Kitch wordt nogal afgebrand hierquote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarvoor heet het toch ook Kitsch?
Lekker!quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
De oliebollen zonder rozijnen zijn klaar! Nu even zitten, mijn moeder bakt ze met rozijnen en daarna ga ik verder met de appelflappen.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kitchen wordt nogal afgebrand hier
Heb nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan Comfortably Numb. Ik vind het een vrij saai nummer. Ik vind de compleet verbouwde cover van de Scissor Sisters zowaar leuker.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Comfortably Numb is het enige nummer uit de top10 waar ik op heb gestemd.
Het eerstvolgende nummer daarna waarop ik heb gestemd is Telegraph Road op nummer 52
Dan heb je er weinig verstand van.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle New Age, Hardrock waar Power Metal op gebaseerd is en hardere Symfonische rock associeer ik persoonlijk met LARP-muziek.
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?
Want?quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig verstand van.
quote:
Vuurpijlen heb ik niet, die vliegen altijd over het huis en zie je dus niks van...quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vuurpijl op je fornuis laten liggen?
Die kan ook nog wel, net als Within Temptation ja. Maar LARP associeer ik altijd met kitschmetal.quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
Ik associeer Kate Bush eerder met LARP eigenlijk
Die heeft het uitgevonden...quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
Ik associeer Kate Bush eerder met LARP eigenlijk
Kitschquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kitch wordt nogal afgebrand hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |