! The Edge Of Heaven
Sixpence None The Richer Kiss Me
Beach Boys Barbara Ann
Nick & Simon Bij Je Zijn
Scaggs, Boz Lido Shuffle
Inxs New Sensation
Counting Crows & Vanessa Carlton Big Yellow Taxi
Mai Tai Am I Losing You Forever
Pickett, Wilson Land Of 1000 Dances
Texas Say What You Want
Bananarama / Fun Boy Three It Ain't What You Do, It's The Way That You Do It
Williams, Robbie She's Madonna
Turner, Tina What's Love Got To Do With It
Jackson 5 I Want You Back
Harrison, George Got My Mind Set On You
Anastacia I'm Outta Love
Borsato, Marco Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht
Vannelli, Gino Powerful People
Waylon The Escapist
Bad Company Can't Get Enough
Atomic Kitten Whole Again
Sting If You Love Somebody (Set Them Free)
Little River Band Reminiscing
Morrison feat. Jessie J, James Up
Khan, Chaka I Feel For You
Simply Red Something Got Me Started
Blunt, James Wisemen
Pet Shop Boys / Dusty Springfield What Have I Done To Deserve This?
Creedence Clearwater Revival Sweet Hitchhiker
Meeuwis, Guus Vrienden
Hall & Oates Adult Education
Room Eleven Hey Hey Hey
Snow Patrol Chocolate
Wings Hi Hi Hi
Parker Jr, Ray Ghostbusters
Prince Alphabeth St.
Bee Gees Too Much Heaven
Culture Club Do You Really Want To Hurt Me?
Richie, Lionel Dancing On The Ceiling
Guess Who American Woman
Clark, Alain This Ain't Gonna Work
Pretenders I´ll Stand By You
Los Lobos La Bamba
Kadanz Intimiteit
Ace Of Base All That She Wants
Doobie Brothers China Grove
Emerald, Caro Riviera Life
Simple Minds All The Things She Said
Jackson, Janet Together Again
Siffre, Labi It Must Be Love
Joel, Billy Uptown Girl
Tunstall, KT Suddenly I See
Level 42 Running In The Family
Total Touch Somebody Else's Lover
Thunderclap Newman Something In The Air
De Jazzpolitie Liefdesliedjes
Michael, George Praying For Time
Bangles Walk Like An Egyptian
Klaatu A Routine Day
Twain, Shania That Don't Impress Me Much
Robinson & The Miracles, Smokey The Tears Of A Clown
Supertramp Cannonball
Madonna The Power Of Goodbye
Bob Marley & The Wailers Iron Lion Zion
Young, Paul Everytime You Go Away
Olivia Newton-John & ELO Xanadu
Roxette The Look
Williams, Robbie Morning Sun
Miller Band, Steve Rock地 Me
Borsato, Marco Waterkant
Cher If I Could Turn Back Time
Mena, Maria I'm In Love
Dolby, Thomas I Scare Myself
Lois, Lisa Promises Promises
Christians Ideal World
Blof Oktober
Joel, Billy The River Of Dreams
Poco Rose Of Cimarron
10 CC Feel The Love
Osborne, Joan One Of Us"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nou!! Mij een beetje in de verleiding brengen...quote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt straks ook griesmeelpudding als toetje en dan krijg ik hem lekker warm![]()
Ik loop nu al elke 3 minuten naar de keuken om te kijken hoe snel hij afkoelt. (En dat is niet snel.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Matige afkicklijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O-Zone Dragostea Din Teije zou verwachten met al die hippe platen, maar nee
Ze kunnen 'm niet allemaal 'net niet' gehaald hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef NaturalScience het volgende:
Lijst van nummers die de top 2000 net niet hebben gehaald:![]()
![]()
Tijd voor koffie denk ik.. even de iPad er weer bij"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zondequote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
O-Zone Dragostea Din Teije zou verwachten met al die hippe platen, maar nee
![]()
![]()
I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 1998
My Way Frank Sinatra 1969
Omarm Bløf 2003
Tubular Bells Mike Oldfield 1974
I Gotta Feeling The Black Eyed Peas 2009
Nothing Compares 2u Sinead O'Connor 1990
Non Je Ne Regrette Rien Edith Piaf 1961
Welterusten Meneer De President Boudewijn de Groot 1966
People Are Strange The Doors 1967
Time In A Bottle Jim Croce 1973
Vienna Ultravox 1981
For Bitter Or Worse Anouk 2009
Get Lucky Daft Punk 2013![]()
O-Zone![]()
![]()
Ze hebben zo'n mooie soundquote:Op maandag 30 december 2013 15:47 schreef NaturalScience het volgende:
Dit nummer trouwens van the Alan Parsons Project!fantastisch!
Maar eigenlijk beter met Sirius ervoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:47 schreef NaturalScience het volgende:
Dit nummer trouwens van the Alan Parsons Project!fantastisch!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
369 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith
368 My Way Frank Sinatra
367 Omarm Bløf
366 Tubular Bells Mike Oldfield
365 I Gotta Feeling The Black Eyed Peas
364 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
363 Non Je Ne Regrette Rien Edith Piaf
362 Welterusten Meneer De President Boudewijn de Groot
361 People Are Strange The Doors
360 Time In A Bottle Jim Croce
359 Vienna Ultravox
358 For Bitter Or Worse Anouk
357 Get lucky Daft Punk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prachtig mooie dag van Daniel Lohues dadelijk, in het verleden wel eens op gestemd..
Verkeerde been als laatste
dat ging alvast goed!Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
![]()
Daniel Lohues - Prachtig Mooie Dag
Heb onlangs Alan Parsons nog live gezien in Rotterdam. Was echt een top concert.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Domper op een mooi uur dit.Don't ask me what I think of you
Denk ik ook wel, ken ze verder niet zoquote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er missen nog zoveel nummers van deze groep."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vienna mag van mij wel op 1.
Nee echt, prachtig nummer en Ultravox is een bazenband.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
barbaarquote:Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
369 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith
368 My Way Frank Sinatra
367 Omarm Bløf
366 Tubular Bells Mike Oldfield
365 I Gotta Feeling The Black Eyed Peas
364 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
363 Non Je Ne Regrette Rien Edith Piaf
362 Welterusten Meneer De President Boudewijn de Groot
361 People Are Strange The Doors
360 Time In A Bottle Jim Croce![]()
359 Vienna Ultravox
358 For Bitter Or Worse Anouk
357 Get lucky Daft Punk
In die tijd had ik een vriendinnetje die doodsbang was voor die spin in die clip.quote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee echt, prachtig nummer en Ultravox is een bazenband.Non possumus non loqui![]()
quote:
Daar is ie dan ook de zanger van (geweest)quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef NaturalScience het volgende:
Lijst van nummers die de top 2000 net niet hebben gehaald:Ik zie Pet Shop Boys - Go West erin staan. Klopt niet, want die is binnengekomen in de Top 2000. Is dit niet toevallig de lijst van vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"De meeste stemmers komen uit Drenthe" Je verwacht het niet
Ah, vandaar.quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ie dan ook de zanger van (geweest)Ik ken dit nummer namelijk niet.
![]()
Prachtig Mooie Dag, maar wel KlotenweerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ontarm
Staat Hier kom ik weg van Daniel Lohues er eigenlijk ook in?Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Krijgt een nieuwe betekenis met Ontarm Mequote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
lief ga nou mee...en omarm me...omarm mijn lijf en leden...
Tijl, ben jij het?quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtig Mooie Dag, maar wel Klotenweer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef Knip het volgende:
[..]
In die tijd had ik een vriendinnetje die doodsbang was voor die spin in die clip.
Ze hadden altijd bijzondere clips ja
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geen fietsweerquote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtig Mooie Dag, maar wel Klotenweer
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dit nummer
Ik vind de pre-Midge Ure ultravox nog steeds het beste. Vienna is wel de mooiste met Midgequote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee echt, prachtig nummer en Ultravox is een bazenband.![]()
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Meh, niet mijn dingetjes"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijgt een nieuwe betekenis met Ontarm Medaarom
![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Weet nu wel eindelijk de titel van dit nummer"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ben je al klaar met je site? De Top2000 is bijna voorbijquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit was ook wel echt iets nieuws toen het uitkwamWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat kan ik me wel beetje voorstellenquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was ook wel echt iets nieuws toen het uitkwam"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vooral het Attack-gedeeltequote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was ook wel echt iets nieuws toen het uitkwam![]()
![]()
John Foxx is ook geniaal ja. Maar vind beide periodes echt heel goedquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de pre-Midge Ure ultravox nog steeds het beste. Vienna is wel de mooiste met MidgeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lekker met je ballen aan het spelen, Gilbert?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier kwamen toch een hoop Digital Remasters voor uit. Spotify staat er vol mee
Vroeg me al af of dit policy proof isquote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker met je ballen aan het spelen, Gilbert?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker met je ballen aan het spelen, Gilbert?![]()
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik heb ook liever de totale perfectie van Portisheadquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Meh, niet mijn dingetjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.![]()
Vandaag nog niks kunnen doen, zometeen/vanavond de jaarstats uitbreiden. Wat wil je nog meer zien?quote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je site? De Top2000 is bijna voorbij![]()
![]()
Kitsch volgens n00biequote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmmm, sorry.. iets te vaak gehoordquote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.Maar mijn neef zou er zeker voor zijn
Idd.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar stoer genoeg om niet LARP te zijn.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Strakkere lay outquote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag nog niks kunnen doen, zometeen/vanavond de jaarstats uitbreiden. Wat wil je nog meer zien?
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ja, is afgelopen nacht geweest. Tussen 5 en 6.quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
Staat Hier kom ik weg van Daniel Lohues er eigenlijk ook in?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wow, De Heer die wat feitjes op orde heeft"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Standaard 15-jarigen "Ik vind ook deze muziek goed" en elke keer met dit aankomende.quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar stoer genoeg om niet LARP te zijn.![]()
Die jingle gaat het DWARs doorheen
ja, goede kitsch wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goede kitch maken is ook een kunst!![]()
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes..quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Onmogelijkquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Tina Turner heeft Unfinished Sympathy in 1996 gecoverd. Die versie vind ik superieur...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er was 1 iemand hier die op bijna alles in de top 10 gestemd had, maar zijn er verder nog mensen die een top 10 nummer op hun lijst hadden?![]()
Yes is LARP? LARP is toch een verkleedpartijtje?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die eersten begrijp ik wel, maar Supertramp en Yes ook?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes..
Wegens de hoge stemmetjes?![]()
Wat is LARP?quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...![]()
![]()
Uriah Heep niet? En Clannad? En Hetero Tull?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaan mensen verkleed met elkaar spelenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: