Van Robbie?quote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Molurus het volgende:
Dit klinkt even als de intro van 'Candy'

mag het licht uit?quote:

Vrije wil?quote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit Nena geplaybackt op de lagere school

Dan is Iggy Pop degene die het gejat heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Molurus het volgende:
Dit klinkt even als de intro van 'Candy'

Ik snap sowieso niet dat die nieuwe meuk van de dijk er in staat.quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Niemand in de stad?

Iedereen was weg en kon daardoor dus niet stemmen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Niemand in de stad?

ik in het middelbaarquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:

Dat hij zich wel moest verkleden?quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, wij hebben ooit Thriller gedaan op school, toen was ik nog boos op een vriendje

Zal wel blijven hangen zijn in kroegen enzoquote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat die nieuwe meuk van de dijk er in staat.

Ik heb ooit als vrijwilliger bij kindervakantiewerk meegedaan met de playbackshow. Er werd 12x Madonna gedaan en 1x the Pogues. Wij werden door de kinderjury beloond met de laatste plaatsquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Berkery het volgende:

Dacht dat De Heer het licht wasquote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef glittertje39 het volgende:
ze doen het licht uit in het cafe

Moet je straks maar s opzoeken, best mooi nummer.quote:

Hit me with your rhythm stick?quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Berkery het volgende:
Ik heb wel ergere dingen geplaybackt. Ik ben blij dat er toen geen smartphones bestonden

Neequote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hij zich wel moest verkleden?

Als ik hem hoor ken ik hem wel, ben slecht met titelsquote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Moet je straks maar s opzoeken, best mooi nummer.
Trouwens, moet gewoon in top 2000 staan. Ff kijken.... yep, samen met Kate Pierson op plaats 932.

This thread is...quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zo lelijk ben ik nu ook weer niet hoor.....

quote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef Molurus het volgende:
Zo, griesmeelpudding staat af te koelen. Met verse vanille erin.

Nee mijn autisme beperkt zich tot andere zakenquote:

quote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee mijn autisme beperkt zich tot andere zaken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als je gaat kijken ben je m'n heldinquote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ook niet..maar volgend jaar ken ik hem wel

En dan straks nog een saus maken van verse blauwe bessen en bramen.quote:

Ik heb andere dingen om mijn tijd aan te verspillenquote:Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ook niet..maar volgend jaar ken ik hem wel

Waar woon je? Ik heb wel zin in zo'n toetjequote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan straks nog een saus maken van verse blauwe bessen en bramen.

quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je gaat kijken ben je m'n heldin
Nog meer bedoel ik

quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Zaktabak het volgende:
Kut, zijn mij ook gewoon voor hè? 2x dezelfde Scruvsgrap, kom ik aan

Delft. Maar hij moet nog wel even afkoelen hoor, is eigenlijk voor morgen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb wel zin in zo'n toetje

Lauwwarm is hij het lekkerst.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Delft. Maar hij moet nog wel even afkoelen hoor, is eigenlijk voor morgen.

Heb er niets meequote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat was ooit een lekker ding

Ik moet mezelf altijd dwingen om m niet gewoon warm te eten...quote:Op maandag 30 december 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lauwwarm is hij het lekkerst.
 Maar ik heb me voorgenomen om me in te houden.
  Maar ik heb me voorgenomen om me in te houden.

Vrouwelijke superheld van Marvel Comicsquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |