Ik vind de pre-Midge Ure ultravox nog steeds het beste. Vienna is wel de mooiste met Midgequote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Vienna mag van mij wel op 1.
Nee echt, prachtig nummer en Ultravox is een bazenband.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijgt een nieuwe betekenis met Ontarm Me
quote:
Ben je al klaar met je site? De Top2000 is bijna voorbijquote:
Dat kan ik me wel beetje voorstellenquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was ook wel echt iets nieuws toen het uitkwam
Vooral het Attack-gedeeltequote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was ook wel echt iets nieuws toen het uitkwam
John Foxx is ook geniaal ja. Maar vind beide periodes echt heel goedquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de pre-Midge Ure ultravox nog steeds het beste. Vienna is wel de mooiste met Midge
Vroeg me al af of dit policy proof isquote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker met je ballen aan het spelen, Gilbert?
quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekker met je ballen aan het spelen, Gilbert?
Ik heb ook liever de totale perfectie van Portisheadquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Meh, niet mijn dingetjes
Vandaag nog niks kunnen doen, zometeen/vanavond de jaarstats uitbreiden. Wat wil je nog meer zien?quote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je site? De Top2000 is bijna voorbij
Kitsch volgens n00biequote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |