Hmmm, sorry.. iets te vaak gehoordquote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.
Idd.quote:
Strakkere lay outquote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag nog niks kunnen doen, zometeen/vanavond de jaarstats uitbreiden. Wat wil je nog meer zien?
Ja, is afgelopen nacht geweest. Tussen 5 en 6.quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
Staat Hier kom ik weg van Daniel Lohues er eigenlijk ook in?
Standaard 15-jarigen "Ik vind ook deze muziek goed" en elke keer met dit aankomende.quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef NaturalScience het volgende:
Van mij zou November Rain op 1 mogen staan. Ik heb er niet op gestemd en ben er ook geen extreme fan van, maar November Rain is voor mij echt zo'n nummer dat alles heeft en gewoon heel erg goed is. Zowel commercieel gezien als muzikaal gezien. In ieder geval echt een top5 nummer.
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar stoer genoeg om niet LARP te zijn.
ja, goede kitsch wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goede kitch maken is ook een kunst!
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes..quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...
Onmogelijkquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Tina Turner heeft Unfinished Sympathy in 1996 gecoverd. Die versie vind ik superieur...
Yes is LARP? LARP is toch een verkleedpartijtje?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Adiemus, Gaia, Versailles, Enya, meeste van Supertramp en Yes..
Die eersten begrijp ik wel, maar Supertramp en Yes ook?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is LARP?quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens wat wel-LARP nummers uit deze lijst...
Uriah Heep niet? En Clannad? En Hetero Tull?quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |