Heb jij nog speciale voeding in flesjes als je te veel afvalt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maar
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Molurus het volgende:
[..]Zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
bitterballen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh vind ik helemaal niet zo lekker. Snackbar doe ik wel af en toe. Lekkerder en goedkoper ook nog.
Nee dat bedoel ik ook. Zo is het precies goed, afvallen zou nergens op slaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maar
ook net aardappels prei en een cordonblue opquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Bamischijf, kaassouffle![]()
Gelukkig heb ik net gegeten anders zou ik zo gaan
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
Zonder plaatjes maakt het wel minder spontaan. Maar die ranzige hoeven niet
Nee, maar dan pas ik gewoon aan wat ik eetquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij nog speciale voeding in flesjes als je te veel afvalt?
ha ha ha haquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee waarom jullie dat graag willen, maar ok, hier is een plaatje in spoilers
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook net aardappels prei en een cordonblue op
A ha, note zijn inderdaad goed voor jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar dan pas ik gewoon aan wat ik eetDan eet ik even geen dingen zoals brood en aardappel of rijst oid, maar meer vlees of vette vis (
) en flink wat noten
makkelijker zou zijn als ze allemaal verkleind worden opgeslagen op fok, maar ja dan heb je weer flinke dataopslag extra nodig..quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het primaquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe hele grote zijn ook niet zo fijn voor mobiele posters.
Heb je nog steeds plaatjes van 1MBquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het prima
Ja dat is echt niet te doen. Alleen al al die topics in B&H bijv. een en al plaatje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijker zou zijn als ze allemaal verkleind worden opgeslagen op fok, maar ja dan heb je weer flinke dataopslag extra nodig..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
net een broodje shoarma met heel veel knoflooksaus naar binnen gewerkt
ik kook sowieso in de weekenden, omdat door de week lief alleen is en dan echt niet aardappels gaat koken enzo... dus dan zorg ik in de weekenden voor de gezonde pietamientjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Lekker Ik heb een paar broodjes gegeten, do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |