Denk ik ook wel, ken ze verder niet zoquote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er missen nog zoveel nummers van deze groep.
barbaarquote:
In die tijd had ik een vriendinnetje die doodsbang was voor die spin in die clip.quote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Vienna mag van mij wel op 1.
Nee echt, prachtig nummer en Ultravox is een bazenband.
quote:
Daar is ie dan ook de zanger van (geweest)quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef NaturalScience het volgende:
Lijst van nummers die de top 2000 net niet hebben gehaald:Ik zie Pet Shop Boys - Go West erin staan. Klopt niet, want die is binnengekomen in de Top 2000. Is dit niet toevallig de lijst van vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vandaar.quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ie dan ook de zanger van (geweest)
Krijgt een nieuwe betekenis met Ontarm Mequote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
lief ga nou mee...en omarm me...omarm mijn lijf en leden...
Tijl, ben jij het?quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtig Mooie Dag, maar wel Klotenweer
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef Knip het volgende:
[..]
In die tijd had ik een vriendinnetje die doodsbang was voor die spin in die clip.
Geen fietsweerquote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtig Mooie Dag, maar wel Klotenweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |