SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:
De titel zegt me helemaal niksquote:
quote:
Sledgehammer is baasquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
De titel zegt me helemaal niks
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
De radio aanzetten en binnenkomen met die afgrijselijke Nick & Simon is NIET grappig.
AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
De radio aanzetten en binnenkomen met die afgrijselijke Nick & Simon is NIET grappig.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
heb net Radio 2 aangezet...hoor je gelijk Nick & Simon![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Hier krijg ik geen honger van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft er iemand trek in een paling?
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
heb net Radio 2 aangezet...hoor je gelijk Nick & Simon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Dit vind ik wel de meest verschrikkelijke van N+S
Nou, opzichquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft er iemand trek in een paling?
Het komende uur maakt wel e.e.a. goed, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
Vijs...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, opzich![]()
Net ook al lekker zalm gehad, maar paling gaat er ook wel in hoor
Jij ook gecondoleerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Tja, Nederland he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Dan Hartman en Nirvana is dat cafe dood en dan is het het Tros Muziekfeest en gaan ze bewegen
Het zijn natuurlijk wel een bepaald type mensen die in de auto stapt om speciaal daar heen te gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Dan Hartman en Nirvana is dat cafe dood en dan is het het Tros Muziekfeest en gaan ze bewegen
Doe alle plaatjes maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Nizno het volgende:
kunnen bepaalde plaatjes even achter spoilertags?
heb net gegeten en heb geen behoefte aan herkauwen.
Fans van de Gouden Uren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel een bepaald type mensen die in de auto stapt om speciaal daar heen te gaan natuurlijk
ben ik ook niet op tegen. Ook prettig voor de mobiele fokkersquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe alle plaatjes maarDan trekt mijn laptopje het wat beter
okquote:
Daar ligt inderdaad nogal wat love op, ja...quote:
Sommige platen zijn beter dan Blofquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die plaatjes zijn wel leuk hoor.
Deze topics zijn niks zonder plaatjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen probleem maar dan wel even in spoilersquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja noobie denk aan je mobiele medemens.
7,5/10 zou d'r geven maar meer ook niet.quote:
Ik ga zometeen toch verhuizen van pc naar laptop, heb er nu zelf geen last van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Zaktabak het volgende:
Even de pagina refreshen. Afbeelding staat in een spoiler inmiddels
Zullen we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelukje met de pannenkoekenmix?
tis maar melkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja noobie denk aan je mobiele medemens.
Wat zitten we op 1 vandaagquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou bijna uit #teamess stappen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plaatje, maar in het algemeen. Al doe ik er zelf ook aan mee
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plaatje, maar in het algemeen. Al doe ik er zelf ook aan mee
omdat #teamess tegen die leuke, gezellige plaatjes lijktquote:
Achja, dat is iets te hoog gegrepen voor de NSquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat zitten we op 1 vandaagzat de NS dat ook maar
Je hebt een abo dus....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
Kan Zaktabak standaard een censuurbalkje krijgen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
Normaal niet, maar ik moet nu al na ongeveer 75 posts refreshen zodat de rest in de overige pagina's verdwijnt omdat m'n laptop dan al zóó traag wordt, en met allemaal plaatjes is dat al na 10 postsquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat #teamess tegen die leuke, gezellige plaatjes lijkt
Willem Duyn staat er niet in toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
ZOiets wel ja, je kunt users blocken zodat je hun posts niet ziet. Maar zaktabak is wel lief dus hem zou ik niet blocken hoorquote:
ow die kan ik wel aanquote:
Ik ben al slankquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we ons allemaal weer slank sporten
Coolquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOiets wel ja, je kunt users blocken zodat je hun posts niet ziet. Maar zaktabak is wel lief dus hem zou ik niet blocken hoor
ik nietquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan word het denk ik ongezond.
ik dat filmpje van smooth operator die ik er gewoon te laat nog even op zette... (door niemand gezien denk ik)quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er eentje van Abba maar was te laat
wat vaker maccenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan word het denk ik ongezond.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
Voor de rest ben ik voor plaatjes![]()
![]()
Maar dan in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Een beetje man heeft een pens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lucky you...ik volgend jaar ook
Heeft bij mij geen zin. Ik kom amper aan van eten.quote:
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan wordt het denk ik ongezond.
Goed gereedschap hangt onder een afdakje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een beetje man heeft een pens.
ook niet dik hoor, maar nee zeker niet slankquote:
Neuh vind ik helemaal niet zo lekker. Snackbar doe ik wel af en toe. Lekkerder en goedkoper ook nog.quote:
Heb jij nog speciale voeding in flesjes als je te veel afvalt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maar
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Molurus het volgende:
[..]Zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
bitterballen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh vind ik helemaal niet zo lekker. Snackbar doe ik wel af en toe. Lekkerder en goedkoper ook nog.
Nee dat bedoel ik ook. Zo is het precies goed, afvallen zou nergens op slaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maar
ook net aardappels prei en een cordonblue opquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Bamischijf, kaassouffle![]()
Gelukkig heb ik net gegeten anders zou ik zo gaan
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
Zonder plaatjes maakt het wel minder spontaan. Maar die ranzige hoeven niet
Nee, maar dan pas ik gewoon aan wat ik eetquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij nog speciale voeding in flesjes als je te veel afvalt?
ha ha ha haquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee waarom jullie dat graag willen, maar ok, hier is een plaatje in spoilers
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook net aardappels prei en een cordonblue op
A ha, note zijn inderdaad goed voor jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar dan pas ik gewoon aan wat ik eetDan eet ik even geen dingen zoals brood en aardappel of rijst oid, maar meer vlees of vette vis (
) en flink wat noten
makkelijker zou zijn als ze allemaal verkleind worden opgeslagen op fok, maar ja dan heb je weer flinke dataopslag extra nodig..quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het primaquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.
Heb je nog steeds plaatjes van 1MBquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het prima
Ja dat is echt niet te doen. Alleen al al die topics in B&H bijv. een en al plaatje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijker zou zijn als ze allemaal verkleind worden opgeslagen op fok, maar ja dan heb je weer flinke dataopslag extra nodig..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
net een broodje shoarma met heel veel knoflooksaus naar binnen gewerkt
ik kook sowieso in de weekenden, omdat door de week lief alleen is en dan echt niet aardappels gaat koken enzo... dus dan zorg ik in de weekenden voor de gezonde pietamientjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Lekker Ik heb een paar broodjes gegeten, do
DOe ik zelf wel altijd, tenminste, =600 omdat ik die rand zo irritant vind die er anders omheen komt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het prima
Ik laat dan de 'vullers' gewoon even staan en eet alleen de voedingsdingen zegmaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
A ha, note zijn inderdaad goed voor je
Je bedoelt patatquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben nu frituurvet aan het opwarmen omdat ik zaterdags meestal friet eet
nou dan nog gaat je mobiel eerst het hele plaatje laden voor hij verkleind wordtquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Maar dan hoeft mijn laptop iig niet dat ding te resizen zodat hij in het scherm past, dat duurt meestal he tlangst en geeft de meeste problemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je nog steeds plaatjes van 1MB
En we zijn zo weer 40 topics verderquote:
Die flesjes zijn ook uitermate ranzig, maar ik ben blij dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik laat dan de 'vullers' gewoon even staan en eet alleen de voedingsdingen zegmaar![]()
Ik eet an ook wat meer ei bijvoorbeeld
En fruit natuurlijk
Heel goed van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook sowieso in de weekenden, omdat door de week lief alleen is en dan echt niet aardappels gaat koken enzo... dus dan zorg ik in de weekenden voor de gezonde pietamientjes
haha nee boerenkoolquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed van je![]()
En dan morgen patat zeker
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef LDS het volgende:
Ik moet nog steeds een keer naar Soldaat van Oranje
Echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan nog gaat je mobiel eerst het hele plaatje laden voor hij verkleind wordt
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet te doen. Alleen al al die topics in B&H bijv. een en al plaatje.
hubba hubbaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
Even de songtekst plakken van dit nummer:
Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.quote:
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die flesjes zijn ook uitermate ranzig, maar ik ben blij dat ze bestaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Drs. P wordt het hoogtepunt dit uur.
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nah doe mij dan maar 950quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.
^Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
Oh, en deze ken ik uiteraard wel natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ja als het luktquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossen
Ik heb wel een keer een boerenkoolrecept gemaakt waarbij je de boerenkool moest roerbakken en ik moet zeggen, dat was prima te eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekker
Tuurlijk wel...vanwege Top Gearquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
Vandaag 4 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als het luktik heb ze ook al heel lang niet meer nodig gehad.
Ik hoop ze nooit meer nodig te hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als het luktik heb ze ook al heel lang niet meer nodig gehad.
hmmm, ik las wel iets over een boerenkool soepje...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een boerenkoolrecept gemaakt waarbij je de boerenkool moest roerbakken en ik moet zeggen, dat was prima te eten.
Moet er nu niet aan denken trouwens
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef Stickertje het volgende:
Dit lied zou maar voor je geschreven zijn, als ze nog niet eens in 5 woorden kunnen omschrijven hoe geweldig je bent is het waarschijnlijk sarcastisch bedoelt..
Die andere Sander komt straks weer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef FritsFlits het volgende:
Sander de TopGear is gelukkig weer weg
Mmm dat lijkt me dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm, ik las wel iets over een boerenkool soepje...
http://www.ah.nl/allerhan(...)oep-op-z-n-portugees
mij wel, ga ik tzt eens maken als ik meer tijd heb.... volgend jaar ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat lijkt me dan weer niet.
Ik ga even verkassen naar de huiskamer.
Steam is ook welquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:11 schreef laxus13 het volgende:
Peter Gabriel vind ik niet veel aan maar Sledgehammer heb ik altijd gevonden
ik lees elke keer efteling bij jouw nickquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat snel wat boodschappen doen en de computer opnieuw opstarten.
Don't Give Upquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Molurus het volgende:
Ik zou zelf andere nummers van hem erin gezet hebben, maar in elk geval staat ie 3 keer in de top 2000.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees elke keer efteling bij jouw nick
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees elke keer efteling bij jouw nick
Ja, of Here comes the flood, lay your hands on me, I have the touch, etc, etc. Zo veel goeie nummers van hem.quote:
quote:
gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:
Al bijgekomen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat even rustig uitbuiken in een hoekje
buikse uit, ik ga even feestboeken en lief wakker maken.... later!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef glittertje39 het volgende:
Nee, volgend nummer moet je dansenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef glittertje39 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
buikse uit, ik ga even feestboeken en lief wakker maken.... later!
Moet een Ernie Ball zijnquote:
Ik houd niet van soep met 'rare' ingredientenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij wel, ga ik tzt eens maken als ik meer tijd heb.... volgend jaar ofzo
is ook maar een coverquote:
* glittertje39 gaat op zoek naar de lijst....quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, volgend nummer moet je dansen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk nummer, ben hier niet zo bekend mee
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk nummer, ben hier niet zo bekend mee
Schande, meteen de hele discografie downloaden als verplichting.quote:
o te zien is ze niet de enigequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schande, meteen de hele discografie downloaden als verplichting.
Past ook helemaal niet in de New Wave-sfeer natuurlijk, daarom ook zo verfrissend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Dit 'soort' muziek trekt me nou helemaal niet he. Van de slome stemmen.
Haten op Morrissey.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb juist een ontzettende hekel aan van die snelle, te vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Johnny Marr is de zangerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Morrissey.
Idd... ABBA mag er van mij allemaal uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb juist een ontzettende hekel aan van die snelle, te vrolijke muziek.
Zoals ABBA
* glittertje39 gaat op zoek naar een download sitequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Idd... ABBA mag er van mij allemaal uit.
Bigmouth of How Soon Is Now volgend jaar er ook in pleasequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Panic swingt trouwens wat meer, maar goed
Ik haat het niet en vind het ook niet heel 'erg'. Maar ik vind er niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Morrissey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |