Er bestaat echt enorm veel power metal die helemaal niets maar dan ook niets temaken hebben met verkleedpartijtjes. Die dezelfde soort teksten en stijlen erop na houden als welke andere artiest uit de top2000 dan ook.quote:
wij hebben ook geen vuurpijlen. Wel veel vuurwerk, maar mijn broertje nog veel meer. En daar gaan we morgen naartoe.quote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuurpijlen heb ik niet, die vliegen altijd over het huis en zie je dus niks van...
Kijk waar hebben we wat aanquote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft het uitgevonden...
[ afbeelding ]
Natuurlijke Katequote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ze de rechten ook?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, want ik ga ze morgen bakkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad al er lekker. Maar morgen vind ik ze het lekkerst.
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er bestaat echt enorm veel power metal die helemaal niets maar dan ook niets temaken hebben met verkleedpartijtjes. Die dezelfde soort teksten en stijlen erop na houden als welke andere artiest uit de top2000 dan ook.
quote:
Vanwege het baggerweer vorig jaar heb ik daar nog een voorraadje van liggen...quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij hebben ook geen vuurpijlen. Wel veel vuurwerk, maar mijn broertje nog veel meer. En daar gaan we morgen naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |